Jen pro ty, co mají DPF vykuchané
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
na 3. pokus je to vyresene. Ventilator se mi uz nepousti.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Já na pátý 

Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Já si neumím představit 5 pokusů dávat někomu, kdo se "školí" na mým autě a mám to k němu přes půl republiky 250 km! Za to mi ta "plechovka" fakt nestojí, abych strávil tolik času a minul tolik nafty za 5 návštěv u pana "pokus-omyl"...a že mi tady z toho vyplývá, většina těhle Fapoff felčarů takoví jsou.
Vím o čem mluvím, i já jsem se napálil..
Asi už toho mám dost a budu tady jedinej, kdo po 70tis. problémových km s odstraněným FAP bude hledat alternativu, jak ho tam vrátí zpět a žít s ním tak, jak to bylo prvních 100tis. km nájezdu mýho auta. Jsem NESPOKOJEN, autu neklesla spotřeba a přestože byl fap-out spojen s chiptuningem (na 113 kW), nepozoruju ani nějaké extra výkony navíc.. Mám s čím porovnávat, protože na jaře jsme koupili stejné auto manželce (jen mladší 2009). No asi jsem úplně neponaučitelný blázen
- když ale nám ten 2.0TDCi projev vyhovuje, pro ženskou je to bezpečný ježdění s výkonovou rezervou, tak co už..
Její auto má teď 118tis. km (vlastně ani nevím, kdy se spouští regenerace), zatahuje skvěle plynule odspodu, necuká a spotřebu má skoro o litr nižší, než můj vykuchaný ..... Trochu je mi jen divný, že nemá úplně čistý výfuk, jako jsem to měl já před vykucháním. Jede to pěkně, olej nepřibývá, tak zatím nebudu spouštět histerii.
Jen chci říct, že DPF může podat ruku i po 100tis. km (můj případ) a to na nejnevhodnějším místě na dovolené, o víkendu a 1300 km od baráku!!! Skladba mých jízd byla přitom taková, že 80% z nich bylo na dálku 200 km a více.. Proto šel filtr ven. Tušit ale ty problémy potom, nechám ho jen vyčistit nebo vyměnit.
Ani na 4.pokus se u mě nepovedlo odstarnit problémy s autem - pravidelně každých cca 300 km padalo do nouzáku (někdy i 2x za 30 km, někdy jednou za nádrž, v létě častěji), chyba žádná nesvítila a po napíchnutí diagnostiky byla neurčitá P000!
Po posledním zásahu je auto nepoužitelný úplně - kontrolka diagnostiky se už rozsvěcí, 90% km najezdí auto v nouzovým režimu a chyba je P2002. Jsem naštvaný, už se mi nechce jezdit 150 km za panem "pokus-omyl".. Chci auto v originále, klidně i s filtrem!
Kdyby někdo uměl pomoct s 2.0TDCi (jednotka SIEMENS) odborně, jako Giggovi s 1.6 TDCi, byl bych šťastný!

Asi už toho mám dost a budu tady jedinej, kdo po 70tis. problémových km s odstraněným FAP bude hledat alternativu, jak ho tam vrátí zpět a žít s ním tak, jak to bylo prvních 100tis. km nájezdu mýho auta. Jsem NESPOKOJEN, autu neklesla spotřeba a přestože byl fap-out spojen s chiptuningem (na 113 kW), nepozoruju ani nějaké extra výkony navíc.. Mám s čím porovnávat, protože na jaře jsme koupili stejné auto manželce (jen mladší 2009). No asi jsem úplně neponaučitelný blázen


Jen chci říct, že DPF může podat ruku i po 100tis. km (můj případ) a to na nejnevhodnějším místě na dovolené, o víkendu a 1300 km od baráku!!! Skladba mých jízd byla přitom taková, že 80% z nich bylo na dálku 200 km a více.. Proto šel filtr ven. Tušit ale ty problémy potom, nechám ho jen vyčistit nebo vyměnit.

Ani na 4.pokus se u mě nepovedlo odstarnit problémy s autem - pravidelně každých cca 300 km padalo do nouzáku (někdy i 2x za 30 km, někdy jednou za nádrž, v létě častěji), chyba žádná nesvítila a po napíchnutí diagnostiky byla neurčitá P000!
Po posledním zásahu je auto nepoužitelný úplně - kontrolka diagnostiky se už rozsvěcí, 90% km najezdí auto v nouzovým režimu a chyba je P2002. Jsem naštvaný, už se mi nechce jezdit 150 km za panem "pokus-omyl".. Chci auto v originále, klidně i s filtrem!

Kdyby někdo uměl pomoct s 2.0TDCi (jednotka SIEMENS) odborně, jako Giggovi s 1.6 TDCi, byl bych šťastný!

- rh1980
- Pokročilý
- Příspěvky: 794
- Registrován: 06.10.2012 09:39
- Bydliště: Vysočina
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Já mám toho pana "pokus-omyl" 1km od baráku, tak jsem tam mohl jezdit klidně i 5xdenně
Byl jsem tam celkem 4x v rozmezí asi půl roku a když se jim to ani na poslední pokus nepodařilo, nechal jsem si vrátit peníze.
Na pátý pokus jsem kontaktoval jednoho pána, ten mi upravil SW. Od té doby uplynulo půl roku, najetých cca 7tkm a ťuk ťuk, žádná regenerace, cukání, spouštění sahary, ředění oleje a takové ty nepříjemné věci kolem. Takže já už jsem konečně spokojený. No i když spokojenější budu až budu mít za sebou v lednu měření emisí
, ale strach z toho nemám, z výfuku nejde ani obláček černýho dýmu i když mám auto nachipované.

Na pátý pokus jsem kontaktoval jednoho pána, ten mi upravil SW. Od té doby uplynulo půl roku, najetých cca 7tkm a ťuk ťuk, žádná regenerace, cukání, spouštění sahary, ředění oleje a takové ty nepříjemné věci kolem. Takže já už jsem konečně spokojený. No i když spokojenější budu až budu mít za sebou v lednu měření emisí

Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE
- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Tak toho bych chtěl docílit taky ...vrátit peníze a dát je tomu, kdo odvede tu správnou práci
Jenže já mám 2.0 s jednotkou SIEMENS..
Docela bych právě uvítal i kontakty na lidi, co si opravdu se SW poradili. Tady je neustále jmenována jedna firma, až má člověk pocit, že větších odborbníků v ČR není ...ale když to tak čtu, tak na Vysočinu 230 km asi opravdu nepojedu, když by měl být výsledek podobný jako u jiných pánů "pokus-omyl" z Pha..
Když to lidem pomůže, proč to brát jako reklamu
Případně uvítám zkušenosti lidí, co koupili repliku FAPu z Británie a jak jim to funguje? Myslím, že by to mohlo být v pohodě, stejně tak jako originál auto, než začne být FAP před smrtí

Jenže já mám 2.0 s jednotkou SIEMENS..
Docela bych právě uvítal i kontakty na lidi, co si opravdu se SW poradili. Tady je neustále jmenována jedna firma, až má člověk pocit, že větších odborbníků v ČR není ...ale když to tak čtu, tak na Vysočinu 230 km asi opravdu nepojedu, když by měl být výsledek podobný jako u jiných pánů "pokus-omyl" z Pha..

Když to lidem pomůže, proč to brát jako reklamu

Případně uvítám zkušenosti lidí, co koupili repliku FAPu z Británie a jak jim to funguje? Myslím, že by to mohlo být v pohodě, stejně tak jako originál auto, než začne být FAP před smrtí

- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Prosím tě a kdo ti to dělal? To musí být fakt odborník. Ten chip máš změřenej? Ono totiž nechat chipovat na 113 kW motor, který už v základu má na brzdě i 109 kW, to se pak nedivím, že to není cítit.
Já teda na 100% taky až na druhý pokus, ale pak už klid.
Já teda na 100% taky až na druhý pokus, ale pak už klid.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- Kolda
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rokycany
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
.
Naposledy upravil(a) Kolda dne 12.11.2013 19:59, celkem upraveno 1 x.
- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Sobull - ano, bylo to i se změřením, výkon šel nahoru o 12 kW. Ikdyž následný korekce při dalších návštěvách se už neověřovaly na brzdě. Po prvním "tuningu" to docela hulilo, což nesnáším. Nejsem puberťák v Golfu TDI.
Mám k tomu kdesi i graf, kde jsou porovnány dvě křivky "před" a "po" úpravě. Krouťák se zvedl hezky na 365 Nm a i průběh se trochu narovnal.. Ale jak říkám, raději funkční "sérii", než laděný paskvil nefunkční s nouzákem každej druhej den

Mám k tomu kdesi i graf, kde jsou porovnány dvě křivky "před" a "po" úpravě. Krouťák se zvedl hezky na 365 Nm a i průběh se trochu narovnal.. Ale jak říkám, raději funkční "sérii", než laděný paskvil nefunkční s nouzákem každej druhej den

- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Asi te nemine vylet nekam kde to umi. Myslim ze tady nekde ZaQik pro nekoho taky shanel soft z auta co funguje po kuchani. Mozna by ti taky pomohl.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Ked to hulilo pri 113 kW, niekto nieco pekne sku***l. Ten motor je schopny 120kW bez cmudenia po kazdom sliapnuti na plyn. Neviem, kolko km to ma najazdene, ale toto smrdi vadnymi vstrekmi, vahou vzduchu alebo netesnostou na vzduchovych hadicach za turbom. Inak P2002 znamena nizku ucinnost DPF. Ked to robi aj po jeho odstraneni, tak by som to siel tomu tunerovi omlatit o hlavu tak, az by videl vsetky hviezdy na vlajke EU.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Perna_81
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
V12:
Já taky doufám, že se dohodneme na vrácení peněz .. Už jsme to i s tebou diskutoval kdysi hír: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0&start=60
To auto mělo perfektní péči, do 60tis. km jezdilo v DE, tedy na kvalitní naftu a já taky tankuju v DE skoro pořád - Aral/BP Ultimate Diesel. Na turbo jsem to taky sváděl, proto jsem ho vyndal a nechal preventivně udělat repasi u SpecialTurbo na 113tis. km. Ani to nebylo třeba, bylo v dobrém stavu, tak ho jen vyčistili, přetěsnili, vyměnili ložisko a vyvážili, když už ho měli na stole.
Kouření bylo docela extrémní, po druhé návštěvě ale vše OK, jen nouzáků jsem se nezbavil. Musím ale podotknout, že olej nepřibývá. Občas jsem ale měl pocit, jakoby auto šlo do jinýho režimu (km regenerace?), jako bych lehce přitáhnul ruční brzdu, prodlevy při přeřazení a hlavně občas opravdu hnusnej smard do interiéru - takovej čpavkovej.
Po 10 km pak zase OK.. Vstřiky jsou suché, nikde nic nesákne..
Do ucpání FAP jsem byl s autem nadmíru spokojen ..pak už jen řešení Fapoff, asi jako 8 z 10ti tady v tomto vláknu.. Můj koníček to zrovna není, proto přemejšlím o Fap-On a mít zase klid
Firma z Pha je "renomovaná" a tady docela často zmiňovaná, má i několik webů ...chip, fapoff, čištění DPF a jiné služby. Tak asi tak ...
Já taky doufám, že se dohodneme na vrácení peněz .. Už jsme to i s tebou diskutoval kdysi hír: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 0&start=60
To auto mělo perfektní péči, do 60tis. km jezdilo v DE, tedy na kvalitní naftu a já taky tankuju v DE skoro pořád - Aral/BP Ultimate Diesel. Na turbo jsem to taky sváděl, proto jsem ho vyndal a nechal preventivně udělat repasi u SpecialTurbo na 113tis. km. Ani to nebylo třeba, bylo v dobrém stavu, tak ho jen vyčistili, přetěsnili, vyměnili ložisko a vyvážili, když už ho měli na stole.
Kouření bylo docela extrémní, po druhé návštěvě ale vše OK, jen nouzáků jsem se nezbavil. Musím ale podotknout, že olej nepřibývá. Občas jsem ale měl pocit, jakoby auto šlo do jinýho režimu (km regenerace?), jako bych lehce přitáhnul ruční brzdu, prodlevy při přeřazení a hlavně občas opravdu hnusnej smard do interiéru - takovej čpavkovej.

Do ucpání FAP jsem byl s autem nadmíru spokojen ..pak už jen řešení Fapoff, asi jako 8 z 10ti tady v tomto vláknu.. Můj koníček to zrovna není, proto přemejšlím o Fap-On a mít zase klid

Firma z Pha je "renomovaná" a tady docela často zmiňovaná, má i několik webů ...chip, fapoff, čištění DPF a jiné služby. Tak asi tak ...

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
to by jednoho jeblo. Ja bych to tam taky na tvym miste dal zpet. Dal jsem tomu posledni sanci a vyslo to, ale byl jsem nastaven na to, ze si koupim jiny auto. Bohuzel netusim jestli nekdo umi 2.0
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Na tu 2.0 se Ti zeptám, jaký sou zkušenosti.
Vrátit to podle mě jde dycky. Narval bych maníkovi filtr do prdele ať ho umístí správně a kouká vrátit i jeho SW úpravy.
Vrátit to podle mě jde dycky. Narval bych maníkovi filtr do prdele ať ho umístí správně a kouká vrátit i jeho SW úpravy.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Zdravím, tak zajtra budem aj ja tým "šťastlivcom", ktorý si dá odstrániť DPF...som objednaný na pol 9 ráno a povedali mi že auto bude hotové za nejakých 6hodin....tu vidim, že vam to stihli najneskor 4hod....nemám sním problémy...iba časte regenerácie...chcem to urobiť preventívne...mám najazdené 127000 a regeneruje mi to za 700km asi 2x...ďalej mi po roku a pol stupla spotreba a auto si myslím neide tak ako keď som ho kúpil...takže preventívny krok von DPF....dúfam že urobím dobre, lebo každopádne tam nový filter nechcem...tak zajtra večer dám vedieť svoje pocity a dojmy..

FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
hodně štěstí, hlavně aby to dělal někdo kdo to skutečně umí 

Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů