A neviem cim to presne je. Ked na 1.4 menim vzduchovy filter, tak auto hned ozije. A po poslednej vymene sviecok som mal pocit, ze to dostalo par koni navyse. Na 1.8 taketo rozdiely nepozorujem. A to filter ma ovela vacsi najazd pri vymene
Dynamika FF I 1.6 74KW
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Napisem to aj sem. V nizkych otackach 1.6 ide skoro ako 1.4. Az ked sa 1.6 vytaca, tak vyhrava nad 1.4. Inak 1.4 dost skoro straca dych. Max. krutaku ma myslim uz v 4000ot/min a potom to ide rychlo dolu. Takze ju ani nema zmysel nejaky vytacat.
A neviem cim to presne je. Ked na 1.4 menim vzduchovy filter, tak auto hned ozije. A po poslednej vymene sviecok som mal pocit, ze to dostalo par koni navyse. Na 1.8 taketo rozdiely nepozorujem. A to filter ma ovela vacsi najazd pri vymene
A neviem cim to presne je. Ked na 1.4 menim vzduchovy filter, tak auto hned ozije. A po poslednej vymene sviecok som mal pocit, ze to dostalo par koni navyse. Na 1.8 taketo rozdiely nepozorujem. A to filter ma ovela vacsi najazd pri vymene
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Nejde o objem. Ale o to, ze vymena filtra a sviecok na 1.4 je ako povolenie rucnej brzdy. Na 1.8 je to skor placebo.
- matys
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
...................a co takhle pomoc otáčkám kompresorem nebo turbem ??? ...........to by bodlo !!!vitr73 píše:..obsah nejde nicim nahradit
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Mam kompresor z chladnicky ... moze byt? 
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
ta foukat motor by bylo jiste lepsi...mnel jsem jedno mazdu 1.6 turbo...a verte ze to jelo paradne..i brachovo uno 1.4 v turbu jelo(kdyz to nahodou jelo) taky fajnove...dulezite jsou 2 veci -1-kone na kg 2-prubeh a velikost kroutaku
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- matys
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
stano ................. Kompresor eliminuje prodlevu turba, která nastává při sešlápnutí plynu. Je napojen přímo na motor, proto se jeho otáčky odvíjí přímo od otáček motoru. Ale napojení na motor samozřejmě vystavuje pohonnou jednotku další zátěži .Používají je i takové značky , jako McLaren SLR , Jaguár XF , Jaguár XJ a testuje i VW 1,4 TSI
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
Nemusis ma poucovat
Si srandu robim.
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
mercedes pouziva kombinci obou...kompresor krmi male otacky a turbo velke...nema to vubec zadnou prodlevu
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13616
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
TFSI od VW tiez.
- 321910336
- Zkušený

- Příspěvky: 1070
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Dynamika FF I 1.6 74KW
vytáčet smysl opravdu nemá, max výkonu podle internetu v 5000, kroutící moment v 3500 do kterých pojede asi podobně jako ta 1.6stano. píše:Napisem to aj sem. V nizkych otackach 1.6 ide skoro ako 1.4. Az ked sa 1.6 vytaca, tak vyhrava nad 1.4. Inak 1.4 dost skoro straca dych. Max. krutaku ma myslim uz v 4000ot/min a potom to ide rychlo dolu. Takze ju ani nema zmysel nejaky vytacat.
A neviem cim to presne je. Ked na 1.4 menim vzduchovy filter, tak auto hned ozije. A po poslednej vymene sviecok som mal pocit, ze to dostalo par koni navyse. Na 1.8 taketo rozdiely nepozorujem. A to filter ma ovela vacsi najazd pri vymene
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů


