Koukám, my z toho děláme spíš chat než fórum
Macmiro: Výkonově tam teoreticky rozdíl bude v malinko jinačí křivce krouťáku/výkonu. Neřešil bych to - opravdový rozdíl ve výkonu poznáš až při montáži downpipe (trubka mezi turbem a katem). Při instalaci větší downpipe už je ale decat nebo sportcat podmínkou - jinak buďto ten motor udusíš, nebo ti vnitřnosti standardního katu poletí na výlet koncovkama ven

.
Rozdíl KW/Eibach vidím jeden hodně podstatnej. Eibachy (samotný pružiny) se prodávají jako originální příslušenství ve Fordu a hlavně jsou nastavený tak, aby fungovaly s origo tlumičema

Mám i pocit, že jsou levnější než KW.
vcedula:Taky jsem to nijak moc nestudoval a netvrdím že to tak není

. Laicky si myslím, že ven musí minimálně poloosa (a kvůli tomu rameno, atd.). Zkusím pohledat nějaký konkrétní info na ST225. Možná se vyjádří foki - ten už ví, jak vypadá rozebraná převodovka na mým ST

EDIT: mi teď došlo - nespletl sis to s difem při zadním náhonu? Tam se jen oddělá víčko, zavaří/vymění ozubený kola a hotovo...