Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 18.07.2014 11:10

To je dan z nizkej spotreby a zatahu typicovolevodspoda :mrgreen:
Co si usetril pri kupe relativne malo jazdenej kary, to si strcil do servisu. Aspon Ti to teraz beha bez problemov ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Stejky1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 17.07.2014 09:46

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Stejky1 » 18.07.2014 15:44

Nemá někdo schéma, kde se ten FRP senzor nachází a jak otestovat jeho správnou funkčnost? Díky

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 19.07.2014 19:27

Hod dole kryt motora (ked mas), najdi si lubovolny vstrekovac a chod po jeho trubke. Dostanes sa k niecomu, z coho idu dalsie trubky do ostatnych vstrekovacov. Na tejto veci (rail - tlakovy zasobnik paliva) hladaj konektor, je sucastou toho senzora.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Mara66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 24.08.2011 16:52
Bydliště: Ostrava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Mara66 » 20.07.2014 14:57

Ahoj, dneska se mi začlo při prudké akceleraci stávat, že motor při plném plynu po cca 15 až 20 sec spadne do nouzového režimu a rozsvítí kontrolku poruchy motoru. V čem může být nejpravděpodobněji příčina? Viděl bych to na vstřikovače např. velký přepad, proto padá do nouzáku, ale chtěl bych znát více názorů. Jinak motor v podpisu nájezd 152 000 a jsem si 100% jistý, že nemá víc...
Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP

patro16
Nováček
Nováček
Příspěvky: 38
Registrován: 08.04.2014 20:48

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od patro16 » 20.07.2014 17:07

na diag. si bol? ake kody to vyplulo? to je uplny zaklad...
M3 1.6MZ-CD(TDCI) 80kw rv.2007

Mara66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 24.08.2011 16:52
Bydliště: Ostrava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Mara66 » 20.07.2014 17:59

Začlo to teprve dnes. A v neděli odpoledne se na diagnostiku nikde nedostanu... :D Ale byl jsem to ted projet a tuhle jízdu to neudělalo ani jednou... Nechám tomu asi ještě chvíli jak se to bude vyvíjet...
Ford Focus II Combi 2006, 1,6 TDCi 66kW/90HP

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 22.07.2014 07:16

Treba s tym ist na diagnostiku. Moze to mat viac pricin. Ako prva ma samozrejme napada vadne vstreky s velkymi prepadmi, resp. vadne CR cerpadlo. No moze to byt aj nejaky problem s wastegate turba, takze to potom tlaci viac nez treba, co RJ vyhodnoti ako chybovy stav.
Tipujem to ale na tie vstrekovace :( Ked sa na diag zisti chyba Nizky tlak paliva v raile, je to jasne. Repas ta neminie. Hlavne pritom ale daj skontrolovat aj cerpadlo, aby Ti po par sto km neodpisalo repasnute vstreky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Klvys » 24.07.2014 17:57

Tak v utery jedu a zničeho nic skočil engine maltifunction a rozsvítíl se smyk motor(auto) nejel ale normalně držel otáčky atd... a potom se začlo opět projevovat cukání ktere se začalo projevovat před rokem :-( tkaže jestli vydržely vstřiky jenom rok tak to je fakt super:-( čerpadlo je OK teď jsem měnil filtr a žádne piliny nebo tak:-( tak to vypada jak kdyby odchazel 1 z těch 2 vstřiku co se jen vyčistily a daly zpět nebo mi řekněte že po roce odešly nové :-( tankuju tak ruzně: Shell,Benzina,Tank ono,Agip

Uživatelský avatar
viduka55
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1985
Registrován: 17.03.2013 13:38
Bydliště: Plzeň

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od viduka55 » 24.07.2014 18:18

Ze sis nenechal ten Benzin :wallbash: Je mozne ze odesel nejaky vstrik nebo pri vymene filtru se tam dostal nejaky bordel a ucpal se, je vice moznosti bohuzel
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9506
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 24.07.2014 18:19

Kolik si na těch vstřikách najel?

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Klvys » 24.07.2014 18:22

od opravy je to 20000km dva se daly nové 2 se jen vyčistili takže je možné že začínají blbnout ty dva staré ale to nezjístím do te doby než mě to někde nechá stat.Protože odstavit to tak jen nemužu a davat jen tak provizorně čistit všechny atd tak to vyjde na 10 klacku jen tak :(

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9506
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 24.07.2014 18:23

:( spíš bych zajel do nějakýho pořádnýho diesel servisu ať se na to juknou...Fakt ty máš smůlu :(

Uživatelský avatar
viduka55
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1985
Registrován: 17.03.2013 13:38
Bydliště: Plzeň

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od viduka55 » 24.07.2014 18:24

Diagnostika :?:
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”

Viduka55 - Ford Focus II Duratec HE 2.0, r.v. 2006, 107 KW, GHIA - Galerie
Obrázek Obrázek

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Klvys » 24.07.2014 18:27

Viduka:Diagnostika nic neukaže když ty cuknutí jsou občasné a neskačou ztoho chyby :-(
Phofy: to mám smulu ale furt si říkam neprodat mam tam 2 vstriky,čerpadlo,vahu vzduchu,alternator všechno bud nove nebo česrtvě po repasu zbyly mi jen 2 vstřiky a turbo ...

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9506
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 24.07.2014 18:31

a ještě spojka se setrvákem :(
Tady je mapa kde opravují VDO vstřikovače http://www.tadpraha.cz/pages/opravny/vdo.php

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti