Problém s otáčkami

Odpovědět
Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8455
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: spotřeba, otáčky, chcípá....bezmoc vztek zoufalství

Příspěvek od lucky.jack » 11.03.2014 20:36

Knobis píše: otáčky skáčou mezi 1500 a 3000 (což děsí chodce na přechodu)
:totlsmile: Tak se jsem se dlouho nezasmál - úplně si to představuju :totlsmile:


Ale k věci...Prvně bych to dal na pořádnou diagnostiku, páč to vypadá na víc věcí. Lambda sice nová, ale...hadička odvětrání motoru...atd. atd.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13541
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: spotřeba, otáčky, chcípá....bezmoc vztek zoufalství

Příspěvek od stano. » 11.03.2014 21:27

Knobis píše: termostat měněn za kus z vrakoviště ale funkční,
To naozaj? Pri veci, ktora nova stoji 15Eur? :dih:
To skakanie otacok je prilis velke. Predchadzajuci majitel vedel, preco sa ho treba zbavit. Zatial treba diagnostikou vycitat chyby. Nech vieme, kde zacat.

Bullitt
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 18.09.2008 22:13
Bydliště: Plzeň

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Bullitt » 11.03.2014 22:32

Přesně tak, nejdřív vyčíst chybový kódy z ŘJ - OBDII diagnostiku už má dneska kde kdo, tak se poptej. Pak bych chyby vymazal, chvíli jezdil (aby se rozsvítila kontrolka motoru) a pak vyčíst znovu - tím dostaneš ty aktuální chyby, jinak je možný, že jich tam bude uloženo víc z předchozího provozu.
Termostat - taky tento díl kupuju vždy nový, potřebuje-li výměnu, protože nemá neomezenou životnost a z vrakoviště nikdy nevíš. Už kvůli ceně času - vypustit soustavu a vyměnit termostat s napuštěním není úplně na 5 minut, tak radši rovnou koupím novej, ušetřený čas další výměny nefunkčního je pro mě cennější.
Můžeš aspoň zkontrolovat, jestli neotevírá hodně brzy nebo nepropouští: studenej motor, nastartuj, motor se bude ohřívat, ale teplé až potom horké začnou být jen slabé hadice k topení. Silná hadice z termostatu nahoře k chladiči je pořád studená, pak se rychle ohřeje, když otevře termostat - to je na budíku půlka stupnice. Samozřejmě tím neodhalíš, že otevírá jen trochu dříve (a stačí o pár stupňů a motor už se pořádně neohřeje), nebo zůstává viset při zavírání.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004

kolša
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18.11.2010 17:28

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od kolša » 15.03.2014 21:31

Tak přátelé problém vyřešen. Ve finále rozebrali motor. Zjistili přidřených 5 ventilů. Oprava hlavy, výměna olejů, těsnění, filtrů + práce a vypláznul jsem 15000. Ale auto jezdí jak ďas. Důvod zadření vidí v tom, že plyn co jsem si tam nechal odborně namontovat neměl přimazávání. Odborníci mi říkali že tam není vůbec potřeba, tak jsem se s tím smířil a takhle to dopadlo. Takže příští týden ho tam nechám hned dodělat.
ford focus hatchback 2003, 1,8 benzín + LPG, Black panther, GHIA
tuning: koupeno v AAA :)

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od petulak » 16.03.2014 09:16

Takže, co jsi ušetřil na benzínu, šlo, do opravy. :dih:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

kolša
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18.11.2010 17:28

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od kolša » 16.03.2014 12:36

na benzinu jsem ušetřil víc. ale spíš mě štve, že jsem to přimazávání chtěl když to dělali, ale přesvědčili mě že to fakt není u těchto motorlů potřeba. Přeci jen, 500 navrch a bylo přimazávání. Teď to stálo o trochu víc. Ale dokazuj jim, že mi řekli že to není potřeba.... :(
ford focus hatchback 2003, 1,8 benzín + LPG, Black panther, GHIA
tuning: koupeno v AAA :)

lahvik
Junior
Junior
Příspěvky: 214
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od lahvik » 06.04.2014 12:15

TVL to je věc ten ventil volnoběhu ruce rozmlácené místa že bych vraždil ale povedlo se, vyčištěno a zase jede černej byl jak pendrek. :Dancer: Už si pomalu zvykám že když se mi něco posere tak budu muset pomalu vyndat motor ven. :hhura:

Knobis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 30.12.2013 17:32

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Knobis » 30.05.2014 06:54

tak ventil volnoběhu vyčištěn, a drží svíčky nové 4 bodové, nové kabely, nová hadice podtlaku, nový ventil odvětrání nádrže a zaslepené přisávání falešného vzduchu na sacím paroží, aktuálně motor nastartuju, volnoběh drží ale jak sem jen podívám na plyn tak se začne dusit a když přidám víc má tendenci chcípnout - já už z toho taky nemít náhradní auto tak sedim denně ve vlaku, poraďte čim tohle může bejt našel sem tu jen dušení se při prudkym přidání plynu ale tad nemůže být o prudkosti řeč stačí jakýkoli přidání plynu. dík

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13483
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od miki21 » 30.05.2014 08:36

Vyser se na nějaké čtyřbodové svíčky, neboť je všeobecně známo, že Ford si sněčím jiným než originál netyká. Pak můžeš laborovat dál.
O svíčkách zde- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ilit=odtrh
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od enjoy » 30.05.2014 08:41

Knobis píše:tak ventil volnoběhu vyčištěn, a drží svíčky nové 4 bodové, nové kabely, nová hadice podtlaku, nový ventil odvětrání nádrže a zaslepené přisávání falešného vzduchu na sacím paroží, aktuálně motor nastartuju, volnoběh drží ale jak sem jen podívám na plyn tak se začne dusit a když přidám víc má tendenci chcípnout - já už z toho taky nemít náhradní auto tak sedim denně ve vlaku, poraďte čim tohle může bejt našel sem tu jen dušení se při prudkym přidání plynu ale tad nemůže být o prudkosti řeč stačí jakýkoli přidání plynu. dík

Ventil odvětrání klikovky.
Nevidím ho ve tvém seznamu oprav :D
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13541
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od stano. » 30.05.2014 09:20

Knobis píše: svíčky nové 4 bodové
To je comu dobre? Cim viac pasikov, tym viac Adidas? :D Sviecky jedine originalky, stoja nejakych 120Czk za kus. Je to tu omielane neustale.

Knobis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 30.12.2013 17:32

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Knobis » 30.05.2014 16:32

Super, děkuju tyhle stáli asi 200/Kus tak já je dám do sekačky :-D, svíčky budou v pondělí, ještě mě napadlo jestli to nemůže být "přicpaný" palivový filtr, tak jako tak sundám nádrž a vyčistím jí už mám auto na zvedáku. Co dál? teda jinak odvětrávací ventil sem čistil a profukoval průchozí je.

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13483
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od miki21 » 30.05.2014 22:38

počkal bych na origo svíčky :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Melounek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 126
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Litoměřice

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Melounek » 08.06.2014 15:13

Zdravim focusáky. Tak dnes jsem zjistil, že při přijíždění na křižovatku a vyřazení rychlosti
mi otáčky zůstali vyset ne 1800 otáčkách a spadli až po úplném zastavení no a na další křižovatce znova a znova. Doma jsem zkusil nechat auto na volnoběch a odpojit volnoběžný ventil,
no ale motor nezhasl pouze snížil otáčky s 900 na nějakých 700.
Takže to asi znamená, že je ten ventil mrtvej???
Ford focus hatchback 1.6 ti-vct 92 KW
Obrázek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13541
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od stano. » 08.06.2014 16:48

Bud ti to prisava falosny vzduch za klapkou, alebo ti klapka netesni (je tam bordel), alebo je ventil spinavy a zalepeny, alebo je fakt po nom.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti