opět se na Vás obracím s prosbou o radu. Potřeboval bych zanalyzovat možné příčiny chování mého fokuska. Za jízdy vše funguje zcela jak má, ale problém nastává u parkování a vůbec pomalého manévrování. Auto totiž v malých rychlostech a při malých otáčkách jakoby ztrácí posilovač na volantu a točit s ním jde opravdu ztuha. Jakmile se trochu přidá plyn, volant jakoby povolí a pak jde otáčet jako obvykle lehce. Je to celé doprovázené skřípavě-bručivým zvukem zpod kapoty, který patří do kategorie nepřirozených. Rád si přečtu jakýkoli názor ohledně toho, co to může způsobovat - nejradši budu, když to bude něco lehčího jako výměna oleje v servu
Poraďte prosím
-
Wixix
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 07.08.2009 22:23
Poraďte prosím
Zdravím,
opět se na Vás obracím s prosbou o radu. Potřeboval bych zanalyzovat možné příčiny chování mého fokuska. Za jízdy vše funguje zcela jak má, ale problém nastává u parkování a vůbec pomalého manévrování. Auto totiž v malých rychlostech a při malých otáčkách jakoby ztrácí posilovač na volantu a točit s ním jde opravdu ztuha. Jakmile se trochu přidá plyn, volant jakoby povolí a pak jde otáčet jako obvykle lehce. Je to celé doprovázené skřípavě-bručivým zvukem zpod kapoty, který patří do kategorie nepřirozených. Rád si přečtu jakýkoli názor ohledně toho, co to může způsobovat - nejradši budu, když to bude něco lehčího jako výměna oleje v servu
ale bojím se horšího. Děkuji za Váš čas.
opět se na Vás obracím s prosbou o radu. Potřeboval bych zanalyzovat možné příčiny chování mého fokuska. Za jízdy vše funguje zcela jak má, ale problém nastává u parkování a vůbec pomalého manévrování. Auto totiž v malých rychlostech a při malých otáčkách jakoby ztrácí posilovač na volantu a točit s ním jde opravdu ztuha. Jakmile se trochu přidá plyn, volant jakoby povolí a pak jde otáčet jako obvykle lehce. Je to celé doprovázené skřípavě-bručivým zvukem zpod kapoty, který patří do kategorie nepřirozených. Rád si přečtu jakýkoli názor ohledně toho, co to může způsobovat - nejradši budu, když to bude něco lehčího jako výměna oleje v servu
Ford Focus 1.8 16V 85kW Zetec 1999
- Vitalish
- Zkušený

- Příspěvky: 1131
- Registrován: 22.04.2010 21:53
- Bydliště: Pjaha
Re: Poraďte prosím
kontroloval jsi hladinu media v posilovači? Nemá to tlak, takže to v otáčkách funguje a na volnoběh ne.
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5662
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Poraďte prosím
Tod, právě naopak: ve vyšších otáčkach to teda funguje, to znamená, že čerpadlo dosahuje správného tlaku, při nišších otáčkách nemá čerpadlo správnou funkci. Tj. : opotřebované čerpadlo. Při niších otáčkách je spotřeba nasávaného oleje malá. A neb může být špatný oběhový ventil, který ti propouští při plném dorazu rejdu olej zpět. Jo hydraulika je věda.Vitalish píše:kontroloval jsi hladinu media v posilovači? Nemá to tlak, takže to v otáčkách funguje a na volnoběh ne.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

