Problém s otáčkami

Odpovědět
Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od petulak » 21.01.2011 16:03

Trošku tady hledat, ve vláknech!!! A le jinak:všechny hadice,pod škrticí klapkou prohledat. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Jiras » 22.01.2011 09:06

Jj, tu jsem vlákna všechny pročetl. Jen se mi nechce měnit půlka elektroniky. Stačí kdyby mi někdo poslal fotečku podtlakových hadic pro motor 1.8. 16V. Předem díky.

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Jiras » 24.01.2011 19:27

Jedná se o tuto podtlakovou hadici u Focusu r.v. 99 1.8 16V? Nebo je ještě jiná? Ve Fordu v HK mi nabízeli 2. Jedna kolem 400 a druhá kolem 800. Nevim. Díky za info.
Přílohy
dsc00806f.jpg

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od petulak » 25.01.2011 13:51

Jo, měla by to být ona, od ventilku klikov. skříně pod klapku. Ta dělá neplechu, když je K.O.
Já až bude lepší počasí,tuto hadici vyhodím i s ventilkem, a dám hadici přímo z bloku do air-boxu. Ten ventilek a ta hadička tam je jenom stejně kvůli "emisím"! Jestli to žere výpary z bloku přímo pod klapku a nebo přes filtr,je šuma-fuk. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Ondřej
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 04.03.2010 11:05

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Ondřej » 26.01.2011 19:55

Jedno to je, ale před filtrem to zadělá filtr olejem, za filtrem to zase zadělá klapku, jak se to děje u VW. Nejlepší asi je do tý hadice strčit kus molitanu, kterej se při výměně vzduchového filtru propere v benzínu. Stejně to mám já u 1.6, kde je kostička molitanu, aby to nešlo rovnou do filtru.
FoFo I, 1,6 16V, r.v. 2003, kombi, 180k km

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Jiras » 28.01.2011 10:13

Tak dnes jsem vyměnil podtlakovou hadici a otáčky se z 1500 snížili na 1100-1200. Během řazení klesají rychleji. Cena podtlak hadice (trubka odvzduš. klik. skříně) v HK ve Fordu Auto IN za 343,- s DPH. Jen nevím, zda mám ještě odpojit baterii na den. Nebo raději hned koupit nový snímač škrtící klapky. Ty otáčky se mi zdají ještě vyšší při dojezdu a nebo zastavení. Chvilku to drží cca 2s na 1200 a pak padnou na 800. Poraďte. Díky... :-)

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od petulak » 28.01.2011 18:47

Nech to bejt. Fokusi držej vyšší otáčky volnob. do plus-minus.-7km/hod. :D
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Jiras
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Jiras » 29.01.2011 19:52

Bohužel to nenechám bejt. Ještě zkusím snímač škrtící klapky. Dnes jsem popojížděl na semaforech a pak zkusmo na parkoviši a připadal jsem si jak v autoškole. Otáčky kolem 1500. Zkusil jsem odpojit snímač škrt. klapky, a otáčet potenciometrem. Vypadá jakoby byl funkční, ale nevim. Prostě ho vyměním a kdyby to ještě zlobilo, tak zkusím zas diagnostiku. :-/

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od hihi » 29.01.2011 22:09

Zdravím, kolega potřebuje radu - ff98,1,8 85kW benzín:
- po nastartování otáčky mírně přes tisíc
- po lehkém zahřátí motoru (cca 3 km) přestane měřit tachometr
- někdy kolem toho to chcípně - např. při dojíždění na křižovatku na neutrál (nastartuje zařazením kvaltu)
- rozsvítí se kontrolka ESP (a nejde vypnout)

čidlo rychlostije OK, škrtící klapka snad prý taky

Co to může být, když se rozsvěcuje ESP?
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13478
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od miki21 » 29.01.2011 23:06

Určitě bych nedoporučoval startovat přes kvalt-rozvodům by se to mohlo znelíbit :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
hihi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1017
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od hihi » 30.01.2011 12:41

Prosím o řešení podstaty problému a ne o to, zda při rychlosti 30km/h zařadit slušně trojku nebo ne....
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White

Uživatelský avatar
Zatoulanej.pes
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 15.06.2009 22:18
Bydliště: Olomouc / N.M.n.Met.

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od Zatoulanej.pes » 02.02.2011 22:34

hihi píše:Zdravím, kolega potřebuje radu - ff98,1,8 85kW benzín:
- po nastartování otáčky mírně přes tisíc
- po lehkém zahřátí motoru (cca 3 km) přestane měřit tachometr
- někdy kolem toho to chcípně - např. při dojíždění na křižovatku na neutrál (nastartuje zařazením kvaltu)
- rozsvítí se kontrolka ESP (a nejde vypnout)

čidlo rychlostije OK, škrtící klapka snad prý taky

Co to může být, když se rozsvěcuje ESP?
Mám stejný problém. Jen při startování mám otáčky v pořádku a tachometr s ESP blbnou i při plně zahřátém motoru a zmizí mi počítadla km. Jinak stačí zastavit, vypnout motor, nastartovat a je vše opět ok.
Ford Focus SDN 1.8 16v Ghia 2000[/b]

zrulc
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06.10.2009 10:42

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od zrulc » 08.02.2011 12:49

Ahoj,
jsem ted o vikendu zjistil zajimavou vec
auto stoji, na neutral pomalu pridavam plyn a otacky normalne plynne rostou, to je OK, jakmile se ale dostanu k cca 2000 otackam, tak pak dal nechteji rust ... pridavam dal plyn a slysim, jako by chtely rust ale zase plynule klesnou na 2000, pridavam dal a otacky osciluji dejme tomu mezi 2200 a 2000 ... pridavam dal a stale stejne ... pridam jeste a najednou skoci na cca 3000 otacek . a od teto chvile uz zase krasne reaguji na plynovy pedal a plynne rostou...
je tam proste jakoby mezera v rozmezi 2000 - 3000 otacek, kdy nejsem schopen dat treba 2500 ...
a je jedno, zda je motor zahraty nebo neni ... (pri studenem je to ale nejvice znatelne)

a zvlastni je ale, ze se to pojevuje pouze pokud je auto v klidu. Jakmile je v pohybu, dam neutral, a zkusim lehce pridavat plyn, tak otacky krasne rostou a neni vubec zadny problem.

Nesetkal jste se nekdo s timto?
Ford Focus I 1,6 16v combi,r.v.2004

Uživatelský avatar
cev
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 03.03.2010 21:04
Bydliště: Brno

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od cev » 08.02.2011 15:27

Tak to už se tady někdě řešilo a prej to dělaj špatně nastavený rozvody.Mě to dělá taky.Za měsíc jdu měnit olej tak jim řeknu ať se na to mrknou.
Už jsem to našel:
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... 1b#p551559
Ford focus HB 1.6 16V 74kW, r.v. 12/2002, modrá metla Obrázek

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Problém s otáčkami

Příspěvek od petulak » 08.02.2011 17:37

zrulc--snímač vzdu. klapky? :shocked:

cev-- nestraš ho!! :nunu:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti