Je mylné tvrzení, že to zadrčí ventily, ale vždy pístní kroužky v drážkách pístů rezonují do stěny válce a to ve všech motorech, protože každý olej se zvyšujícíma otáčkama motoru dává větší tlak,tím i větší rozstřik na válce = i do mezer pístních kroužků, a do vůle v šálcích. Psal jsem to zde několikrát, olej nejenom že maže, ale i zatěsňuje a to při použití oleje fordí specifikace A1, kde zůstává malá vrstva a ještě se trhá, nejenom na kluzných plochách, ale i v mezerách mezi kroužky a drážkama pístu, dochází k zadrnčení, netěsnosti a tím i větší spotřebě oleje. Toto odstraní olej A3, který je stabilnější při zátěži, lépe maže a utěsňuje tak jak správný olej má a ne ten fordí ekologický humus. On na to každý přijde, ale většinou pozdě, kdy pomalu sem tam se začnou projevovat příznaky špatné volby oleje.

Ten kdo tvrdí, že chod motoru se zhoršil při dání oleje A3, nemá pravdu, v životě jsem tak zkažený motor neviděl ani neslyšel jeho chod a viděl jsem jich hodně.
Ale samozřejmě pod podmínkou kvalitního oleje a ne MOGUL a spol.
