Koupe FF2
- spark187
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.04.2013 15:35
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
A kolik ho tam zůstává?
Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Řekl bych tak 1 cm hladiny. Koukni ze spodu na vanu a uvidíš jak je zátka zapuštěná do vany.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- spark187
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.04.2013 15:35
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
tak to bude troška
Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
dalsi vec je umisteni mazani turba kousek od DPF kdy teploty mohou dosahovat az 600*C to oleji prochazejicim cca 0,5cm trubkou taky nesvedci . navic nekde ti V12 vyhrabe fotky volvackeho motoru jak je zaneseny , bohuzel v tomto se inzenyri spletli .
pravidelne se objevuje nekolik aut s padlym nebo vymenenym motorem , a nejsou u toho zavratne sumy na tachometru
http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... Country=DE
pravidelne se objevuje nekolik aut s padlym nebo vymenenym motorem , a nejsou u toho zavratne sumy na tachometru
http://suchen.mobile.de/auto/search.htm ... Country=DE
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13562
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Ked si mal ten EGR tak cisty... nie je nahodou zaslepeny? Nepis, ze nie, pokym si si neni na 110% isty.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Když myslíš....spark187 píše:tak to bude troška

Ono se to nastřádá.

je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- spark187
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.04.2013 15:35
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
jsem si jisty na 100% protože tam bylo jen kovové těsnění s vyfrezováním uprostřed viz. obrázek žádná plná vložka a EGR byl naprosto čistý jen očouzený jak klobása
žádný nános

- Přílohy
-
- 666.JPG (12.02 KiB) Zobrazeno 4317 x
Ford focus II 10/2008 po FL 1.6 TDCi 81kW 110HP +DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Aspon mas istotu, ze vstrekovace zatial funguju na 100%

Nemat take zaujimave veci je neospravedlnitelne. Tu prezentaciu mam vytlacenu a na vystrahu ju ukazujem kazdemu zaujemcovi o 1.6HDI pod kapotou cohokolvekfoki píše:...navic nekde ti V12 vyhrabe fotky volvackeho motoru jak je zaneseny...

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
a nemas odkaz ?V12 píše:Aspon mas istotu, ze vstrekovace zatial funguju na 100%
Nemat take zaujimave veci je neospravedlnitelne. Tu prezentaciu mam vytlacenu a na vystrahu ju ukazujem kazdemu zaujemcovi o 1.6HDI pod kapotou cohokolvekfoki píše:...navic nekde ti V12 vyhrabe fotky volvackeho motoru jak je zaneseny...
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13562
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Tuto o 308cke, aj s 1.6 HDi (dve vykonove verzie): http://www.autorubik.sk/kupujem-ojazden ... kusenosti/ Vyberam:
Oba motory potešia veľmi priaznivou spotrebou, pohybujúcou sa zväčša okolo 5-5,5 litra nafty na 100 km. Na prvý pohľad ideálna motorizácia, ktorá však s rastúcim počtom kilometrov vie neraz pohnevať svojho majiteľa. Nadmerné vibrácie na voľnobehu či klepavý zvuk prezradia opotrebovaný dvojhmotový zotrvačník. Zriedkavý nie je ani únik oleja cez tesnenie veka ventilov, čo sa najčastejšie rieši opätovným pretesnením. Pri väčšom počte kilometrov sa už môžu vyskytnúť chybné-opotrebované vstrekovače, problémy s podtlakovým okruhom, ktorý ovláda EGR ventil a tiež reguláciu turbodúchadla. Taktiež pozor na stav samotného turba, ktoré môže byť poškodené z dôvodu nedostatočného mazania cez zakarbónovaný ventil (holender). Častejším dôvodom nedostatočného mazania je však upchaté sitko, ktoré je vložené medzi mazací kanál a prívodnú trubku. Sitko sa časom upchá, čím tlak oleja v ložiskách rapídne poklesne. Ložiská nie sú dostatočne mazané, dochádza k ich prehrievaniu, čím sa v nich hromadia karbónové usadeniny, ktoré spôsobujú nadmerné obrusovanie-opotrebovávanie. Z konštrukčného hľadiska sa jedná o chybu konštruktérov a pri výmene opotrebovaného turba sa sitko do okruhu už nedáva.V prípade 1,6 HDi pozor aj na podfukujúci vstrekovač, vinou čoho dochádza k usadzovaniu spečenej nafty na hlave valcov, čo časom vyústi až k jej prepáleniu. V roku 2010 bol motor 1,6 HDi kompletne prepracovaný (DV6DTED), dostal novú hlavu len s 8 ventilmi a výkon 82 kW. Prepracovaním sa eliminovali mnohé vyššie spomínané nedostatky. Motor plní emisnú normu Euro 5 výhradne s DPF filtrom
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Foki :
Mam, len som to zabudol pastnut. Diky za upozornenie, necital som to po sebe. Takze tu je linka :
http://www.assuredperformance.ie/assets ... issues.pdf
Naozaj velmi poucne citanie o tom, aky dobry je 1.6HDI
stano :
Novy agregat som videl priamo na montazi v lete priamo v PSA a ked si dobre pamatam, jeho pochybny design turbo-kat-dpf pred motorom ako aj trubka mazania v skare medzi DPF a blokom zostali...
Mam, len som to zabudol pastnut. Diky za upozornenie, necital som to po sebe. Takze tu je linka :
http://www.assuredperformance.ie/assets ... issues.pdf
Naozaj velmi poucne citanie o tom, aky dobry je 1.6HDI

stano :
Novy agregat som videl priamo na montazi v lete priamo v PSA a ked si dobre pamatam, jeho pochybny design turbo-kat-dpf pred motorom ako aj trubka mazania v skare medzi DPF a blokom zostali...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Hmm, pekne zas..nej motor
. Pokud tomu dobre rozumim, tak ten motor mel nalitano cca 174tis. km. Tak ted jen doufam, ze se stacim toho sveho do 2 let zbavit, abych ho prodal s cca 140tis. km. Budu doufat, ze me do te doby nepotka nejaka fatalni porucha. Zatim jsem na nem najel svych cca 83tis. km a celkove mam cca 110tis. km. Ten motor mi svym vykonem, kroutakem, spotrebou a chovanim maximalne vyhovuje. Ale chapu, ze ten prusvihovej cas teprve prijde...

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13562
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Ja viem. Ved v texte je to aj napisaneV12 píše: stano :
Novy agregat som videl priamo na montazi v lete priamo v PSA a ked si dobre pamatam, jeho pochybny design turbo-kat-dpf pred motorom ako aj trubka mazania v skare medzi DPF a blokom zostali...

Nebyt tam DPF nebolo bo to zle. 66kW verzia je z tohto pohladu podla mna OK (nestastnu hlavu a malu olejovu napln neriesim, hovorim o layoute). Tam katalyzator pred motorom az tak nevadi, ved aj benzinove 1.8 a 2.0 to maju rovnako. Vadi umiestnenie trubky mazania turba, ale dajme tomu. No doplnenie DPF ku katalyzatoru, ktory sa regeneruje rozhavenim o par stoviek stupnov celzia, rovno pred motor, je fakt

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Mno, 1.8i, 2.0i a aj 1.6i maju horucu stranu motora tu zadnu, vpredu je sanie. Ako to ma 1.4i netusim, no nevidim ziadny dovod, aby to bolo opacne. Horuca strana vpredu je skratka prasacina ako svet.
Este k tej mojej navsteve v PSA - mal si vidiet ksichty PSA ludi po mojej 3 minutovej prednaske. Nenasli ani jeden jediny rozumny argument, preco to je urobene prave takto.
Este k tej mojej navsteve v PSA - mal si vidiet ksichty PSA ludi po mojej 3 minutovej prednaske. Nenasli ani jeden jediny rozumny argument, preco to je urobene prave takto.
Naposledy upravil(a) V12 dne 13.01.2014 12:13, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Tak proto sem si říkal, že když bylo ještě takový normální počasí, že mi v tom autě bylo tepleji než v TDCI



Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti