FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 10.05.2014 23:12

Gratulace k porizeni novyho vozidla! ;-) Nevim, jestli to ma uz nekdo z fora (asi by se pochlubil), ale Bluefin na to cip ma - viz nize. Chces bejt pokusnej kralik? :D

http://www.mybluefin.co.uk/search?make= ... riant=2559
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
peter964
Nováček
Nováček
Příspěvky: 137
Registrován: 20.09.2013 14:43
Bydliště: Bratislava (SK)

Příspěvek od peter964 » 10.05.2014 23:45

Ja som uvažoval nad BF. Ale keď som zistil, že automaticky strácam záruku, tak som to zavrhol. Možno neskôr. Jedine na SVK to akceptuje Ford Koiš v Bánovciach n.Bebravou, aj to iba pod podmienkou, že to zakúpim a dám aktivovat u nich v Koiš racing.
BTW > C4R3W
chystám sa na nejaké merania aj ja, tak potom možme porovnať.
Obrázek
2024-20xx: Ford Puma 1.0 (2023)
2020-2024: Peugeot 2008 New P24 1.2 96 kw (2020)
2015-2020: Ford Focus Mk3 (FL) Combi 1.0 (2015)
2013-2015: Ford Focus Mk3 Combi 1.0 (2013)
2009-2013: Ford C-Max (FL) 1.6 (2007)
2003-2009: Ford Mondeo Mk2 1.6 (1998)

jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 11.05.2014 23:39

Hm, to zni dobre.Za 13 500kc jestli dobre pocitam.Plus posta a na celnici jeste pripocitaji DPH ne?
Jinak ja jsem v tomhle uplnej laik.Ale docela me zaujala veta v popisu, ze nepotrebujes bejt zadnej odbornik, jen pripojis a jedes.Kam se to vlastne zapojuje? :)
Pred garanckou by to slo vzdy vyndat ne?Mam taky 5 roku zaruku.

EDIT:Uz jsem nasel nejaky videa na youtubu.Zrejme to prepise data v ridici jednotce.Ale teoreticky by mohl fungovat nejaky backup puvodnich dat ne?Ale snese ten moturek 150 koni a takovej tocak?:)

Jo jinak me sere takova drobnost.Vubec nerozumim tomu, proc alespon titanium nema ledkovy denni sviceni?Jde to jen s xenonama.Fakt takovy veci nechapu.

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 12.05.2014 06:50

Pripojis do diag konektoru, který je v kastliku pod volantem. Aktuální originál mapa se stáhne do bluefinu. Pak mapu posles do superchips, oni ji upraví a pošlou zpět. Pak upravenou mapu nahrajes do auta. Originál zůstává v bluefinu, takže to můžeš měnit.
Clo se neplatí, pokud je to v rámci EU.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od stano. » 12.05.2014 07:18

jnexflex píše:Ale snese ten moturek 150 koni a takovej tocak?:)
Ved to :? Stale je to 3-valcovy litrik. Aj ked vydareny...

Uživatelský avatar
unicorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 30.05.2009 16:56
Bydliště: Kosice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od unicorn » 12.05.2014 08:10

jnexflex píše: Jo jinak me sere takova drobnost.Vubec nerozumim tomu, proc alespon titanium nema ledkovy denni sviceni?Jde to jen s xenonama.Fakt takovy veci nechapu.
tak je to uz pomaly 4-rocny model. uvidime co prinesie facelift..
Fofo MK3 2014, 1.0 Eco 92kW Obrázek
Ex: FoFo MK1 2002, 1.8 TDCi 74kW

jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 12.05.2014 14:10

2Anduril.Diky za info.Ja mel ale za to, ze si rovnou z toho Bluefinu prehraju(premapuju) data v ridici jednotce ne?Vzdyt to takhle rovnou nabizeji v prodeji.To posilani dat(mapy) se asi tyka aut, na ktery nenabizeji primo chip.A udelaji ti konkretni na tvoje auto.Takhle to chapu ja..

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 12.05.2014 14:25

Ne, je to tak, jak jsem psal.
Nejdrive vytahnes svou original mapu (pomoci bluefinu), tu jim online posles (pres dodany soft), oni ti ji upravenou poslou zpet, nahrajes ji do bluefinu (pres dodany soft) a pak uz si to tam prehravas jak chces sam (pomoci bluefinu, original - upravena a naopak).
Prehravas si to sam, ale nejdrive musis do bluefinu tu upravenou mapu dostat a to tak, jak pisu.
Tim mas jako by mapu presne na sve auto..

viz instruktazni video: http://www.mybluefin.co.uk/s/faq-s

Pokud nemaji pro auto bluefin, ale maji "chip", musis na pobocku (nejblize je asi Kois na Slovensku) a tam ti mapu nahraji. Vyhoda bluefinu je tedy v tom, ze vse delas z domova a nemusis nikam jezdit, pripadne muzes kdykoliv vratit puvodni mapu.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 12.05.2014 15:06

Jasnyyy. diky :) To podrzeni start tlacitka na par vterin me uz zacina pripominat pc.Tam se ale po 4s pc vypne...No laka me to.Po zabehu mozna zkusim.Kdy je tento ecoboost vlastne zabehnuty?

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 12.05.2014 15:07

O jake podrzeni start tlacitka jde?
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 12.05.2014 15:30

V tom videu je nekdy kolem 0:40 veta, ze ma 3-4s podrzet tlacitko start bez slapani na pedal a potom odpojit kabel...

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Příspěvek od C4R3W » 12.05.2014 21:48

Tak co se vydrze tyce, asi bych se nebal - s vetsim turbem z toho Ford zdime v motorsportu 220 koni... Jasne, neni to pak motor na pul milionu km, ale stejne - nedavno prosakla informace, ze pro novy Mondeo ma bejt naladenej na 115kW...

Navic, Mercedes tlaci z dvoulitru 360 koni, VW pracuje na Golfu R400, kterej bude mit 400 koni, takze 150 koni na litr nebude zadnej extrem;)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PapoS » 12.05.2014 21:51

Tiez by som sa nebal, na bezne jazdenie do 20 tis rocne, to tych 10 rokov znesie, potom to uz bude stara lacna kara jedno s akym motorom.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
unicorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 30.05.2009 16:56
Bydliště: Kosice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od unicorn » 12.05.2014 21:59

by ma zaujimala statistika, kolko % casu z jazdy priemerny clovek vobec vyuzije ten max. vykon. podla mna to je dost male percento, takze by som sa o vydrz pri normalnej jazde s tym vyssim vykonom az tak nebal a na druhej strane, ked to clovek potrebuje pri predbiehani, tak to tam ma. a to je par sekund, ked na to dupne..
Fofo MK3 2014, 1.0 Eco 92kW Obrázek
Ex: FoFo MK1 2002, 1.8 TDCi 74kW

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re:

Příspěvek od stano. » 12.05.2014 22:14

C4R3W píše:Tak co se vydrze tyce, asi bych se nebal - s vetsim turbem z toho Ford zdime v motorsportu 220 koni... Jasne, neni to pak motor na pul milionu km, ale stejne - nedavno prosakla informace, ze pro novy Mondeo ma bejt naladenej na 115kW...

Navic, Mercedes tlaci z dvoulitru 360 koni, VW pracuje na Golfu R400, kterej bude mit 400 koni, takze 150 koni na litr nebude zadnej extrem;)
Ale vnutornosti asi nebudu rovnake. Ojnice, klukovica, piesty, piestne capy, ojnicne loziska...
Aj z Favoritovych motorov, atmosfer 1.3, tlacili cez 100koni. No tie motory bolo potom na par tisic km.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host