2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od Rike » 23.10.2009 15:11

Ještě doplňuji předešlé - v sekundových intervalech při studeném motoru přejde rezonance celým interiérem (zachvěje se). Cítit je jak ve volantu, tak v řadicí páce.

Uživatelský avatar
X-sat
Junior
Junior
Příspěvky: 237
Registrován: 20.08.2009 22:33
Bydliště: Jihlava - Řáholec

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od X-sat » 23.10.2009 16:23

Rike píše:X-Sat: Ne přímo túrovat, jen přidat na nějakých 2500-3000 ot./min a nechat prudce spadnout. Mně to klesne na nějakých 800-900 a exne to...
Tak jsem to zkusil a motor ani jednou nezdechnul :idea: Vždy se vrátil do standardu.
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#

Rike
Nováček
Nováček
Příspěvky: 93
Registrován: 25.09.2009 22:48

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od Rike » 23.10.2009 22:06

Všechny ty příznaky, co jsem tu popsal... může to být ERG ventilem?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od V12 » 28.10.2010 21:28

Dobre pocuvajte vsetky zvuky motora ihned po nastartovani a okamzitej jazde. Skuste parkrat dupnut na plyn az k podlahe, no nenechajte studeny motor vyletiet na viac ako 2000, maximalne 2500 otacok. Ak sa ozve nepravidelne ostre kovove zaklepotanie, je nacaty niektory zo vstrekovacov. Tomu nasvedcuje aj start na 3 valce pri teplote pod nulou za predpokladu, ze vsetky zhavice su OK, pripadne kolisanie volnobeznych otacok.
Inak sada 4 kusov vstrekov je vo Forde za cca 1600 €, ktore si v takomto pripade pekne nachystajte, urcite sa budu hodit. Za ako dlho, to neviem, moj pri minusovych teplotach obcas klepne odvtedy, co som ho vo februari kupil. Po 11k km sa to ale nezhorsuje, takze to neriesim. No som pripraveny. Ak nebudem vediet co s bubakmi, mozno niekedy v aprili pred EK / STK zainvestujem a na zozname zostane uz iba cerpadlo a spojka s dvojhmotou...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Forny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 15.10.2008 15:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od Forny » 30.11.2010 09:53

Rike píše:Všechny ty příznaky, co jsem tu popsal... může to být ERG ventilem?
u me problem s EGR ventilem pred vymenou :
- diagnostika ukazovala jeho chybu
- v zime pod -5 stupnu, startoval na 2 - 4 startovani, motor tocil, ale nechytal - nepravidelne, nekdy startoval na poprve, baterka, zhavice, startek OK
- nahodne pri startech vice svetleho - bileho dymu, vetsinou za tepla
- po studenem startu ztrata vykonu, nechtelo se mu do otacek - max 1500, po opetovnem nastartovani vse ok
- pokud jsem pri jizde na tempomat potreboval pridat citil jsem takovou 1s prodlevu, prislo mi, jako by auto zpomalilo a pak vystrelilo za plynem

v puli dubna (teplota cca 15 stupnu) nastartoval jsem, dym, neslo do otacek, vypnuti motoru, neslo natocit - Ford servis - novy EGR ventil. Od te doby nebyl problem se startovanim v zime, ted vymena zhavicu (zvetsoval se dym pri studenem starte, ted je zase ok)
Ford Focus combi Ghia 2.0 TDCi 100kW 2005 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
horis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 04.07.2008 22:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od horis » 01.12.2010 19:31

Forny píše:
Rike píše:Všechny ty příznaky, co jsem tu popsal... může to být ERG ventilem?
u me problem s EGR ventilem pred vymenou :
- diagnostika ukazovala jeho chybu
- v zime pod -5 stupnu, startoval na 2 - 4 startovani, motor tocil, ale nechytal - nepravidelne, nekdy startoval na poprve, baterka, zhavice, startek OK
- nahodne pri startech vice svetleho - bileho dymu, vetsinou za tepla
- po studenem startu ztrata vykonu, nechtelo se mu do otacek - max 1500, po opetovnem nastartovani vse ok
- pokud jsem pri jizde na tempomat potreboval pridat citil jsem takovou 1s prodlevu, prislo mi, jako by auto zpomalilo a pak vystrelilo za plynem

v puli dubna (teplota cca 15 stupnu) nastartoval jsem, dym, neslo do otacek, vypnuti motoru, neslo natocit - Ford servis - novy EGR ventil. Od te doby nebyl problem se startovanim v zime, ted vymena zhavicu (zvetsoval se dym pri studenem starte, ted je zase ok)
kolik te stala vymena zhavicu ? delal jsi to ve Fordu ?

Uživatelský avatar
Forny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 15.10.2008 15:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od Forny » 02.12.2010 14:42

nedelal, nechal jsem si to udelat v normalnim servisu - delali mi predni brzdy, a ted "servisku" pri 120k km, jezdim k nim jiz s 4 autem a plna spokojenost.
stalo me to 5500, ale byli v tom zhavice bosh + prace a nova autobaterie taky od boshe, mam takovy dojem ze rikal, ze cena zhavicu vysla na 400/ks
pri predani mi rikal jak to ma ford hezky nepristupne a ze tam je mraky kabelaze a vselijakejch drzacku :)
Ford Focus combi Ghia 2.0 TDCi 100kW 2005 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
horis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 04.07.2008 22:45
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 TDCi za studena dymi a smrdi

Příspěvek od horis » 02.12.2010 15:13

Forny píše:nedelal, nechal jsem si to udelat v normalnim servisu - delali mi predni brzdy, a ted "servisku" pri 120k km, jezdim k nim jiz s 4 autem a plna spokojenost.
stalo me to 5500, ale byli v tom zhavice bosh + prace a nova autobaterie taky od boshe, mam takovy dojem ze rikal, ze cena zhavicu vysla na 400/ks
pri predani mi rikal jak to ma ford hezky nepristupne a ze tam je mraky kabelaze a vselijakejch drzacku :)
no, prave. zhavicky jsem zvykly menit sam, ale kdyz jsem cetl kde jsou.. :bebng:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host