Navic jde pritom citet z vyfuku ze smes je hodne bohata, muze za to spatny rozstrik ve valcich kvuli nizkeho tlaku na vstrikovacich ... Paradoxne je pak smes na oko bohata i kdyz je tam benzinu malo
LPG - montáže a zkušenosti sem...
- el_Barto
- Junior

- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
konkretne u sierry se to projevuje naprosto stejne, na volnobeh se to vytocit da opatrne, ale po prudsim pridani se to kousne.
Navic jde pritom citet z vyfuku ze smes je hodne bohata, muze za to spatny rozstrik ve valcich kvuli nizkeho tlaku na vstrikovacich ... Paradoxne je pak smes na oko bohata i kdyz je tam benzinu malo
Navic jde pritom citet z vyfuku ze smes je hodne bohata, muze za to spatny rozstrik ve valcich kvuli nizkeho tlaku na vstrikovacich ... Paradoxne je pak smes na oko bohata i kdyz je tam benzinu malo
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Mošna
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
Tak jsem byl v servisu a zatím mám dobrý pocit. Domluvili jsme pro začátek se na následujícím: vyčištění vstřiků, kontrola redukčního ventilu tlaku paliva, změření tlaku paliva, kontrola vůlí ventilů. Tak uvidíme...
- Mošna
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
Jo a borec mě naučil startovat na plyn
než se to opraví. Protože auto musí něco najezdit, než ho budeme moct odstavit do servisu...
-
WGeorge
- Nováček

- Příspěvky: 58
- Registrován: 31.07.2011 22:35
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
A podělíš se s námi o postup? 
FoFo I combi po FL r.v. 11/2003 1.6 16V - LPG AC Stag 4 Plus
- el_Barto
- Junior

- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: LPG - výrobce AC
melo yb to byt napsane i v manualu a vstrikovacum to moc neprospiva. Mam namysli ty plynove vstrikovace.
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- Mošna
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
Plynaři to nechtějí prozrazovat, není to úplně košer, jak píše i el_Barto. Proto to tu taky nebudu troubit do světa.
Kdyby to někdo potřeboval nutně vědět, nechť mi napíše SZ. Nebo prostuduje manuál, jestli to tam má napsané.
Kdyby to někdo potřeboval nutně vědět, nechť mi napíše SZ. Nebo prostuduje manuál, jestli to tam má napsané.
- MH30
- Nováček

- Příspěvky: 130
- Registrován: 04.03.2010 12:58
- Bydliště: Frydek-Mistek
Re: LPG - výrobce AC
Zdravím, chystám se časem měnit svíčky, mám tam originál Motorcraft AGSF 22FE13J , nové půjdou ty samé. Doporučili byste sklepnout vzdálenost elektrod nebo nechat původní? Z výroby by měly mít 1,3 mm. Fakt je, že mi auto startuje bez problému, necuká...dík
-
Wolf2
Re: LPG - výrobce AC
žádné sklepávání svíček
pokud budeš kupovat nové svíčky ,zkus se zeptat ,jestli Motorcraft nevyrábí svíčky pro tvůj motor na spalování LPG . Třeba můj FF I 1,8 má origo svíčky Motorcraft na LPG 
- Mira
- Test driver

- Příspěvky: 2616
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Třebichovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Wolfe, zajímavá informace. Myslíš, že soudruzi ve Fordu budou vědět??
-
Wolf2
Re: LPG - výrobce AC
zkus se zeptat ve Fordu, ale pani ve Fordu moc o fordech s origo pohonem na lpg nevedi .
- jimm
- Zkušený

- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: LPG - výrobce AC
Já mám na plynovém paliměru přepínač na benzín a při držení přepínače při nastartování nastartuju na plyn tak to mám i v návoduMošna píše:Plynaři to nechtějí prozrazovat, není to úplně košer, jak píše i el_Barto. Proto to tu taky nebudu troubit do světa.
Kdyby to někdo potřeboval nutně vědět, nechť mi napíše SZ. Nebo prostuduje manuál, jestli to tam má napsané.
ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
-
cordob1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15.08.2011 21:28
Re: LPG - výrobce AC
A co říkáte na tohle,článek překopírován z fora lpg strakonice:
Já jen stručně ještě k fordům na LPG pokud si mohu trofnout doplnit co jsem vyčetl na různých forech. Velmi jsem se o to zajímal, líbilo se mi mondeo i focus s motorem na LPG. Jenže jsem zjistil, že motory ford nemají seřizování ventilové vůle. Vůbez žádné. Ani šroubek s matičkou jako felicie natož pak nějakej hydroštel jako třeba oktávka 1,6 nebo korejci. Jsou tamj pouze broušené podložky a podle servisních předpisů se mají po cca 120 tisících komplet vyměnit zdvihátka a teď nevím kolk(2500,-) x 16 ale je to paleta. Takže to se v bazaru nedozvíte co Vás čeká a ani netušíte kdy vás to čekalo. Problém je v tom, že spousta lidí si koupila Forda od trouby z bazaru s tím,že tam máte hydroštely o to se nemusíte starat pokud vůbec na to došla řeč. Kdo by kupoval tříletýho focuse se stočenejma 99 tisícema km s tím, že musí investovat do motoru za rok 30 tisíc
. Při provozu na LPG je důležité seřizovat ventilovou vůli a nebo ji alespoň kontrolovat. A to je zřejmě jediná příčina těchto závad u fordů a informací o tvrdých a měkých ventilech o suchých LPG a chudých směsích. Když bouchne nafťák tak je to špatná česká nafta na kterou najedou kamiony milion km a když auto na LPG je to nečistej plyn jak tvrdí jeden šaman z Brna. Stejně jsou na tom Mazdy protože maj stejný benzínový motory jako ford. Pokud se pletu tak sem s informacemi rád se poučím.
Já jen stručně ještě k fordům na LPG pokud si mohu trofnout doplnit co jsem vyčetl na různých forech. Velmi jsem se o to zajímal, líbilo se mi mondeo i focus s motorem na LPG. Jenže jsem zjistil, že motory ford nemají seřizování ventilové vůle. Vůbez žádné. Ani šroubek s matičkou jako felicie natož pak nějakej hydroštel jako třeba oktávka 1,6 nebo korejci. Jsou tamj pouze broušené podložky a podle servisních předpisů se mají po cca 120 tisících komplet vyměnit zdvihátka a teď nevím kolk(2500,-) x 16 ale je to paleta. Takže to se v bazaru nedozvíte co Vás čeká a ani netušíte kdy vás to čekalo. Problém je v tom, že spousta lidí si koupila Forda od trouby z bazaru s tím,že tam máte hydroštely o to se nemusíte starat pokud vůbec na to došla řeč. Kdo by kupoval tříletýho focuse se stočenejma 99 tisícema km s tím, že musí investovat do motoru za rok 30 tisíc
- Mošna
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.07.2008 10:28
- Bydliště: Olomouc
Re: LPG - výrobce AC
cordob1: ano tohle všechno víme a přímo v tomto vlákně se toto všechno řeší. Vše má své pro a proti, ale přesto jsme zde skupina focusistů a mondeistů, kteří na LPG jezdí a vyskytují se nám závady na motorech, více nebo méně spojené s provozem na LPG. Když si koupíš Renaulta, budeš do něho valit 30k, ani v něm LPG nemusíš mít. To je zkušenost spousty lidí... Ale jinak vítej na fóru 
-
WGeorge
- Nováček

- Příspěvky: 58
- Registrován: 31.07.2011 22:35
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
2cordob1:
Ahoj to co jsi zda napsal obsahuje hodně polopravd. Mám sice focuse teprve něco přes měsíc, ale co vím, tak dle servisních intervalů se ventilová vůle kontroluje při 160000km a v případě potřeby je jí potřeba seřídit. Co jsem zatím vytušil, tak vůle se seřizuje tak, že se mění podložky podle potřebné vůle. Při tomto úkonu je potřeba ?asi zatlačit ventil? nějakým speciálním přípravkem, takže doma si to asi neuděláš. Každopádně pochybuju, že se musí měnit zdvihátka -teda pokud nějak neodejdou kvůli velkým vůlím.
Každopádně pokud nainstaluješ LPG tak je dobré ventilovou vůli zkontrolovat častěji - osobně bych to viděl tak po 20k km. Kontrolu si provedeš klidně sám a případné seřízení dáš do servisu.
Jinak moje zkušenost při provozu na lpg u starších aut (do focusa mi ho budou montovat za 14dní):
Škoda 125l - vůle jsem seřizoval vždy při výměně oleje (po 10k km) a seřízení bylo vždy potřeba a téměř na všech ventilech.
Škoda Forman 135 lxi - kontrolo opět při výměně oleje (10k km) a z počátku jsem musel seřizovat více (ale jen jednu sadu - už si nepamatuju jestli sání nebo výfuk), ale tak po 30k km se to ustálilo a doseřídil jsem pouze občas drobné niance.
Jak to bude na focusu nevím, ale myslím si že to nebude žádná hrůza. Pro jistotu ale nechávám montovat FL, tak doufám že to bude ok.
Ahoj to co jsi zda napsal obsahuje hodně polopravd. Mám sice focuse teprve něco přes měsíc, ale co vím, tak dle servisních intervalů se ventilová vůle kontroluje při 160000km a v případě potřeby je jí potřeba seřídit. Co jsem zatím vytušil, tak vůle se seřizuje tak, že se mění podložky podle potřebné vůle. Při tomto úkonu je potřeba ?asi zatlačit ventil? nějakým speciálním přípravkem, takže doma si to asi neuděláš. Každopádně pochybuju, že se musí měnit zdvihátka -teda pokud nějak neodejdou kvůli velkým vůlím.
Každopádně pokud nainstaluješ LPG tak je dobré ventilovou vůli zkontrolovat častěji - osobně bych to viděl tak po 20k km. Kontrolu si provedeš klidně sám a případné seřízení dáš do servisu.
Jinak moje zkušenost při provozu na lpg u starších aut (do focusa mi ho budou montovat za 14dní):
Škoda 125l - vůle jsem seřizoval vždy při výměně oleje (po 10k km) a seřízení bylo vždy potřeba a téměř na všech ventilech.
Škoda Forman 135 lxi - kontrolo opět při výměně oleje (10k km) a z počátku jsem musel seřizovat více (ale jen jednu sadu - už si nepamatuju jestli sání nebo výfuk), ale tak po 30k km se to ustálilo a doseřídil jsem pouze občas drobné niance.
Jak to bude na focusu nevím, ale myslím si že to nebude žádná hrůza. Pro jistotu ale nechávám montovat FL, tak doufám že to bude ok.
FoFo I combi po FL r.v. 11/2003 1.6 16V - LPG AC Stag 4 Plus
-
Milan86
Re: LPG - výrobce AC
Ahoj všichnI, týden jsem nebyl na netu, uuuuuuf
a ted vše sjíždim, takže diky za pochvaly a hodně zdarů s LPG a tady vložim, co jsem psal na moji zeď jako odpoveď 
Co se týče výkonu je to super, pořádně jsem to nevyzkoušel ... Ve čtvrtek mi to udělali a v pátek jsem byl k.o se zády - řídila přítelkyně a zrovna ta která byla hrozně nevěřící ohledně LPG říkala, že super a možná to jede ještě lépe
pak jsme jeli jiným autem do Chorvatska, takže až dneska si po týdnu zařídim konečne
Jen nevim kdy natankovat, už to svítilo od pátku červeně a chci to nechat uplně mno a vyzkoušet dojezd jaký mam na plnou nádrž ( měl bych tankovat 44L říkal chlápek ), ale zas nechci žrát vůbec benzín
Tak nevím ... Jestli nechat tankování až do Prahy z Pelhřimova ?? 
Co se týče hrdla, on mi to takhle řekl a neřešil jsem to věřil jsem mu a řekl jsem mu hlavně ať to neni moc vidět, takže nálepka za sklep je pod černou folíí úplně u strany, takže nejde vidět jen sakra z blízka a hrdlo pěkně dole a to bez nálepky a za to jsem rád - nejde to opravdu vůbec poznat !
a jak říkáš s tim tankováním, hned dám echo až budu POPRVÉ
a snad budu spokojený a nenadávat že to je u zemi
Takže snad nebudou problémy, po 2.000 km mam dorazit na seřízení ...
Co se týče výkonu je to super, pořádně jsem to nevyzkoušel ... Ve čtvrtek mi to udělali a v pátek jsem byl k.o se zády - řídila přítelkyně a zrovna ta která byla hrozně nevěřící ohledně LPG říkala, že super a možná to jede ještě lépe
Co se týče hrdla, on mi to takhle řekl a neřešil jsem to věřil jsem mu a řekl jsem mu hlavně ať to neni moc vidět, takže nálepka za sklep je pod černou folíí úplně u strany, takže nejde vidět jen sakra z blízka a hrdlo pěkně dole a to bez nálepky a za to jsem rád - nejde to opravdu vůbec poznat !
Takže snad nebudou problémy, po 2.000 km mam dorazit na seřízení ...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 3 hosti



