FFIII 1.0 ecoboost 125k
- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Nicco: Vyradovanie do neutrálu pred dedinami ti spotrebu nezníži. Treba dobrzdovat motorom so zaradeným prevodom.
Ja podľa PP jazdim v BA dlhodobo za 5,9 L, realne to zodpoveda 6,5 L. Pri vyslovene defenzívnej jazde sa mi podarilo v meste aj 5,5L, ale to už som si pripadal jak úchyl, navyše to sa dá fakt iba v slabej premávke.
Podľa mňa je tých 4,95 L z testu možné dosiahnúť, najmä ak sa jazdí po okreskách 90 km/h.. Prekvapuje ma ale že rozdiel PP vs. realna spotreba je v teste iba 0,2L.
Ja podľa PP jazdim v BA dlhodobo za 5,9 L, realne to zodpoveda 6,5 L. Pri vyslovene defenzívnej jazde sa mi podarilo v meste aj 5,5L, ale to už som si pripadal jak úchyl, navyše to sa dá fakt iba v slabej premávke.
Podľa mňa je tých 4,95 L z testu možné dosiahnúť, najmä ak sa jazdí po okreskách 90 km/h.. Prekvapuje ma ale že rozdiel PP vs. realna spotreba je v teste iba 0,2L.
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Co se presnosti PP tyce, obvykle namerim odchylku taky kolem 0.2l/100km - ale jiny to bude, kdyz jezdim porad treba po Praze a pak ho chvilku prozenu po dalnici; to mi stoupne prumer o treba o 0.1-0.2l/100km, ale u pumpy je to samozrejme vic. Docela by me zajimalo, jak moc jde mereni prumerny spotreby do minulosti - u FF2 mi rikal technik 800km, tady se mi zda, ze je to vic, protoze se prumer pri zmene jizdniho stylu meni fakt pomalu.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- unicorn
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30.05.2009 16:56
- Bydliště: Kosice
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
to by aj mna zaujimalo. stale som si myslel, ze je to od posledneho vynulovania.C4R3W píše:Docela by me zajimalo, jak moc jde mereni prumerny spotreby do minulosti - u FF2 mi rikal technik 800km.
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To může být pravda. Nuloval jsem před rokem, a stále tam mám 7,1. Ať jezdím, jak jezdím
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Od posledniho asi ne, on potrebuje sledovat aktualnejsi usek, protoze z toho pocita dojezd. Vem si, ze bys to rok nenuloval, najezdil v klidu 20 tisic a pak s tim letel pres pul Evropy jak hovado. Kdyby to bral v prumeru za poslednich 20 tisic, byla by spotreba i dojezd pekny hausnumero 

Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- unicorn
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30.05.2009 16:56
- Bydliště: Kosice
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
tak ten dojazd je u mna hausnumero, tak ci tak. myslim, ze to sa tu uz ale niekde rozoberalo..
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
U FF3 mi prijde, ze docela sedi - u FF2 to byl nesmysl, to je pravda...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- unicorn
- Nováček
- Příspěvky: 103
- Registrován: 30.05.2009 16:56
- Bydliště: Kosice
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
mne ukaze 50km dojazd a natankujem max 45 litrov. takze bud mam mensiu nadrz ako je v papieroch, alebo neviem 

- peter964
- Nováček
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 14:43
- Bydliště: Bratislava (SK)
Súhlasím s unicornom . Ja mám tiež dojem že hodnota na dojazde je jedno velke hausnumero. Predtým u C-Maxa mi to sedelo dost presne. Práveže na FF3 dojazd ukazuje nezmysly. Napr. raz ukazovalo dojazd 33 km a natankoval som 44,97 litr. Inokedy dojazd 62 km 44,47 litr. Občas si to zapisujem a snažim sa to nejako porovnať, a dojst na nejaky princip jak to ten PP vyhodnocuje, ale je to čistá magorina. Toto chlapci u Forda nezvládli.
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Dojezd se ukazuje i podle toho, jak jedes. Kdyz na to slapes, bude dojezd na zbytek paliva v nadrzi zhruba takovy, jaky to ukazuje + je tam nejaka rezerva, zrejme abys nezustal bez paliva ani v pripade, ze bys na dojezd kaslal.
U Focusu 2 (po FL) toto bylo v pozdejsich fw pristrojovky taky... Predtim to bylo tak, ze pri rezerve to napsalo 80km do prazdne a odecitalo.
Takze uplny nesmysl to neni, jistou logiku se v tom da najit.
U Focusu 2 (po FL) toto bylo v pozdejsich fw pristrojovky taky... Predtim to bylo tak, ze pri rezerve to napsalo 80km do prazdne a odecitalo.
Takze uplny nesmysl to neni, jistou logiku se v tom da najit.
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.12.2012 19:50
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Dojez a průměrná spotřeba nejsou na sobě závislé. Dojez se mění podle toho jak jedeš, průměrná spotřeba je však dlouhodobá hodnota.
Mondeo MK5, 132 kw, automat, AWD, 2017
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
Fiesta 1,3 2006
Transit 115 T300 BUS 85kW 2010
byl Ford Focus III 1,6 Ti-VCT 92kW 2012
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ad nadrz: U dojezdu musi bejt urcite nejaka rezerva, nevim, jak moc dobre by zvlast tomuhle motoru udelalo, kdyby skoncil uplne na suchu.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Na spocitani dojezdu potrebujes taky znat prumer, ale mozna mas pravdu, ze ho nebere z prumerny spotreby, ale z kratsiho casovyho useku (napr. poslednich 20km apod.). Zkusim nekde zjistit metodiku tech vypoctu.PE68 píše:Dojez a průměrná spotřeba nejsou na sobě závislé. Dojez se mění podle toho jak jedeš, průměrná spotřeba je však dlouhodobá hodnota.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Mirec.K
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 28.12.2010 11:33
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Dojazd a priemerná spotreba - každý parameter je počítaný z iného počtu km. Spotreba od nulovania, dojazd je závislý na nejakom kratšom (alebo aj dlhšom) intervale. Neviem si predstaviť počítať dojazd po vynulovaní priemerky prvých pár km. A ten dojazd tam predsa vypočítaný je... Takže v ňom je zahrnutá aj tá priemerka, ktorú ste práve "zresetovali". Niekde som videl číslo 600km u Mk2 (je to možné, na rodičovskom Mk2 sa ten dojazd naozaj upravuje postupne a skôr pomaličky (buď klesá pomalšie ako nabiehajú km alebo rýchlejšie), u môjho Mk1 to bude určite z kratšieho úseku počítané, keďže tam nie je problém dojazd aj zvyšovať (to som u Mk2 nevidel). Ako to je u Mk3, to netuším, ale určite to nebude závislé na priemerke, ktorú vidno na BC.
Ford Focus Kombi Mk4, 1,0 EcoBoost mHEV, 114kW (2023)
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
Škoda Fabia Kombi Mk3, 1,0 TSI, 81kW (2018)
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Focus Kombi Mk1, 1,6 Zetec-SE, 74kW
Ford Mondeo Turnier Mk1, 1,8 Zetec, 85kW
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
To počítá každá značka asi jinak. FF2 pořád jen odečítá a to pěkně postupně, OII zase umí "vyrábět" benzín s lehkou nohou. Peugeot, když je dojezd třeba 50-70km, tak při pořádným zatížení skočí třeba na 0 a naopak z kopce bez plynu zase třeba na 150km téměř okamžitě. Přijde mi, že čím méně je v nádrži, tím kratší úsek na výpočet bere, což je celkem rozumný.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti