Koupe FF2

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13562
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od stano. » 13.01.2014 12:12

Mam na mysli FoFo I. A RSko to ma tiez tak, kedze vychadza z 1.8/2.0 motora.

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od Nicco » 13.01.2014 15:50

Zaujimave, ze hned ako zacali francuzski motorari pracovat s BMW na (benzinovych) motoroch 1.4 a 1.6, tak sa zacalo objavovat zakarbonovanie (a ine poruchy) - u BMW doteraz takmer nevidane.
Fordu konci spolupracu s PSA, aj ked teda iba na vacsich naftovych motoroch:
http://www.auto.cz/dominance-naftovych- ... kady-77269
aj ked do buducna by sa jej asi radi zbavili uplne:
http://www.auto.cz/dominance-naftovych- ... kady-77269
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od Nicco » 29.01.2014 13:58

http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... tid=106592
"Tolik vychvalovaný motor 1,6 THP v době koupě auta ... (září 2010). Dnes najeto 28.000 km. V 15.000 km cukání auta při jízdě - zakarbonovaný motor - vyčištěný a výměna oleje, 25.000 km razantní snížení výkonu - výměna rozvodů."
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od foki » 29.01.2014 15:16

on ten peugeot je stejne divne vozitko , regeneruje i s vypnutym motorem
No jasně, je potřeba tam dát tempomat a alespoň 20 minut to projet v konstatní rychlosti 130 km/h, ale klidně stačí i 90 km/h. Hlavně příliš neměnit rychlost. Mám najeto taky okolo 23 tkm a poslední 2 týdny mi regenerace pokračovala i po příjezdu do garáže. A fungovala asi ještě tak 2 minuty i s vypnutým motorem. Takže jsem musel hodinu větrat :roker
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od V12 » 29.01.2014 18:49

nicco :
A to som sa pozeral po jednej jazdenej tristoosmicke s THP 156 HP. Ked som si ale precital, co sa o tomto motore pise medzi jeho majitelmi, chut na THP ma velmi rychlo presla. Ako dalsi krok mi teda zostava iba dvojlitrovy EcoBoost v jednej Fieste 4x4 :twisted:
Naposledy upravil(a) V12 dne 30.01.2014 09:29, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13562
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od stano. » 29.01.2014 19:05

Opat dalsi skvost od zabozrutov. Ci ten motor ma povod inde?

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od Nicco » 29.01.2014 22:20

Je to spolupraca s BMW, ale netusim, kto co navrhoval. Ked to potom spojili, tak to nedopadlo najlepsie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od Nicco » 17.02.2014 18:37

Kde presne je ten okruh mazania turba na 1.6HDI?
02.jpg
04.jpg
Nedavo predstavili novy 3-valec 1.2turbo a hned za turbo na prednu stranu motora dali katalyzator:
1.2vti turbo.jpg
Podobnost s 1.2HTP, kde ten kat vypeka olej je zrejma:
1.2htp.jpg
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1258
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od Wolodyjowsski » 17.02.2014 19:55

Nicco píše:Zaujimave, ze hned ako zacali francuzski motorari pracovat s BMW na (benzinovych) motoroch 1.4 a 1.6, tak sa zacalo objavovat zakarbonovanie (a ine poruchy) - u BMW doteraz takmer nevidane.
BMW 116i benzín, kilometry kolem 100 000...Bezva je, že to na těch 100 000 km mělo 3 x výměnu oleje :bebng: moje tak oblíbená hnusota "podle počítače" :nunu: Jezdilo do autorizáku v Ostravě.
Po třetí výměně (kdovíjak dělali předtím ty dvě) se uvolnil karbon a zacpal celý ten slavný Vanos (natáčení vaček).
Oprava stála tuším dvacku a po nějakých 1000 km se to stalo znovu...
Radost mít něco podobného doma.
Když si pak ještě někde v debatě moudrých přečtu o "čidle kvality oleje", raději pak už mlčím :wallbash:
BMW116_1.JPG
olej_BMW116.JPG

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od Nicco » 17.02.2014 21:13

To je strasne. Tiez mam svoj nazor na vymeny oleja podla PP. Na (firemnej) Fabii uz mame olej 1,5 roka (10tisic km) a pocitac bude veselo drzat vymenu az do nejakych 19900km a 3 rokov. Flotilovy manazer sleduje co najnizsie naklady za 4 roky a potom to uz nie je jeho problem. Na to isto doplatilo aj vela HDI motorov.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od V12 » 18.02.2014 12:56

Na obrazku je posledna verzia eHDI, je jasne vidiet, ze mazanie turba je uz vyriesene uplne inak, ako mal povodny 1.6HDI. mazanie turba je oznacene ciernym - kuk do prilohy.
Přílohy
16eHDI.PNG
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od foki » 18.02.2014 17:44

mas nejakou kratkou pamet , diky gumove hadici je to odklonene ale jinak je to stale blizko DPF
Přílohy
Motor tdci.JPG
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

pzad
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 22.02.2012 10:56

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od pzad » 18.02.2014 20:45

V12 píše:Na obrazku je posledna verzia eHDI, je jasne vidiet, ze mazanie turba je uz vyriesene uplne inak, ako mal povodny 1.6HDI. mazanie turba je oznacene ciernym - kuk do prilohy.
A podobne to ma aj TDCi (toto je z mojho)
Přílohy
tdci.jpg
Focus II HB 2011, 1.6 TDCi 80kw

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od Nicco » 18.02.2014 21:39

Nasiel som 3 rozne verzie:

asi stara verzia (stary Peugeot206):
HDI stara verzia.jpg
novsia cca 2012 (novy Citroen C3):
1.6HDI 2012.JPG
Nie je to tak, ze ten strieborny plech, co asi chrani DPF pred ochladzovanim naporom vzduchu, tak obaluje DPF a ma jediny otvor do strany, ktory smeruju na trubku mazania turba? Takze teplo od DPF sala na tu trubku.

eHDI:
eHDI.jpg
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

pzad
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 22.02.2012 10:56

Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW

Příspěvek od pzad » 18.02.2014 22:45

Mozno zalezi od turba. Pokial je GT1544 tak trubka ide rovno dolu. Pokial GT1544V tak trubka zahyba vpravo. Ale asi je jedno kadial to ide.
Focus II HB 2011, 1.6 TDCi 80kw

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host