FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PapoS » 07.05.2014 10:25

Ked uz sme pri tom, mozete sem postnut link na overeny kabel co funguje z FoCCCus ? By som sa s tym rad pohral, ale nie cez bluetooth.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 07.05.2014 10:34

C4R3W: Na aukru je jeden z F-M, ktery to ma skladem :)

PapoS: Nejprve jsem objednal tento: http://www.ebay.com/itm/251346004369?ss ... 1439.l2649
Kabel s FoCCCus spolehlive funguje (staci ti rychlost 38400 pro nastavovani konfigurace), ale chtel jsem to pouzit i na Mondeo a tam to neslo (chce to vyssi rychlost), tak jsem objednal tento http://www.ebay.com/itm/360573865751?ss ... 1439.l2649
ktery podle Adowa umi vyssi rychlost.
A nebo si objednej od Adowa uz upraveny take pro MS-CAN - hodi se to, ne kvuli nastavovani, ale kuvli mazani chyb, ktere se pri nastavovani zapisou.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 07.05.2014 10:40

Anduril píše:C4R3W: Na aukru je jeden z F-M, ktery to ma skladem :)

PapoS: Nejprve jsem objednal tento: http://www.ebay.com/itm/251346004369?ss ... 1439.l2649
Kabel s FoCCCus spolehlive funguje (staci ti rychlost 38400 pro nastavovani konfigurace), ale chtel jsem to pouzit i na Mondeo a tam to neslo (chce to vyssi rychlost), tak jsem objednal tento http://www.ebay.com/itm/360573865751?ss ... 1439.l2649
ktery podle Adowa umi vyssi rychlost.
A nebo si objednej od Adowa uz upraveny take pro MS-CAN - hodi se to, ne kvuli nastavovani, ale kuvli mazani chyb, ktere se pri nastavovani zapisou.
Co pouzivas za soft na hrani si s konfiguraci?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 07.05.2014 10:44

FoCCCus, je to asi jedine volne dostupne reseni pro FF3. Ma to sve mouchy, ale da se to pouzit na par veci: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=39377

A k tomu diagnostiku ForScan, umi nacist vsechny moduly ve Focusu (fordech), zobrazovat DTC, vcetne vyznamu chyby, mazat DTC, spoustet nejake testy a servisni funkce modulu a zobrazovat udaje senzoru jako Torque.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 07.05.2014 10:49

To zni dobre - automatickej zamek po rozjezdu a DDS se mi libi :) Jinak, jak je to se zarukou? Nepoznaj pri pripadny reklamaci, ze jsem se v tom vrtal? Tzn. staci jen nahrat puvodni hodnoty? Prave jsem zaplatil fakturu za aktivaci petiletyho FordProtectu :D
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 07.05.2014 10:51

Popravde nevim, jestli se to da poznat.. Myslim si, ze ne - leda tak, ze by srovnali tvou konfiguraci podle VIN a podle nastaveni auta.. ja to resit nebudu, default tam pred servisem nahravat nebudu :) FordProtect mam taky a mel jsem i u predchoziho focuse, tam jsem taky mel par uprav a nikdo nic nerikal.
Jen bych si s tim moc nehral pres BT modul - mam s tim sve zkusenosti :mrgreen:
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 07.05.2014 10:59

Casem asi poridim i kabel, na tyhle upravy to bude jistejsi ;-) Ja chtel BT ted pro testovani, abych to moh sledovat na telefonu a nemusel tahat notebook :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PapoS » 07.05.2014 11:03

Ked sa budem hrat s tym FoCCCus tak radsej niekde pobliz servisu, nech to netreba daleko tahat keby daco.

...
"Dobry den som otocil klucikom, vsetko zablikalo a odvtedy je cele auto mrtve, mozte ma prist odtiahnut ?"
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24812
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od ZaQik » 07.05.2014 11:05

zaparkuj u vjezdu do servisu ... at kdyztak prijde technik s IDSkou az k Tobe ... usetris za odtah :wink:

a asi uz dost OT :oops:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 07.05.2014 11:15

To budu delat primo na parkovisti u dealera... :D Jj, asi jsme uz OT. Nehlede na to, ze do tohohle vlakna asi nepatri ani muj problem s pocitovym zhorsenim vykonu...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 07.05.2014 11:19

PapoS píše:Ked sa budem hrat s tym FoCCCus tak radsej niekde pobliz servisu, nech to netreba daleko tahat keby daco.
Zazalohuj si prvotni nastaveni auta, kdyz ho nactes programem a pri pripadnem nezdaru to tam nahraj zpet. Ja to tak udelal a auto se zas probralo k zivotu :)
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 09.05.2014 13:13

Diagnostika je tu, takze brzy prijdou mereni :)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 09.05.2014 23:07

Ok, takze jsem neco zakladniho nameril...

Po pripojeni diagnostiky (zatim jen Torque pro Android) zadna chyba nevyskocila, coz jsem cekal. Zajimavym poznatkem bylo, ze pri plnym seslapnutim plynu ukazoval, ze je plyn na 80%, po uvolneni 22 - nevim, co si o tom mam myslet, ale tipuju, ze je to naky hausnumero :)

Pri jizdnim testu jsem se zameril na plnici tlak turba, kterej dokonce prekracoval udavanou hodnotu (1.2baru) a ukazoval az 1.3 - sranda je, ze pouze na 5ku a na 6ku :D Na 2-4ku vzdycky maximalne 1.0...

Udelal jsem nekolik mereni akcelerace z 80 na 120, vysledky:

Na 3ku: 8.4s
Na 4ku: 10.6s
Na 5ku: 12.6s
Na 6ku: 14.5s

Vysledky zrychleni mi prijdou dobry, pocitove se auto chova taky zive, ale to bylo i predtim. Dale jsem na prazskym okruhu testnul maximalku, tentokrat byly vysledky o trochu lepsi, ale delal jsem jenom jedno mereni, takze je to bez vylouceni vetru :) Na 6ku jsem to veeeeeeeelmi pozvolna dostal lehce nad tachometrovejch 190, na 5ku to vylezlo ke 200 - ale uprimne, nechtelo se mi to opakovat, jeste byl docela provoz a neprijde mi idealni v tom litat dve kila...

Nevim, jestli se trochu rozjezdil, posledni 3 dny jsem schvalne jezdil jako pravy a nefalsovany hovado a neustale ho na 2ku a 3ku prohanel - faktem ale zustava, ze i kdyz bezne jako hovado nejezdim, tak stale jezdim sakra svizne na to, aby se tam usazovali pavouci :D

Jedna vec, ktera me ponekud znepokojila - nedavno jsem otiral na hadici jdouci od turba ke skrtici klapce jakejsi plastovej rezonator (zas*anej jak jetel) a dotahoval tu stahovaci objimku, protoze olej byl prsklej i na ty hadici (uz jsem to tu nekde asi psal). Dneska jsem na nej po dojeti sahnul a zespoda byl od oleje. Ne, ze by to z nej kapalo, ale film tam byl. Otazka: Pokud je nekde netesnost ty hadice, co ma v sani vubec co delat olej?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 10.05.2014 08:51

Je to normální, protože turbo je mazaný a lehce propouští olejový film. Já měnil koleno a po roce je taky zespoda lehce od oleje. Třeba na fabii TSI tam je vedení vzduchu od turba dělaný plastovou trubkou a od oleje není

jnexflex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 14.02.2014 21:43

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od jnexflex » 10.05.2014 21:35

Cau, tak s hlasim do klubu.Mam bilyho Titanium plus sada tusim activity stop.Prechazel jsem z klasicky nesmrtelny 1.6. r.v. 2010.Najeto po par tydnech cca 1400km.Prvni dojmy.Mnohem lepsi odhlucneni.Motor ma fakt skvelej zvuk.Nezvyk ta sestka a zpatecka po jednickou.Parkat uz jsem se prehmatnul a misto dopredu jsem couval. :) Motor nijam nesetrim.Samozrejme zadny tejrani za studena.Obcas zabrousim i k 4000ot/min.Ale spis tak 3000-3500.Zatim mam prumer 7,2l, ale jak rikam nejezdim pomalu.Motor se porad zabiha.Mam otazka, bude jeste nekdy zivejsi, nez ted pri 1400?
Jo a mate nekdo chip na vyssi vykon?Takovych 105-110kw by nebylo k zahozeni.Ale to jsem si rovnou mohl koupit 1.6. co? :)

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů