FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
Uživatelský avatar
unicorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 30.05.2009 16:56
Bydliště: Kosice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od unicorn » 05.05.2014 09:41

lionzion píše:
unicorn:
nevím kolik už máš najeto ale já jezdil prvních cca 5000 km se spotřebou od 6,5 do 7,5l.
teraz cez vikend som najazdil asi 1100km, a spolu mam nieco cez 3700, takze verim, ze mne to este bude klesat. 8)

ked som v aute sam, tak si dynamiku neviem odpustit. proste konecne si to mozem vychutnat. ked veziem ludi, tak vecsina nema rada rychlu jazdu, takze vtedy sa ide na pohodu.
Fofo MK3 2014, 1.0 Eco 92kW Obrázek
Ex: FoFo MK1 2002, 1.8 TDCi 74kW

Uživatelský avatar
lionzion
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 11.04.2011 11:27

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od lionzion » 05.05.2014 09:58

jj, to si sedne, myslím, že je tam i jinak namapovaná řídící jednotka kvůli záběhu, po 10 000 km jsem cítil změnu. Já si dynamiku a podvozek taky neodpustím, mám pár oblíbených zatáčkovitých úseků, kdy manželce řeknu ať si na chvíli zavře oči :) A pořád mě baví ten zvuk vytočeného pološestiválce.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 05.05.2014 10:21

lionzion píše:C4R3W
Já myslím, že ti zbývá jen objektivní test výkonu na brzdě a pak to porovnat s parametry udávanými výrobcem. Já jsem schválně zkusil dát na dálnici plyn na podlahu a dostal jsem se na tachometrových 205 km/h, které motor dokázal dlouhodobě na rovince udržet, takže si myslím, že by to mělo jít i tobě. Taky mám rok výroby někdy koncem 2012 myslím a auto stejně jako u tebe bylo asi rok odkázáno na čekání jako nechtěná motorizace než si mě našlo. Jestli se tedy na brzdě zjistí pokles výkonu pak už je to na papíře a mělo by se dát s tím něco dělat a zjistit, kde je příčina.
Predpokladam, zes to delal na 6ku...:) Jinak ja se na takovou rychlost driv taky dostal, ne, ze by se na ni katapultoval, ale rozjelo se to celkem bez trapeni. Na 5ku sel jeste dal. Je pravda, ze mam dost presnej tachometr, nechal jsem ho totiz v zime nastavit na 205/55/R16 a po prezuti zpet na letni (215/55/R16) uz jsem ho prekonfigurovat nenechal, takze mi ukazuje s naprosto minimalni odchylkou. Nicmene rozdil mezi puvodni odchylkou ve vysokejch rychlostech (cca 8km/h) a soucasnou (3-4km/h) nevysvetluje, proc auto misto 200 jede sotva 180 a zere o pul litru vic.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
lionzion
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 11.04.2011 11:27

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od lionzion » 05.05.2014 11:48

jj s trochou trpělivosti na šestku :) to co popisuješ se mi zdá i přes to, že jsi kalibroval jako důvod jít na brzdu a nechat to změřit. Jinak je to jen dohadovaní, 0,5l spotřeba je u 6l rozdíl cca 10%, rozdíl rychlostí 200 a 180 km/h po kalibraci zhruba stejně. Podle mě to není výrazný skok a můžou se do toho zamíchat i subjektivní pocity. Ale nechci soudit, znáš své auto takže můžeš mít správný pocit ale abys to rozlouskl jistě musíš asi mít ty čísla na papíru. Já počítám s tím, že když mi tacho ukazuje 205 tak jedu podle GPS zhruba 190 což je údaj výrobce. Já bych asi změnu spotřeby o 0,5 litru připisoval kvalitě benzínu, počasí, stylu jízdy, každopádně by to pro mne nebyl důvod spekulovat.

Mám 125cm3 skútr a občas se mi zdá, že to jede hůř po delším provozu ve městě. Jakoby ten motor zlenivěl a stěží se dotáhne na jinak normální maximálku zhruba 90 km/h, vždy to skončí u 80 km/h a víc ani když se přikrčím :) No a už mám takovou zkušenost, že jsem byl pár krát projet a pod plným plnynem jsem jezdil po okreskách delší dobu. Po takové jízdě jakoby bouchli saze a pak moped tu devadesátku dává jako zamlada :) vím nesrovnatelné motory co do elektroniky a techniky ale zkusil jsi motor pořádně protáhnout, třeba tam jsou jen někde pavučiny?
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 05.05.2014 18:16

Znam ho moc dobre, taky jsem s nim za 13 mesicu nalital skoro 30tkm;-) Vis jak - kdyby byl rozdil v maximalce ne 10%, ale treba 10 km/h, mavnu nad tim rukou s tim, ze neco je efekt presnejsiho tachometru a neco mohlo udelat palivo nebo ja nevim co. Ale 10% z maximalky je hodne a kdyz se nedohrabu ani tachometrove na to, co udava vyrobce (natoz GPS), a to dokonce ani na 5ku, tak i ten pullitr na spotrebe a subjektivne tupejsi reakce na plyn zacinaj nabirat na vyznamu...

O pavuciny bych se nebal, ne, ze bych mu neustale stal na krku, ale jezdim velmi dynamicky, takze protahovani ma az az - vcetne vytaceni na okreskach a vysokorychlostnich presunu na dalnici:)

Dneska jsem mluvil s technikem od spratelenyho dealera (pribuznej), tak mi rek, at to jeste chvili sleduju (par nadrzi) a pak prijedu. Zakarbonovani nepredpoklada, tak uvidime. Idealni by bylo, aby to vyhodilo nejakou chybu - aspon by bylo, od ceho se odpichnout... Kazdopadne na tu brzdu mi asi nezbude, nez zajet - prece jen, mit to cerny na bilym bude lepsi, nez se dohadovat nad subjektivnim pocitem, ze "to nejede":)

Ad skutr: Tam bych to videl na karbon, kterej se delsi jizdou pod vyssim zatizenim vypali. Ale kdyz jsem to zminil v souvislosti s egoboostem, tak mi bylo receno, ze tam to absolutne-vubec-ani-trochu-rozhodne-fakt-urcite-vy-jste-se-snad-zblaznil nehrozi:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
lionzion
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 11.04.2011 11:27

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od lionzion » 05.05.2014 18:32

Přeji ať to dobře dopadne a problém se vyřeší, když tak pak informuj (já to myslel s pavučinami v nadsázce, je jasný že tohle je hodinářská prácička).
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 05.05.2014 21:05

lionzion píše:Přeji ať to dobře dopadne a problém se vyřeší, když tak pak informuj (já to myslel s pavučinami v nadsázce, je jasný že tohle je hodinářská prácička).
Sak jo, vymetat pavouky/pavuciny se prece rika - zvlast, kdyz se sedne do auta po paprdovi ;-)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od PapoS » 06.05.2014 12:09

Co tak nahodit torque a podla neho zmerat nejake tie zrychlenia na rovnakej ceste a potom porovnat vsetky hodnoty co to vypluje.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
lionzion
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 11.04.2011 11:27

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od lionzion » 06.05.2014 13:15

PapoS píše:Co tak nahodit torque a podla neho zmerat nejake tie zrychlenia na rovnakej ceste a potom porovnat vsetky hodnoty co to vypluje.
tohle je dobry napad, mohl bych udelat stejny test, kdyby jsme se domluvili na tom ze stejna cesta staci rovina a pak sem napsat vysledky mereni.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 06.05.2014 13:22

Jj, akorat se musim konecne dokopat k tomu, abych si tu diagnostiku koupil :D Tam by mel jit zmerit i plnici tlak turba, otevreni skrtici klapky apod.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 07.05.2014 09:56

Tak diagnostika je na ceste, v patek dorazi:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
unicorn
Nováček
Nováček
Příspěvky: 103
Registrován: 30.05.2009 16:56
Bydliště: Kosice

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od unicorn » 07.05.2014 10:07

odkial si kupoval a aku?
Fofo MK3 2014, 1.0 Eco 92kW Obrázek
Ex: FoFo MK1 2002, 1.8 TDCi 74kW

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 07.05.2014 10:15

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Anduril » 07.05.2014 10:20

Ty voe 790Kc?? :mrgreen: Na ebay to mas za 2 kila, i na aukru.
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 07.05.2014 10:23

Ne asi... :) Jenze ja jsem nedockavej a nadrzenej, aby se to rychle otestovalo a pripadne vyresilo, takze se mi nechce cekat, az to prodejci na Aukru prijde z Ciny - uz jsem si takhle parkrat nabil, kdyz jsem neco potreboval :D

Jinak naky zkusenosti s timhle adapterem?
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů