
Alternátor
- Infinter
- Zkušený
- Příspěvky: 1643
- Registrován: 14.10.2009 11:53
- Bydliště: Pardubice
Re: Alternátor
Jestli je to altíkem (proměřit kolik dobíjí) tak záleží na tobě. A jestli nedobíjíš, já bych to řešil hned. . Já to měl tak, že mi dvakrát bliklo dobíjení a najednou auto komplet bez elektriky, bez výstražných světel a posilovačů. Stalo se to v zatáčkách, za námi provoz a já byl po*ranej až za ušima. Navíc se auto nedá rychle zastavit. Nestojí to za vznik krizové situace 

- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Alternátor
Haha, no to se stalo mne taky
Rano mi auto protocilo rucicky a vymazalo aktualni najezd, motor ale naskocil a elektronika fungovala... Po chvilce zkusim sterace a jdou rychlosti pikometr za rok a kdyz jsem dojizdel na krizovatku a vyradil, tak mi exly vsechny budiky a posilovace. Stesti, ze focus ma jenom 1,2 tuny se mnou vevnitr, to se hrubou silou ubrzdit da.
Vtipna storka: Pustim vystrazny svetla a chlapik za mnou ve fobii stoji, stoji, nic nedela, predemnou uz nikdo neni. Zacne na me troubit a blikat, dela to asi minutu, tak vylezu ven, slusne mu vysvetlim, ze kdyz mam vystrazny, tak to znamena, ze to nejede a nepojede a ze by se mohl treba pohnout jinam, abych to mohl odtlacit ke krajnici. Za odmenu me malem prejel
Vysledek je vadnej regulator v alternatoru(''dobijel'' 10,2V, pri zatezi 11V) a nez se v tom hrabat, tak mi servisak doporucil vymenit za jinej, s tim ze novej sezene za 5k a jetej za 2,5

Vtipna storka: Pustim vystrazny svetla a chlapik za mnou ve fobii stoji, stoji, nic nedela, predemnou uz nikdo neni. Zacne na me troubit a blikat, dela to asi minutu, tak vylezu ven, slusne mu vysvetlim, ze kdyz mam vystrazny, tak to znamena, ze to nejede a nepojede a ze by se mohl treba pohnout jinam, abych to mohl odtlacit ke krajnici. Za odmenu me malem prejel

Vysledek je vadnej regulator v alternatoru(''dobijel'' 10,2V, pri zatezi 11V) a nez se v tom hrabat, tak mi servisak doporucil vymenit za jinej, s tim ze novej sezene za 5k a jetej za 2,5

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Alternátor
ses ho mohl zeptat, jestli by jeste nemohl dalsich 5 minut troubit, ze si myslis, ze by se to tim mohlo zase rozjet... :)
Ja jsem si koupil zanovni original a funguje. Vypadal jak novy.
Ja jsem si koupil zanovni original a funguje. Vypadal jak novy.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: Alternátor
To by mu uz asi praskla pumpicka, chudakovi, a ja nechci mit na svedomi ridice fobie Hovno To Pojede jinak, nez predjizdenim 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- Matej
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nitra
Re: Alternátor
[. Takže ako prevenciu mi odporúčal kontrolu baterie a dobíjanie ak sa jazdí len mestká prevádzka a krátke trate a jej včasnú výmenu . Výmena baterie je predsa len lacnejšia záležitoť než výmena alternátora.
Páni tak po troch rokoch tento alternátor sa odporúčal do večných lovíšť. Nebol som tu dlho ale ako tak čítam tak toto téma má hádam najviac príspevkov čo potvrdzuje že alternátory sú bolavou časťou týchto vozov.Bateriu som nevymenil a to bola zrejme chyba ,že so chcel ušetriť ale opak je pravdou. Tentokrát sa závada začala prejavovať tak že po štarte som chvíľu vnímal zvuk s vyšším tónom ktorú som pripisoval turbu a to zrejme tým že alternátor pracoval do vybitej baterii .Alternátor pracoval do veľkej záťaže pokial sa čiastočne vyrovnalo napätie. Pritom som ju pravidelne kontroloval a dobíjal ale dopadlo to tak že sa mi pri jazde rozsvietila najprv žltá kontrolka a nejaké chybové hlásenie .Zastavil som a už už som nenaštartoval.Pomoc mi poskytol náhodný vodič a pomocou kablou sa podarili naštartovať až som dorazil do ciela ale i to malo story lebo už nepracovalo ani servo a zatočiť volantom bolo problémové.
Bateria vybitá a hlavne jeden článok podstatne slabší ako ostatné a alternátor už nedobíjal.Problém bol aj ten že kontrolka mi nikdy nesignalizovala že je niečo s bateriou a dokonca i po výmene za novú a so starým alternátorom normálne po štarte zhasla pritom nebola dobíjaná. Podarilo sa mi zohnať nový u špecialistov na altrernátory a štartéry http://startpp-px.rtrk.sk/ofirme.html . Tým chcem toto zdôrazniť lebo do forda je potrebné dať alternátor ktorý bude pracovať s riadiacou jednotkou a aj z príspevkov je zrejmé že niektorí mali aj po výmene potiaže. Problém je práve tu a preto použiť správny typ dokáže len kto tomu rozumie alebo presne rovnaký ak je tam štítok čitateľný. Dá sa určiť i podľa WIN. Preto skutočne odporúčam po tejto skúsenosti sa poučiť .Do Focusov sa montovali 105,120 a 150 A. Ja som namontoval teraz 150A pričom pôvodne tam bol 105A táto alternatíva je možná .
Páni tak po troch rokoch tento alternátor sa odporúčal do večných lovíšť. Nebol som tu dlho ale ako tak čítam tak toto téma má hádam najviac príspevkov čo potvrdzuje že alternátory sú bolavou časťou týchto vozov.Bateriu som nevymenil a to bola zrejme chyba ,že so chcel ušetriť ale opak je pravdou. Tentokrát sa závada začala prejavovať tak že po štarte som chvíľu vnímal zvuk s vyšším tónom ktorú som pripisoval turbu a to zrejme tým že alternátor pracoval do vybitej baterii .Alternátor pracoval do veľkej záťaže pokial sa čiastočne vyrovnalo napätie. Pritom som ju pravidelne kontroloval a dobíjal ale dopadlo to tak že sa mi pri jazde rozsvietila najprv žltá kontrolka a nejaké chybové hlásenie .Zastavil som a už už som nenaštartoval.Pomoc mi poskytol náhodný vodič a pomocou kablou sa podarili naštartovať až som dorazil do ciela ale i to malo story lebo už nepracovalo ani servo a zatočiť volantom bolo problémové.
Bateria vybitá a hlavne jeden článok podstatne slabší ako ostatné a alternátor už nedobíjal.Problém bol aj ten že kontrolka mi nikdy nesignalizovala že je niečo s bateriou a dokonca i po výmene za novú a so starým alternátorom normálne po štarte zhasla pritom nebola dobíjaná. Podarilo sa mi zohnať nový u špecialistov na altrernátory a štartéry http://startpp-px.rtrk.sk/ofirme.html . Tým chcem toto zdôrazniť lebo do forda je potrebné dať alternátor ktorý bude pracovať s riadiacou jednotkou a aj z príspevkov je zrejmé že niektorí mali aj po výmene potiaže. Problém je práve tu a preto použiť správny typ dokáže len kto tomu rozumie alebo presne rovnaký ak je tam štítok čitateľný. Dá sa určiť i podľa WIN. Preto skutočne odporúčam po tejto skúsenosti sa poučiť .Do Focusov sa montovali 105,120 a 150 A. Ja som namontoval teraz 150A pričom pôvodne tam bol 105A táto alternatíva je možná .
FORD-Focus C-MAX 1.8TDCi Ghia
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Tak jsem zjístil i ja,že mam nejspíš vadny alternator malo dobíjí.Co se da na takovem alternatoru vyměnit aby zase správně dobijel?A jake jsou ceny?Nebudu muset kupovat uplně nový snad ne?
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Alternátor
Prodat auto? 

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13548
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Alternátor
Co sa na tom aute za tych udajnych 38t km (ci kolko to ma) este neposralo? 

-
- Test driver
- Příspěvky: 4978
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Jak si to zjistil?Klvys píše:Tak jsem zjístil i ja,že mam nejspíš vadny alternator malo dobíjí.Co se da na takovem alternatoru vyměnit aby zase správně dobijel?A jake jsou ceny?Nebudu muset kupovat uplně nový snad ne?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Alternátor
smoula, mozna jsi chtel opravdu napsat radu ale mas tam par preklepu...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Alternátor
Jaký překlepy? 

-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
fofok: byl jsem v jedné pobočce kde prodávají baterie a zkoušel i měřit alternator a byl slaby vubec nepřídaval...a taky to tu všichni psali tak to bude asi pravda
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Alternátor
Ja nevim, tady nestastnik pozadal o radu, co ma delat s alternatorem a ty mu poradis prodat auto:) asi dneska nerozumim srande.. ;)smoula píše:Jaký překlepy? :-(
Ja s nim citim pac jsem nedavno alternator menil, byl to docela opruz. Ale sehnal jsem stejny na aukru za 2500,- asi z cerstve kugy:)
Muj mel flakly mustek a hrozne se zahrival. Mustek jsem si objenal, vymenil a mam jej v zaloze.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternátor
Teď mam auto v garaži plus 16 stupnu asi.
Baterka v klidu bez ničeho zapnuteho 12,7V
Baterka nastartované auto 13,2V
Alternator Nastartované zaply větrak vyhřívaní atd.. 11,9V a když jsem přidal plyn tak 12,3V Snad jsem měřil dobře alternator.
Edit:kolik by měl byt podle vás?
Baterka v klidu bez ničeho zapnuteho 12,7V
Baterka nastartované auto 13,2V
Alternator Nastartované zaply větrak vyhřívaní atd.. 11,9V a když jsem přidal plyn tak 12,3V Snad jsem měřil dobře alternator.
Edit:kolik by měl byt podle vás?
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: Alternátor
Napětí by se mělo držet kolem 14 voltů.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host