Příspěvek
od C4R3W » 05.05.2014 18:16
Znam ho moc dobre, taky jsem s nim za 13 mesicu nalital skoro 30tkm;-) Vis jak - kdyby byl rozdil v maximalce ne 10%, ale treba 10 km/h, mavnu nad tim rukou s tim, ze neco je efekt presnejsiho tachometru a neco mohlo udelat palivo nebo ja nevim co. Ale 10% z maximalky je hodne a kdyz se nedohrabu ani tachometrove na to, co udava vyrobce (natoz GPS), a to dokonce ani na 5ku, tak i ten pullitr na spotrebe a subjektivne tupejsi reakce na plyn zacinaj nabirat na vyznamu...
O pavuciny bych se nebal, ne, ze bych mu neustale stal na krku, ale jezdim velmi dynamicky, takze protahovani ma az az - vcetne vytaceni na okreskach a vysokorychlostnich presunu na dalnici:)
Dneska jsem mluvil s technikem od spratelenyho dealera (pribuznej), tak mi rek, at to jeste chvili sleduju (par nadrzi) a pak prijedu. Zakarbonovani nepredpoklada, tak uvidime. Idealni by bylo, aby to vyhodilo nejakou chybu - aspon by bylo, od ceho se odpichnout... Kazdopadne na tu brzdu mi asi nezbude, nez zajet - prece jen, mit to cerny na bilym bude lepsi, nez se dohadovat nad subjektivnim pocitem, ze "to nejede":)
Ad skutr: Tam bych to videl na karbon, kterej se delsi jizdou pod vyssim zatizenim vypali. Ale kdyz jsem to zminil v souvislosti s egoboostem, tak mi bylo receno, ze tam to absolutne-vubec-ani-trochu-rozhodne-fakt-urcite-vy-jste-se-snad-zblaznil nehrozi:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi