ne ne nedotkl, v pohodě, jen se mi to nezdá, já mám zkušenost jinou: mám 1.6 honil jsem s kamarádem co má tddi 66kw, do 80km/hod pro něj nula boudou, od 80km na horu uz sem pak malinko ztracel, nechttelo se mi nicim auto a navic on tam dal 5tku a ja tam mel furt za tri, čtyři.staroch píše:No toho jsem se bál, že se někoho dotknu...couddy píše:
myslím, že je to toužebná vůle chtíče, aby to tak bylo![]()
![]()
mohl bych tu totiž napsat to samé v opačném gardu, jak jsem se zpotil s tou 90tikonovkou a funkční, "pouze čtverkou"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Samozřejmě, že když se pohybujem na dálnici v 120 a víc, určitě vyhraje výkon, který má benzín lepčí, ale v té stovce na okresce stačí aby měl kotlář 2000 otáček a jen sešlápne plyn a odpich je na světě. A tam to člověk potřebuje nejvíc. Na dálnici su můžu předjíždět jak pomalu chci.
Takže každý si musí koupit takové auto, jaké má priority.
alo to služební auto je opravdu hodně zdechlé - to líp jezdil i můj nebožtík Fiat uno 1,5.
Ale jak jsem tu někde psal, minulý týden mě druhý kamarád vyprovokoval má tddi chiple na 93kw a 17tky, leteli jsme pouze na dálnici, byl jsem sice druhý za ním v pytli, ale neujel mi az do 180km.
Myslel jsem to jinak, bez dotknuti, bez urážek. Jen si myslím, že když potřebuješ někoho rychle "přeskočit" je lepší 1.6, ale jesli vylíš po dálnici je to jedno až do zastávek na pumpách, žejo

