Pre benzin 1.6 som uvazoval o kratsom prevodovom pomere 4.06. Ten s 3.82 sa mi uz nechcelo pridavat
FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
- maslo
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
V prilohach mate grafy otaciek pre dane rychlosti. Su tam vsetky pouzivane motorizacie. V lavom hornom rohu obrazka si mozete odcitat otacky pri aktualnej rychlosti 130 km/h.
Pre benzin 1.6 som uvazoval o kratsom prevodovom pomere 4.06. Ten s 3.82 sa mi uz nechcelo pridavat
Pre benzin 1.6 som uvazoval o kratsom prevodovom pomere 4.06. Ten s 3.82 sa mi uz nechcelo pridavat
je: Ford Focus Combi, 2002, Futura, 2.0 16V 96kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
- maryn
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 29.08.2011 17:38
- Bydliště: Olomoucko / Šumpersko
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
paráda, zajímavé! jestli jsem to dobře pochopil tak na 5. stupeň (u ST na 6.) točí všechny motorizace stejné otáčky. takže dvoulitr nebo RS neznamená, že by se z focusu stal dálniční křížník 
Je: BMW X3 M40i 2023 | I6 2998ccm 265kW (360 HP)
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost (galerie)
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost (galerie)
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW
- maslo
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
Tak ono to taktiez vychadza z "ekonomickych" dovodov. Escort 5-tej generacie (ktory som mal predtym) pouzival tiez prevodoku IB5 s tymi isymi prevodovymi pomermi. A Fordu bolo jenoduchsie pouzit odskusanu prevodovku a nic na nej nemenit. Rozdielom bolo jedine to ze focus pouziva vacsi priemer kolies 578 mm vs 615 mm. Preto ak escort (so stalym prevodom 3.82) pri 130km/h tocil 3500 ot, tak focus musel nutne viac. Vzhladom na to sa zaviedol druhy staly prevod 4.06, povodne pre vybavu trend. Tu je aj odpoved na to preco niektore focusy s motormi 1.6 tocia 3500 a ine 3200 ot.
je: Ford Focus Combi, 2002, Futura, 2.0 16V 96kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
- Váňa
- Člen klubu

- Příspěvky: 147
- Registrován: 19.07.2012 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
maslo: Moc pěkný
, dá se někde ten prográmek stáhnout 
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
tabulky jsou jen tabulky...rozdil mezi 15kama kolama a 17kama je pri stejnejch otackach 20km/k..ackoliv tacho ukazuje porad stejne
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- maslo
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
Ja som to tahal z torrentov (nazov je "Cartest 2000"). Len teda vsetky udaje k vytvoreniu noveho auta si musis zistit sam. Je to starsi problem a su tam len vybrane auta povedzme do roku 2001. Je potrebne vediet prevodove pomery, rozmery auta, charakteristiku motora. V pripade ze chces aby ti program ratal dynamicke parametre vozidla (zrychlenie, max rychlost, pruznost) tak aj krivku vykonu a koeficient odporu vzduchu, rozlozenie hmotnosti. Program ti vie zistit optimalne otacky a sposob pustenia spojky vzhladom na najlepsiu akceleraciu 0-100 a podobne dalsie somarinky, je toho vela. Pre zdatnejsich je moznost editovania specifickych parametrov, ktore tieto merania mozu ovplyvnit, teplota a vlhkost vzduchu, stupanie vozovky, tlak vzduchu v pneumatikach, protivietor, atmosfericky tlak vzduchu, cas potrebny na preradenie, valivy odpor, nabeh tlaku turba, straty diferencialov, prevodoviek, hmotnost vodica, hmotnost paliva a mnoho dalsich. Ale najvacsi problem z celeho su samozrejme prevodove pomery, bez ktorych tam auto ani nevytvoris.Váňa píše:maslo: Moc pěkný, dá se někde ten prográmek stáhnout
je: Ford Focus Combi, 2002, Futura, 2.0 16V 96kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
- maslo
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
Hovno hovno, zlata rybka.vitr73 píše:tabulky jsou jen tabulky...rozdil mezi 15kama kolama a 17kama je pri stejnejch otackach 20km/k..ackoliv tacho ukazuje porad stejne
je: Ford Focus Combi, 2002, Futura, 2.0 16V 96kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
- vitr73
- Test driver

- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
nechci ti nijak zpochybnovat nazor..ale kdyz je prumer mensi musi byt obvod mensi..tzn mensi prumer je samo i mensi obvod a to znamena ze otoceni kola dokola je rozdil v ujete draze...ale vim jiste ze ve skole to rikal ucitel...a na 15kach kolech mne orientacni radar ukazuje presne to co tachometr..na 14 zimnich ukazuje o 10 km min nez tachometr..zlata rybko 
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
-
dvorech
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17.06.2013 22:52
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
mam takovej problem odeslo mi neco na aute a po nastartovani a zahrati motoru mi hned chcipne a musim pockat az to vychladne nevite cim by to mohlo byt dik za rady je to ford focus 2.0 16v r.v 2000
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
Jsi ve špatným vlákně, ale nevadí.
Podívej se na čidlo teploty, jinak pak diagnostika.
Protože těch věcí může bejt víc.
Podívej se na čidlo teploty, jinak pak diagnostika.
Protože těch věcí může bejt víc.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- maslo
- Nováček

- Příspěvky: 17
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
Tvoj letny rozmer 195/60/15 --> 615 mm, zimny 185/65/14 --> 596mm, rozdiel 19mm. Takze ano suhlasim s tym co si povedal, po prepocte by mali byt tvoje zimne pomalsie o 3.2%. Ale kedze bocnica na zimnych je 120mm (14'') vs 117mm (15'') tak sa zdeformuje este viac. Cize kludne tvojich 10km/h moze sediet. Totizto 14ky su dost nestastny rozmer pre focus, vsetky ostatne rozmery su priblizne rovnake co sa tyka priemeru kolies (aj vzhladom na deformaciu). 14'' (596mm), 15'' (615mm), 16'' (612mm), 17'' (604mm).vitr73 píše:nechci ti nijak zpochybnovat nazor..ale kdyz je prumer mensi musi byt obvod mensi..tzn mensi prumer je samo i mensi obvod a to znamena ze otoceni kola dokola je rozdil v ujete draze...ale vim jiste ze ve skole to rikal ucitel...a na 15kach kolech mne orientacni radar ukazuje presne to co tachometr..na 14 zimnich ukazuje o 10 km min nez tachometr..zlata rybko
Nic to ale nemeni na tom ze ja jazdim vzdy podla tachometra a nie podla toho co mi ukaze GPS, alebo radar.
je: Ford Focus Combi, 2002, Futura, 2.0 16V 96kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
bol: Ford Escort Combi, 1991, Clx, 1.6 8V 77kW
- maryn
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 29.08.2011 17:38
- Bydliště: Olomoucko / Šumpersko
Re: FF 2.0 96 kW Zetec - otáčky při 100kmh
14ky jsou tak trochu specialita, protože pro focus je předpisový rozměr, kde celé kolo (ráfek vč. výšky pneumatiky) je opravdu celkově menší, než u 15-17".vitr73 píše:nechci ti nijak zpochybnovat nazor..ale kdyz je prumer mensi musi byt obvod mensi..tzn mensi prumer je samo i mensi obvod a to znamena ze otoceni kola dokola je rozdil v ujete draze...ale vim jiste ze ve skole to rikal ucitel...a na 15kach kolech mne orientacni radar ukazuje presne to co tachometr..na 14 zimnich ukazuje o 10 km min nez tachometr..zlata rybko
15-17ky mají samozřejmě jinou velikost ráfku, ale taky rozdílnou výšku pneu, takže celková velikost kola je v odchylce milimetrů stejná.
stačí se podívat na předepsané rozměry a zadat je do kalkulátoru, odkaz je tady o pár příspěvků výš.
Je: BMW X3 M40i 2023 | I6 2998ccm 265kW (360 HP)
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost (galerie)
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW
Je: Hyundai ix35 2011 | 1.7 CRDi 85kW "Obludka"
Byl: Mondeo MK4 2012 | Titanium 1.6 Ecoboost (galerie)
Byl: Focus MK1 2004 | 1.6 Zetec-SE 74kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


