Přehřívání motoru
- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
Táké si myslím,že bypass není potřeba.Měl jsem uplně stejné problémy jako všichni tady.U mě to vyřešilo výměna termostatu,starej byl přidřenej a neotvíral a co je velice důležité je namíchání správného poměru chladící kapaliny + destilky na -25 a pořádně odvzdušnit.
-
- Nováček
- Příspěvky: 59
- Registrován: 02.01.2011 16:10
Re: Přehřívání motoru
Nemuže klamat čidlo teploty?? pokud je všechno okej
??
??
- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
To jsem měnil jako první věc,stojí to pár korun.TonicKarmasin píše:Nemuže klamat čidlo teploty?? pokud je všechno okej
??
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 21.07.2010 08:49
Re: Přehřívání motoru
Zkoušeli jste vodní pumpu?...špatná cirkulace kapaliny přehřívá motor
FFI 1,6 16V, hatchback, Lpg+elektr.FL, profi údržba
-
- Junior
- Příspěvky: 342
- Registrován: 19.12.2009 15:59
- Bydliště: Brno-Mikulov-Hodonín
Re: Přehřívání motoru
Už jsem sem psal jednu reakci co se týče přehřívání. Hřálo se mi to taky, byl jsem kvuli tomu ve fordu v Brně a bavil jsem se o tom s jedním mechanikem a ten mi doporučil ten bypass, ford to nabízí jako nápravu nějaké výrobní chyby ale origo stoji nehorázný prachy. Jestli jsi prověřil všechny možnosti a příčiny přehřívání a pořád se to hřeje tak si myslím, že bypass tě nemine.
Ford Focus, 1.6zetec r.v 2000, stříbrný hatch
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
Ford Mondeo 2.0 duratec r.v 2009, liftback, hypotic silver
-
- Nováček
- Příspěvky: 124
- Registrován: 01.05.2010 23:07
Re: Přehřívání motoru
Ahoj,nemuzete nekdo instalaci bypasu popsat detailně...pripadne kdo by mi ho udelal a kde sehnat dily.Obevil jsem v hadicce maleho okruhu nejaky tvrdy misto,,,nemuze tam byt nejaky ventil?
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 21.07.2010 08:49
Re: Přehřívání motoru
Po výměně vodní pumpy je vše v pořádku
A toliko i rada pro nevěřící a špatně radící s kapalinama mající souvislost s ní


A toliko i rada pro nevěřící a špatně radící s kapalinama mající souvislost s ní

FFI 1,6 16V, hatchback, Lpg+elektr.FL, profi údržba
- Vankart
- Nováček
- Příspěvky: 127
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru
Pumpu jsem měnil cca 3 měsíce před tím,než mi začlo auto blbnout.Chceš tedy naznačit,že mi za ty 3 měsíce pumpa zdechla?Po výměně termostatu rafika furt lítala do červené,po naředení a pořádném odvzdušnění OK.Když jsem měl dole těleso termostatu,jde na pumpu vidět sice blbě ale jde.Lepši je ji ale prohmatat,jestli nejsou ulámany vrtule.Toto je moje verze opravy,at si každej přebere jak chce a nikomu jsem "neradil" naředit,pouze jsem napsal jak jsem se s tím popasoval já.Jerryk2 píše:Po výměně vodní pumpy je vše v pořádku![]()
![]()
A toliko i rada pro nevěřící a špatně radící s kapalinama mající souvislost s ní
-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 21.07.2010 08:49
Re: Přehřívání motoru
Každá rada dobrá, důležitý je jak se točí, jestli není zatuhlá. Snad se závada nebude opakovat zatím po výměně najeto něco přes tisíc km a šlape to jako hodinky. Odvzdušnění je vždy velmi důležité o tom žádná - pořádně promačkat hadice a podívat se jestli kapalina dobře proudí.
FFI 1,6 16V, hatchback, Lpg+elektr.FL, profi údržba
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.03.2011 15:44
Re: Přehřívání motoru
prisli sta na nieco?ja mam taky isty problem teplotu mi ukazuje na cervene policko a voda v hadiciach je studena mechanik tvrdi ze je to tesnenie a mozno aj hlava
- Scooby
- Junior
- Příspěvky: 463
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: Přehřívání motoru
A topeni topi?
-

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
- matys
- Pokročilý
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: Přehřívání motoru
..........podle popisu to vypadá na vadný termostat (neotevírá )peres píše:prisli sta na nieco?ja mam taky isty problem teplotu mi ukazuje na cervene policko a voda v hadiciach je studena mechanik tvrdi ze je to tesnenie a mozno aj hlava
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



-
- Nováček
- Příspěvky: 41
- Registrován: 21.07.2010 08:49
Re: Přehřívání motoru
To peres:
Jednoduché schéma buď pro trpělivé od nejlevnějšího vč. ceny práce (od bodu 4 opačně
) nebo dle závad nejčastěji i u mondea od nejpravděpodobnějšího. Ono na tom není moc co jiného vymyslet. Pokud selžou bodově určené varianty a dále uvedené pomůže jen nejvyšší či nakonec baypass
1.vodní pumpa (cca od 1400 bez pr.)
2. termostat (cca od 350 bez pr.)
3. teplotní čidlo (cca od 400 bez pr.)
4. víčko expanzky ?
...u velkých nájezdů často i tesnění pod hlavou, hlava, po neodborné montáži zalomená hadice či špatně průchozí chladič - specifický projev, dobrý mechanik hned vyloučí.
pozn. po letošní zimě na české dálnice málo odhlučněné auto, lepší tank
Jednoduché schéma buď pro trpělivé od nejlevnějšího vč. ceny práce (od bodu 4 opačně


1.vodní pumpa (cca od 1400 bez pr.)
2. termostat (cca od 350 bez pr.)
3. teplotní čidlo (cca od 400 bez pr.)
4. víčko expanzky ?

...u velkých nájezdů často i tesnění pod hlavou, hlava, po neodborné montáži zalomená hadice či špatně průchozí chladič - specifický projev, dobrý mechanik hned vyloučí.
pozn. po letošní zimě na české dálnice málo odhlučněné auto, lepší tank

FFI 1,6 16V, hatchback, Lpg+elektr.FL, profi údržba
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 26.07.2009 23:10
Re: Přehřívání motoru
Ahoj všichni co se trápíte podobným problémem se zvyšováníém teploty....najděte si v HLEDAT : "Zvyšování teploty". Hodně z nás tam popisuje podobné problémy. Podle mne je chyba 1. v SW řídící jednotky, ale to mi dokázal odstranit pouze člověk z hlavního stanu Fordu a za 2. ve špatně řešeném těsnění pod hlavou, jsou tam příliš malé díry proti kanálům v bloku a hlavě. Řešení je kupodivu jednoduché : namontovat tzv. bajpas. Je to popsané v tom vláknu viz. výše. Případně se mi ozvěte, odepíšu. Vyřešil jsem to u sebe - všechno, co šlo, mi mechanici vyměnili, ale problém přetrval, nakonec mi poradil Foki ten odkaz a je to...Focus je jinak dělník k pohledání, tak šťastnou cestu. T.
Ford Focus Combi 1,6 16V/74kW 03/2001
Ford Tourneo Connect Grand 1,5 TDCi 88kW 09/2016
Ford Tourneo Connect Grand 1,5 TDCi 88kW 09/2016
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů