Koupe FF2
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13562
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Mam na mysli FoFo I. A RSko to ma tiez tak, kedze vychadza z 1.8/2.0 motora.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Zaujimave, ze hned ako zacali francuzski motorari pracovat s BMW na (benzinovych) motoroch 1.4 a 1.6, tak sa zacalo objavovat zakarbonovanie (a ine poruchy) - u BMW doteraz takmer nevidane.
Fordu konci spolupracu s PSA, aj ked teda iba na vacsich naftovych motoroch:
http://www.auto.cz/dominance-naftovych- ... kady-77269
aj ked do buducna by sa jej asi radi zbavili uplne:
http://www.auto.cz/dominance-naftovych- ... kady-77269
Fordu konci spolupracu s PSA, aj ked teda iba na vacsich naftovych motoroch:
http://www.auto.cz/dominance-naftovych- ... kady-77269
aj ked do buducna by sa jej asi radi zbavili uplne:
http://www.auto.cz/dominance-naftovych- ... kady-77269
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... tid=106592
"Tolik vychvalovaný motor 1,6 THP v době koupě auta ... (září 2010). Dnes najeto 28.000 km. V 15.000 km cukání auta při jízdě - zakarbonovaný motor - vyčištěný a výměna oleje, 25.000 km razantní snížení výkonu - výměna rozvodů."
"Tolik vychvalovaný motor 1,6 THP v době koupě auta ... (září 2010). Dnes najeto 28.000 km. V 15.000 km cukání auta při jízdě - zakarbonovaný motor - vyčištěný a výměna oleje, 25.000 km razantní snížení výkonu - výměna rozvodů."
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
on ten peugeot je stejne divne vozitko , regeneruje i s vypnutym motorem

No jasně, je potřeba tam dát tempomat a alespoň 20 minut to projet v konstatní rychlosti 130 km/h, ale klidně stačí i 90 km/h. Hlavně příliš neměnit rychlost. Mám najeto taky okolo 23 tkm a poslední 2 týdny mi regenerace pokračovala i po příjezdu do garáže. A fungovala asi ještě tak 2 minuty i s vypnutým motorem. Takže jsem musel hodinu větrat :roker



Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
nicco :
A to som sa pozeral po jednej jazdenej tristoosmicke s THP 156 HP. Ked som si ale precital, co sa o tomto motore pise medzi jeho majitelmi, chut na THP ma velmi rychlo presla. Ako dalsi krok mi teda zostava iba dvojlitrovy EcoBoost v jednej Fieste 4x4
A to som sa pozeral po jednej jazdenej tristoosmicke s THP 156 HP. Ked som si ale precital, co sa o tomto motore pise medzi jeho majitelmi, chut na THP ma velmi rychlo presla. Ako dalsi krok mi teda zostava iba dvojlitrovy EcoBoost v jednej Fieste 4x4

Naposledy upravil(a) V12 dne 30.01.2014 09:29, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13562
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Opat dalsi skvost od zabozrutov. Ci ten motor ma povod inde?
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Je to spolupraca s BMW, ale netusim, kto co navrhoval. Ked to potom spojili, tak to nedopadlo najlepsie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Kde presne je ten okruh mazania turba na 1.6HDI?
Nedavo predstavili novy 3-valec 1.2turbo a hned za turbo na prednu stranu motora dali katalyzator:
Podobnost s 1.2HTP, kde ten kat vypeka olej je zrejma:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
BMW 116i benzín, kilometry kolem 100 000...Bezva je, že to na těch 100 000 km mělo 3 x výměnu olejeNicco píše:Zaujimave, ze hned ako zacali francuzski motorari pracovat s BMW na (benzinovych) motoroch 1.4 a 1.6, tak sa zacalo objavovat zakarbonovanie (a ine poruchy) - u BMW doteraz takmer nevidane.


Po třetí výměně (kdovíjak dělali předtím ty dvě) se uvolnil karbon a zacpal celý ten slavný Vanos (natáčení vaček).
Oprava stála tuším dvacku a po nějakých 1000 km se to stalo znovu...
Radost mít něco podobného doma.
Když si pak ještě někde v debatě moudrých přečtu o "čidle kvality oleje", raději pak už mlčím

- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
To je strasne. Tiez mam svoj nazor na vymeny oleja podla PP. Na (firemnej) Fabii uz mame olej 1,5 roka (10tisic km) a pocitac bude veselo drzat vymenu az do nejakych 19900km a 3 rokov. Flotilovy manazer sleduje co najnizsie naklady za 4 roky a potom to uz nie je jeho problem. Na to isto doplatilo aj vela HDI motorov.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Na obrazku je posledna verzia eHDI, je jasne vidiet, ze mazanie turba je uz vyriesene uplne inak, ako mal povodny 1.6HDI. mazanie turba je oznacene ciernym - kuk do prilohy.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
mas nejakou kratkou pamet , diky gumove hadici je to odklonene ale jinak je to stale blizko DPF
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.02.2012 10:56
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
A podobne to ma aj TDCi (toto je z mojho)V12 píše:Na obrazku je posledna verzia eHDI, je jasne vidiet, ze mazanie turba je uz vyriesene uplne inak, ako mal povodny 1.6HDI. mazanie turba je oznacene ciernym - kuk do prilohy.
Focus II HB 2011, 1.6 TDCi 80kw
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Nasiel som 3 rozne verzie:
asi stara verzia (stary Peugeot206): novsia cca 2012 (novy Citroen C3): Nie je to tak, ze ten strieborny plech, co asi chrani DPF pred ochladzovanim naporom vzduchu, tak obaluje DPF a ma jediny otvor do strany, ktory smeruju na trubku mazania turba? Takze teplo od DPF sala na tu trubku.
eHDI:
asi stara verzia (stary Peugeot206): novsia cca 2012 (novy Citroen C3): Nie je to tak, ze ten strieborny plech, co asi chrani DPF pred ochladzovanim naporom vzduchu, tak obaluje DPF a ma jediny otvor do strany, ktory smeruju na trubku mazania turba? Takze teplo od DPF sala na tu trubku.
eHDI:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 22.02.2012 10:56
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Mozno zalezi od turba. Pokial je GT1544 tak trubka ide rovno dolu. Pokial GT1544V tak trubka zahyba vpravo. Ale asi je jedno kadial to ide.
Focus II HB 2011, 1.6 TDCi 80kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host