FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 12.05.2014 22:47

Za 4roky ho stejne prodam.Jezdim 15-20000 rocne, takze vydrz neresim.Stejne sranda.Drive jsem overclockoval graficky karty a cpu.A ted budu(casem) ladit auto.Mam jen strach(blba zkusenost z dob overclockingu) ze bych nerad pri nahravani novych dat na bluefinu videl hlasku typu: "data copy failed, try again". :) Auto zustane v naky mezifazi, kdy tam nejsou puvodni data. Auto mrtvy a nepujde nastartovat.Takhle jsem jednou podelal flash biosu v graficky karte za 15000Kc.
Tyhle hratky by se asi nemeli delat vecer pred odjezdem na dovolenou co? 8)

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nicco » 13.05.2014 14:10

Svet Motoru ma v teste 3valcove turba: Peugeot 1.2e-THP 96kw Hatch 16" a Focus 1.0EB 92kw Kombi 17". Spotrebu ma nizsiu o par deci Peugeot, lebo je lahsi (aj kvoli torzske vzadu, ale ma aj novsiu platformu - Focus dostane odlahcenu platformu az v dalsej generacii), je Hatchback a ma 16" kolesa. Ak si dobre pamatam, tak dialnica 308-cka 7,1 a Focus 7,7. Okreska nejak okolo 5,5, 308 o par deci nizsia.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 13.05.2014 16:22

necituj primo predesle prispevky ... diky, ZaQik

Jj, zajimavy cteni :) Jsem docela zvedavej, jestli novy THPcka Ecoboostum zatopej - Peugeot si docela podelal reputaci jejich prvni generaci (1.6), ktera se zanasi karbonem takovym zpusobem, ze auta klepou a po 100tkm je pres 10% vykonu uz pryc.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
321910336
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1071
Registrován: 20.01.2012 23:10
Bydliště: Přerov

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od 321910336 » 16.05.2014 15:18

Ford Focus 2018 1.0 92 kw Titanium Obrázek
Ford Focus 2007 1.6 74 kW Trend LPG

jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 19.05.2014 15:38

Cau, premyslim nad tim bluefinem, ale zatim jsem v zabehu.Po jakym najezdu bych to mel zkusit?5000?Nebo az 10000km?

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Příspěvek od C4R3W » 19.05.2014 17:47

Min 10... ;)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
unicorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 30.05.2009 16:56
Bydliště: Kosice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od unicorn » 02.06.2014 10:44

caute,
cez vikend sme isli s kamosmi na chatu. tak som po prvykrat skusal maximalku a tak.

boli sme celkom nalozeny. traja chlapi, velky pes a batozina.
na dialnici (nebola to uplne rovinka, cize sem tam aj mierne stupania) som dosiahol na 6 stupni max 170 km/h a na 5 stupni 180 km/h. ale liezlo to tam veelmi pomaly kym sa to tam dostalo.

dole kopcom som to na 5ke nemal problem rozbehnut na 200km/h tachometrovych.

hlavne som mal pocit, ze ten tah od 140km/h vyssie je velmi lenivy.

ake su vase skusenosti?
Fofo MK3 2014, 1.0 Eco 92kW Obrázek
Ex: FoFo MK1 2002, 1.8 TDCi 74kW

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nicco » 02.06.2014 10:50

Mozno vadny benzin, v normalnych rychlostiach sa s tym RJ este vyrovna, ale max vykon to uz nepoda.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
lionzion
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 11.04.2011 11:27

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od lionzion » 02.06.2014 10:56

Mám to podobně, dostat se na tachometrových 200 km/h to chce minimálně rovinu a bezvětří. Stačí mírné stoupání nebo jen když fouká a na 180-190 to jde velmi těžko. Z mírného kopce se mi podařilo 210 km/h tachometrových. Na dálnici většinou plachtím kolem 120 km/h, to mi vyhovuje nejvíc, co mě ale nadchlo je, že když se jede 180 km/h na 6. stupeň motor točí kolem 4000 otáček a uvnitř to ani nejde poznat co do zvuku motoru, odhlučnění je supr, převládá jen aeordynamický zvuk. To auto se moc povedlo.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nonid » 02.06.2014 10:58

Musite porad pocitat s tim, ze to sice ma 125 koni ale je to jenom 1.0...
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 02.06.2014 11:04

Mam zatim jen 2500km a taky jsem mel problem jit pres 170km/m.Nejak se mu vic nechtelo.Jezdim na ultra N95 z Globusu.Chtel jsem to jen zkusit na kratkym useku.
200 snad neda ani omylem ne? :) Na youtubu jsem videl i pres 230km/h ale s chipem.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od enjoy » 02.06.2014 11:08

Vemte to z opačného pohledu.. kdyby jste někomu tvrdili, že vám ten litřík naložený jede 180km/h, tak by vám asi nevěřil :mrgreen:
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
unicorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 30.05.2009 16:56
Bydliště: Kosice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od unicorn » 02.06.2014 11:22

Nonid píše:Musite porad pocitat s tim, ze to sice ma 125 koni ale je to jenom 1.0...
v podvedomi si na to spomeniem. ale ked sa ma niekto pyta, aky to ma motor, tak poviem ze 125 koni a nie ze 1.0 liter :) ale asi to tak bude, ze ten objem sa neda oklamat, ani vyssim vykonom. stary focus bol 1.8 tdci 74kW. viem ze sa to neda porovnavat. ale cakal som ze 1.0l 92kW bude aspon tak vykonny (predsa rozdiel skoro 20kW), ale ten stary tahal lepsie. :)
Fofo MK3 2014, 1.0 Eco 92kW Obrázek
Ex: FoFo MK1 2002, 1.8 TDCi 74kW

Uživatelský avatar
peter964
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 14:43
Bydliště: Bratislava (SK)

Příspěvek od peter964 » 02.06.2014 11:29

Ano aj moj byvaly C-Max benzinovy 74kw, 1,6 v 130 kmh reagoval pružnejsie aj naložený. Ale musime si uvedomit že litrovy ecoboost ma šiesty qv. predsa len pomerne dlhý. Keď chcem prudšie zrýchlit podradujem zo 6q. dole na 5q.
A svoje urobí aj nižší objem, ten nenahradí ani turbo.
Obrázek
2024-20xx: Ford Puma 1.0 (2023)
2020-2024: Peugeot 2008 New P24 1.2 96 kw (2020)
2015-2020: Ford Focus Mk3 (FL) Combi 1.0 (2015)
2013-2015: Ford Focus Mk3 Combi 1.0 (2013)
2009-2013: Ford C-Max (FL) 1.6 (2007)
2003-2009: Ford Mondeo Mk2 1.6 (1998)

Uživatelský avatar
lionzion
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 11.04.2011 11:27

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od lionzion » 02.06.2014 11:33

unicorn píše:
Nonid píše:Musite porad pocitat s tim, ze to sice ma 125 koni ale je to jenom 1.0...
v podvedomi si na to spomeniem. ale ked sa ma niekto pyta, aky to ma motor, tak poviem ze 125 koni a nie ze 1.0 liter :) ale asi to tak bude, ze ten objem sa neda oklamat, ani vyssim vykonom. stary focus bol 1.8 tdci 74kW. viem ze sa to neda porovnavat. ale cakal som ze 1.0l 92kW bude aspon tak vykonny (predsa rozdiel skoro 20kW), ale ten stary tahal lepsie. :)
U toho 1,8 TDCi je krouťák myslím 240 N.m, a právě kroutící moment dává pocit, že motor tlačí do sedadla. Oproti 170 N.m je to rozdíl. EB je motor stavěný na pohodovou jízdu, tomu odpovídá i zpřevodování, odmění se pak spotřebou. Ve srovnání se staršími atmosférickými 1,6 nebo i 2 litry ale drží krok co se týká dynamiky. Subjektivní pocit dynamiky hodně ovlivní i odhlučnění.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host