Pastovic píše:Tak po ujetí asi 300km od štelování volnoběhu a klapky (viz příspěvek výše) mám problém zpět. Není to úplně stejné, je to lepší ale je to tu zas. Auto po dlouhé (cca 12hodin) odstávce nezdechne, volnoběh za studena je vyšší asi 1200-1300 to je super, po chvilce klesne na 1100 a drží a taky super. Vše funguje normálně, pustím ofuk, vyhřívání oken a sedačky a pohoda, nijak extra neklesne. Jenže po pár minutách jízdy (částečné zahřátí) když stojím na místě na volnoběh a pustím ofuk, klimu, radio, zapnu světla tak jakmile je větší odběr energie tak začne zas brblat a lehce poskakovat pod 700 a je tu opět nepříjemné brnění!!! A i když točím na místě s volantem tak posilovač bere celkem dost vykonu takže taky poskakuje...je to jen pár milimetrů, žádné lítaní k 2000 atd. Při jízdě se chová normálně a dokud nezastavím tak volnoběh nespadne pod 700. Nějaké rady co s tím? Nehorázně mě to štve....je to nepříjemné jako prase.
Jo a nemáte někdo neorigoš volnoběžnej ventil? Přemýšlím že jej zkusím koupit na aukru za cca 900Kč. Bude v tom nějakej problém, že je to druho výroba? U některých součástek to problém je.
Neřešil bych to


