Stránka 70 z 71

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 02.01.2015 10:36
od maverick
Ja si myslím, že je to myslené všeobecne, aj keď škodovka tam musí byť 8)

Ale toto je krásna definícia trhu s autami:

„Dokud bude dost lidí, kteří chtějí ojeté auto, ale mají na něj jen sto tisíc korun a zároveň akceptují nanejvýš 120 000 najetých kilometrů, budou se tachometry stáčet.

Môj osobný názor: ak je auto v poriadku, môže mať aj 150tkm ale ľudia vidia iba tacho a klamú sami seba

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 02.01.2015 17:10
od foki
maverick píše:
Môj osobný názor: ak je auto v poriadku, môže mať aj 150tkm ale ľudia vidia iba tacho a klamú sami seba
ono to same plati i o 200t ale je treba pocitat s tim ze proti nizsi porizovaci cene je vyssi investice do stavu aby opet par let slouzilo . akorat kdyz nekdo koupi auto se 40t tak nepredpoklada ze odejde setrvak striky turbo ( i kdyz u EB je toto mozne ) .

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 02.01.2015 17:36
od Ma.rt
no prave... u dieselu jsou to vstriky, turbo, dvouhmotak, DPF a je to hodne desetitisicu... po 200tkm uz ani podvozek a loziska nemusi byt uplne ok, k tomu rozvody, brzdy a jeste se neco podela dalsiho... a je to oprava pomalu ke 100t. jediny, ceho bych se bal trochu mene, je 3 roky stare auto z operaku z Nemecka...
ja osobne bych radsi auto s 80tkm a priplatil si, protoze ty dalsi km si odjezdim ja ve vsi slusnosti, cimz se dost ovlivni dalsi zivotnost.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 03.01.2015 11:22
od DAveDOG
maverick píše:Môj osobný názor: ak je auto v poriadku, môže mať aj 150tkm ale ľudia vidia iba tacho a klamú sami seba



Hodně lidí kupuje auto taky s tím že do něj nechtějí investovat. Kolem 150 tisíc si "normálně" jeté auto žádá dražší servis a to dost lidí nechce slyšet. Bohužel.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 06.01.2015 15:34
od georgi
Najviac ale pobavilo toto:

...byl poměry na českém trhu ojetin tak znechucen, že si v Berouně otevřel obchod se zbraněmi a může dnes mluvit naprosto otevřeně. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2015 08:29
od grimley
Myslíte, že auto, co prodávaj s najetejma 93 tisíc km, odpovídá tomuto?

E13*2001/116*0144, E13*2001/116*0157
21.04.2009
Focus 2008-
Kombi
Série 32
1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma
5rychl. manuální - B5/IB5
LHD FWD
Emisní stupen IV
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Černá Panther (met)
Ecrin / stříbrná/Ebony

prva registracia: 19-05-2009

diagnosticke zaznamy - stav km:
09-05-2012...53.450 km
23-11-2010...33.260 km
01-11-2010...32.758 km
20-07-2010...28.978 km
27-05-2010...26.855 km
10-02-2010...22.726 km


zarucne opravy - stav km:
09-MAY-2012...53.452 km
08-MAR-2011...32.757 km
02-SEP-2010...30.610 km
19-JUL-2010...28.977 km
26-MAY-2010...26.854 km
09-FEB-2010...22.726 km

Bez ochrany prahu předních dveří
Bez interiér. balíčku
Bez schránky pod podlahou č.2
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpečnostní zámek skupina č.1
Bez sady zvláštního vybavení
Convenience Group No.8
Marketing Flex Prep Pack 60
Bez úpravy/nálepky SVO
Bez sady upravující vnější vzhled
Marketingová úroveň 1
Bez výbavy RSO
(-) SVP
Less Mass Customization Package
Bez servisní opravárenské sady
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoušt.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Soukromé sklo
Bez tepelného krytu před.okna
S vyhřívaným předním oknem
S popelníkem v konzole
Bez klimat.příruční schránky
s malou centr. konzolou na podlaze
Barva int.okolí-Medium tmavá Flint
Barva vnitřních doplňků - Ebony
Bez předních podlahových podložek
Bez slunečních clon
Bez sady sítě do zavazad. prostoru
Bez Sí ky Přidržující Náklad
S kobercem nákladového prostoru
Bez kolejnicí v nákl. prost.
Střešní ližiny - Aluminium
Bez pomocných příček střeš.nosiče
Bez Spojleru
s elektrochromatickým zp. zrcátkem
Duál světlo el./vyhř./skl.zrc.
Bez speciál.potahů př.sedadel
Bez speciál.potahů zad.sedadel
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
bez bederní opery sed. ridice
bez bederní opery sed. spolujezdce
Bez klimatizace sedadla řidiče
Bez klimatizace sedadla spolujezdce
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
Bez druhého klíče s dálk.ovl.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
Bez dálkového ovládání zámků
S automat. stěračem čelního okna
S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
Bez čištění světlometů
Bez Střešního Okna
Bez pásku zvýr.linii boku karosérie
Air Curtain Restrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Bez upevnění Isofix
Mini ocelové náhradní kolo
(+) Zadni tlumice standard
6,5 x 16" stylové ocel kolo
205/55VR-16 BSW Tyre
Pneu se standardním vzorkem–přední
With Standard Tyre Tread - Rear
Kryt kol - styl B1
Žádné pojistné matice s oky
Se Standardním Zavěšením
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
S IVD/TCS/ABS
Bez protismykových desek
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Volant - 3 paprsky s kůží
Bez Regulátoru Rychlosti
Bez Pomocného Ohřívače
S reostatem na sestavě přístrojů
Bez monitoru sledov. nahuštění pneu
Bez Navigačního Systému
Bez Poplašného Zařízení Proti Odciz
Bez zařízení pro parkování vzadu
Standardní akumulátor
Bez pomocného přehrávače CD
Bez připojení interface Blue Tooth
ICE-nižší výbavy CD + rádio AM/FM
ICE Feature Pack 51
S 6 reproduktory
Bez modulů aktivovaných hlasem
Bez elektrické zásuvky
Bez kamery
Bez sady Styl
S automaticky spínanými světlomety
S halogenovými svetlomety
Bez Světel Pro Jízdu Ve Dne
S Předními Mlhovkami
S hliníkovými rámečky světlometů
bez osvetl. prostoru pro nohy
Koncová světla - úroveň 1
S automatickým ovládáním světlometů

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2015 09:01
od grimley
Ještě mám v merku jedno, to má najeto 85 535 a na fordzoně toto:
(chtěl jsem komplet novýho focuse, ale z banky bohužel přišlo míň peněz, než jsem myslel :/ :D

E13*2007/46*1138
15.06.2011
Focus 2011-
Kombi
Série 30 / TREND
1.6L Duratec Ti-VCT (105PS) - Sigma
5rychl. manuální - B5/IB5
LHD FWD
3.82
Stupeň emisí V
Mauální Klimatizace
(+)"D"
Černá Panther (met)
Rack/Gecko / černá Charcoal

prva registracia: 05-07-2011

diagnosticke zaznamy - stav km:
13-09-2013...48.664 km
28-06-2013...43.989 km
21-12-2012...22.504 km


zarucne opravy - stav km:
13-SEP-2013...48.664 km
21-DEC-2012...22.504 km


Less Roof Reinforcement
Bez úpravy střešní části
Bez zadních zásterek
Bez ochrany prahu předních dveří
Přísl: multimed. rozbočovač 1xUSB
Bez interiér. balíčku
Bez predních zásterek
Bez zařízení pro rozjezd ve svahu
Pravé dveře spolujezdce
S ručně ovl. zadními výkl. dveřmi
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bez skupiny bezpečnost. zámku
Bez sady zvláštního vybavení
Korporátní znak Ford
Sada 6 příprava Marketing Flex
Bez znaku prodeje
Bez laku na speciální objednávku
Bez úpravy/nálepky SVO
Marketingová úroveň 1
Bez výbavy RSO
(-) SVP
Bez SIP
Exterior Paint - Solid
provedení pro mírné klima
Bez VP aplikačního štítku
Less Mass Customization Package
Méně spon k upev. hasic. přístroje
Sada - zlepšená oprava pneu SVC
S AUTOMAT.ZAVÍRÁNÍM OKEN
El. ovl. před. okna s imp. spoušt.
ovl.zadn.el.okna na jeden dotek
Soukromé sklo
Mřížka - spod, lišta a okolí chrom.
Bez tepelného krytu před.okna
S vyhřívaným předním oknem
Bez popelníkové konzole
Bez klimat.příruční schránky
S měkce obloženou přepážkou
S minikonzolou nad hlavou
s malou centr. konzolou na podlaze
Bez zadní podlahové konzoly
Barva interiéru: černá Charcoal
Barva interiéru - černá Charcoal
Bez předních podlahových podložek
Bez rohožek na podlaze vzadu
Bez slunečních clon
S konvenčním obložením stropu
Slun.clona-řid.vinyl W/vložka zrc.
Vin. svít. spol. s vložkou do zrc.
S hliníkovými madly dveří interiéru
S opěrkou předních levých dveří
S opěrkou předních pravých dveří
Bez úložných schránek
Bez háčku na kabát u zad. sedadla
Bez sady sítě do zavazad. prostoru
Bez krytu nákladového prostoru
S upev. popruhy nákl. prostoru
Bez Síky Přidržující Náklad
Less Decklid Liner
S kobercem nákladového prostoru
Bez upev.popruhů první pomoci
ez upevn.pásku na výstr. trojúh.
Bez vnitřní přepážky
Bez stropní schránky řidiče
Less Front Grille
Mřížka - sp. ok., v pův. barvě, tm.
Bez stresního nosice
Less Exterior Body Mouldings
Výlisek prahu - ochranná lišta C/K
Bez externího panelu dveřního rámu
Bez ochranných dveřních lišt
Bez pomocných příček střeš.nosiče
Bez Spojleru
Se Sklopným Zpětným Zrcátkem
Vyhř.signální zrc.s dvojím ovlád.
S vn. zp. zrcátkem v barve karos.
S kapsou na mapy v opěradle řidiče
S kapsou na opěradle spolujezdce
s op hlavy vpredu nast. ve 2 sm.
Včet. otoč. ovl. skláp. sed. řidiče
Včet.otoč.ovl.skláp.sed.spolujezd.
Less Seat Track Covers
Bez speciálních potahů sedadel
Bez speciál.potahů př.sedadel
Bez speciál.potahů zad.sedadel
S dvoudílným sed. zadn. sedadla
Se zad.skl.děleným sedadlem 60/40
Včet. zad. integr. opěrky hlavy
Bez loketní operky uprostred vzadu
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
bez bederní opery sed. spolujezdce
Bez klimatizace sedadla řidiče
Bez klimatizace sedadla spolujezdce
Upozor. na bezp. pás / Eu T&S
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 2 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Se závěsem pro tažení vpředu
Se závěsy pro tažení vzadu
Less Trailer Sway Control (TSC)
Kryt motoru — pod kapotou
Vnější klika dveří v barvě karos.
Madlo zadních dveř.v barvě karos.
Klíč zapal. vyklápěcí s dálk.ovl.
s lisovanou hlavicí red. páky.
Bez krytů zámků dveří
Dětský PZ zámek dveří + el.ovládaný
S Dálkovým Ovládáním Uvolnění Zadních Výklopných Dveří
S druhým vykl. klíčem s dálk.ovl.
Less Door Auto Relocking
S Centrálním Zamykáním
Bez systému odemykání dveří
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
Bez dálkového ovládání zámků
Capless Fuel Filler Without Lock
Se zab.ster./odstr.zad. okna
S prerus.oknem
S Vyhřívanými Tryskami Ostřikovačů
Bez čištění světlometů
Bez Střešního Okna
S krytem stresního okna
Zař. bez snímače v před. nárazníku
Přední nárazník v barvě karoserie
Bez nástavce předního nárazníku
Zadní plast. nárazn. v barve karos.
Bez Zástěrky Zadního Náratníku
Less Thermoplastic Kneebolster Sys
Air Curtain Restrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
Bez zadního bočního airbagu
3 bod.bezp.pás- Evropské předpisy
Navíj. zadní 3bod. bezp. pás
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
Bez deaktivace airbagu spolujezdce
S kotevními úchyty Isofix
S manuál.nast.uchyc.př.pásů
Styl 1 zádržného úchytu lana
Bez náhradního kola
Bez snímačů tlaku v pneumatikách
(+) Zadni tlumice standard
7 X 16" Alloy Wheels
Bez náhradní pneumatiky
Pneu se standardním vzorkem–přední
With Standard Tyre Tread - Rear
Bez krytů kol
Žádné pojistné matice s oky
Se clonou chladiče Kysor
Less Engine Block Heater
Bez paliv.filtru montovaného na rám
Studený start - 29 st. C
Bez ponorného ohřívače
Standardní el.startér
Se Standardním Zavěšením
Pružina před. zavěš., tř. F
Pružina zadn. zavěšení, tř. U
Jednoduchý výfuk
Bez prodlouženého výfuk.potrubí
Bez madla park.brzdy
S mechanickou parkovací brzdou
Př./zad.třm.a destč.pro stand.prov.
Se zadními brzdovými kotouči
Bez syst. zmirĹz. nĂĄsledkĹŻ kolizĂ­
Asistent při popojíždění
S IVD/TCS/ABS
Less Rear Bumper Protector
3.58/2.04/1.41/1.11/0.88
Standardní prední sedadlo
Bez kanálu zad.prostoru
Bez snímače čištění vzduchu
S Recirkulačním Ohřívačem
Nezamykací bezzátkové plnicí hrdlo
S olovnatým/bezolovnatým palivem
S pedály bez seřizování
Standardní konstrukce pedálu
S el.posilovačem řízení
Ruč.stav.sl.říz.v příč.a pod.směru
Se zákl. typem volantu
Bez Regulátoru Rychlosti
Bez Pomocného Ohřívače
Less Park Heating
S centrem zpráv I/P na přístr.pan.
S reostatem na sestavě přístrojů
S rychloměrem v km
S palub. počítačem
Bez ukazatelů panelu
Dvouhlasá elektrická houkačka
Bez monitoru sledov. nahuštění pneu
Less Compass Display
Multifunkční displej Matrix
Bez Navigačního Systému
S centrem informací
Bez navigačního disku
Bez navigačních dat
Less Emergency Call Button
Bez syst.sledování pozorn.řidiče
Bez informač.systému slepecké písmo
Bez asist. zachování jízd. pruhu
Bez Poplašného Zařízení Proti Odciz
S Poplaš.Zař.Proti Krádeži (Pats)
Bez zařízení pro parkování vzadu
Bez předního park. zařízení
Less Side Parking Aid
Bez automatiz.park.systému
Standardní akumulátor
Bez A/V Jack
BT/VC tel. interface + USB
ICE - stř. audio (1C) s přip.
Sada Ice 3
Výp.plat.int.ovl.pan.voz.stř.řady
Bez aktualiz. zvukového systému
S 6 reproduktory
Bez subwooferu autorádia
Bez Soupr. Pro Přípravu Přip.Telef.
Bez sady pro mob. telefon
Bez rodinného zábavního systému
Bez modulu Média brány
Modul hlasové aktivace - Německo
S ovládáním rádia na volantu
Bez Ovládání Rádia Na Sloupku Řízení
Elektrická zásuvka
S kuřáckou výbavou
Bez elektrické zásuvky
Bez zadní zásuvky
Bez kamery
Bez chladicího boxu
Bez sady Styl
Less Comfort Pack
Bez autom. světlometů
Se světlým rámečkem mlhových světel
S halogenovými svetlomety
Bez Světel Pro Jízdu Ve Dne
S Předními Mlhovkami
S hliníkovými rámečky světlometů
Bez skupiny vnitřního osvětlení
bez osvetl. prostoru pro nohy
Bez horního smerovatelného svetla
S žárovkou před. a zad. světla
Bez zadní stropní lampicky na ctení
S osvětlením odkládací skříňky
S Osvětlením Zavazadlového Prostoru
Less Aux Interior Lights
Koncová světla - úroveň 1
S Přídavným Vysoko Umístěným Brzdovým Světlem
S jednoduchými zadními mlhovkami
S ručním řízením dosvitu reflektorů
Bez ovládání světlometů
Bez doplňkových balíčků
Přítomnost teploty venk.vzduchu

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2015 10:29
od tutys
Když se na to podívám, tak vypadají věrohodně oba dva dle poskytnutých údajů, nicméně ta časová odmlka v servisních intervalech je docela velká a těžko předvídat jestli osa km/roky probíhala stále stejně.

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 29.09.2015 11:27
od foki
grimley píše:Ještě mám v merku jedno
Tak to uz mondeo zjistovat nemusim ?

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 07.10.2015 09:59
od BFLMCZ

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 18.07.2016 22:27
od Puny16
Ahoj,
můžu poprosit o jeden výpis ?
WF0WXXGBBW5J26383

Díky

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 18.07.2016 22:37
od miki21
zkus téma trochu výše... a koukni do pravidel na str.1 :mrgreen:

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 22.07.2016 07:48
od Wolodyjowsski
Ma.rt píše:no prave... u dieselu jsou to vstriky, turbo, dvouhmotak, DPF a je to hodne desetitisicu... po 200tkm uz ani podvozek a loziska nemusi byt uplne ok, k tomu rozvody, brzdy a jeste se neco podela dalsiho... a je to oprava pomalu ke 100t. jediny, ceho bych se bal trochu mene, je 3 roky stare auto z operaku z Nemecka...
ja osobne bych radsi auto s 80tkm a priplatil si, protoze ty dalsi km si odjezdim ja ve vsi slusnosti, cimz se dost ovlivni dalsi zivotnost.
"3 roky staré auto z operáku z Německa" bude mít pravděpodobně 3 x 50 = 150 tisíc, často prosolený spodek a motorový prostor...ale může být za ty peníze OK.
Nebo se taky může stát "německou předváděčkou" či autem "po důchodci" se stavem tacho 50 tisíc i méně :D

https://ojetiny.wordpress.com/2016/07/1 ... -skodovky/

Mají tam ale i Fordy...

Re: Klub stocenych kar

Napsal: 31.07.2016 10:42
od Ma.rt
No ja bych si auto z operaku nekoupil :) a po duchodci (a opravdu po duchodci, ne "po duchodci") mame v rodine auta dve (resp. jedno je po duchodkyni :) ) a nemuzeme si stezovat :) ale 100% overeno a cena u toho jednoho nizka zrovna nebyla... zatim ale lijeme jen benzin + prav. servis

Klub stocenych kar

Napsal: 07.10.2018 09:56
od mirec2211
Ahojte. Poprosím Vás o info, akú výbavu má toto vozidlo. WF0EXXGBBEBY41901

Fordzona mi nefunguje, ukazuje, že je offline. Ďakujem.