Vyber auta pre roverx-a

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 02.12.2009 19:37

fofok píše:Ten modrej byl asi lehce ťuknutej,na tý fotce zepředu nelícuje levý světlo a víko motoru s nárazníkem. A nemá tam pořádnou fotku ze strany jak lícujou dveře.

a videl jsi jak vypadaji nova auta ze salonu ? :mrgreen:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 02.12.2009 19:39

MK2 píše:Na tom modrém byla minimálně vyměněna spodní mřížka chladiče s tím chromovým lemováním. Ta se dává do výbavy Ghia/Tianium a ten modrásek je v Trendu :idea:

:

v nemecku je mozne priobjednat ramecek .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Perna_81 » 02.12.2009 19:59

Jezdil jsem oba motory (40tis. km ve Focusu I 1.6 74kW) a teď mám Focus II 1.6 Ti 85kw, se kterým jsem najel cca 60tis.km. Obě auta 5dv. hatchback.
Výkon motoru se mi zdá dost podobný, silnější FoFoII je "živější" hlavně díky kratšímu zpřevodování (na 5.kvalt točí cca o 400ot. víc, než předchozí model), což nevím, jestli je u každé verze stejné, já mám FoFoII s označením Sport, zatímco FoFoI byl Ghia. :?:

Jinak nepozoruju rozdíl do nějakých 3.500-4.000 ot., kdy 85kW přeci jen zatáhne víc. Spotřeba je cca o 0,5l nížší u dvojkového modelu i přes vyšší otáčky při dálničních přesunech.

Co se týká motoru, tak ani s jedním jsem neměl žádný problém, kromě dvoudenních výpadků elektroniky, když jsem umyl motor (šetrně, ne vabkou!). Postupně, jak to vysychá, začne zase jít otáčkoměr, zhasne závada ESP, atd. :)
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 02.12.2009 20:08

fofok píše:Ten modrej byl asi lehce ťuknutej,na tý fotce zepředu nelícuje levý světlo a víko motoru s nárazníkem. A nemá tam pořádnou fotku ze strany jak lícujou dveře.
tady je par fotek ze salonu
01092009119.jpg
01092009120.jpg
01092009121.jpg

samozrejme nekdo muze rict vzdyt je to jen fiesta

ale potka to i cmaxe
01092009122.jpg
01092009123.jpg
01092009124.jpg
a bohuzel i smaxe - toho kdyz by nekdo videl v bazaru tak o nem rekne ze to byla totalka :mrgreen:
16092009125.jpg
16092009126.jpg
16092009127.jpg
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4979
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od fofok » 02.12.2009 20:13

Kde to vyráběj,že to je takhle zprasený?
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od foki » 02.12.2009 20:23

fofok píše:Kde to vyráběj,že to je takhle zprasený?
ve fordu :mrgreen:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od tomason » 02.12.2009 20:51

Jo tohle mě řek v Charouzu ,když sem tam plkal o spáře něco zrovna přijel služebák jejich novej a nikdy nebouranej na servis.Tak se podívejte pane ,jak to lícuje nové auto 8O žádný problém.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Perna_81 » 02.12.2009 21:03

To snad ani není možný, v dnešní době auditů a udělování certifikátů (na ten od Forda je naše firma víc hrdá, než na ISO :D )..
Požadavky na kvalitu jsou dnes skoro neslučitelný s výrobou a pak z pásu sjede toto! To vypadá, že jde dopředu jen ta certifikace, protokoly a požadavky, nikoliv finální kvalita :|

Vím, že pro nový VW Touareg je na celou bočnici auta (přes 2m dlouhý díl) tolerance +-0.5mm! Několik dílů posvářených k sobě má dát na 2m jen tuto odchylku :!: ..toho nejde skoro docílit..

Proto se divím těmhle nepřesnostem u Forda 8O
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od zirafak » 02.12.2009 21:34

Potvrdim,ze u VW sa na toto extra dba.Ford toto vobec neriesi. :cry:

Uživatelský avatar
Lopik@Trance
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1029
Registrován: 21.04.2009 20:59
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Lopik@Trance » 02.12.2009 22:34

Keby ste videli, ako sa dosadzaju dvere aby licovali, napriklad v takej KII :mrgreen: kvalitak pride .. nesedi? jeb zhora po dverach .. sedi. Ale niet sa comu cudovat, Kym prejde cela kasna od zvarania az po finalne striekanie, tak plechy dostavaju celkom slusne napapulu. Prvy krat pri zvarani to je este v pohode, druhy krat vo vypalovacich peciach a nasledne rychle ochladzovanie. A potom to vyzera ako na fotkach od fokiho.
FoFo II HB 1.6/16V 74 kW , r.v. 2006 , sea-grey myška , 17'' alu
::: The Gallery :::

Obrázek

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od canndale » 03.12.2009 08:59

Perna_81 píše:Jezdil jsem oba motory (40tis. km ve Focusu I 1.6 74kW) a teď mám Focus II 1.6 Ti 85kw, se kterým jsem najel cca 60tis.km. Obě auta 5dv. hatchback.
Výkon motoru se mi zdá dost podobný
Jinak nepozoruju rozdíl do nějakých 3.500-4.000 ot., kdy 85kW přeci jen zatáhne víc. Spotřeba je cca o 0,5l nížší u dvojkového modelu i přes vyšší otáčky při dálničních přesunech.
nemas nahodou informacie o hmotnosti obidvoch vozov?.. mne sa zda, ze FoFoI bol o dost lahsi (mozno 100 - 150kg) oproti FoFoII, takze keby sa preratal vykon v pomere k hmotnosti, bol by rozdiel v pruznosti a pocite vykonu oboch vozov este vacsi :)
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
richisan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1534
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od richisan » 03.12.2009 10:39

canndale: Rozdiel - ilustracne: FF2 TI-VCT = FF1 1,8TDCi...FF1 1,6i ma este o nejakych 120kg menej...
Nebude to nahodou tak, ze ten rozdiel sa bude v tomto konkretnom priklade od Pernu/Perni neukrizujte ma jazykari :lol: prave stracat? :roll: :wink:

Uživatelský avatar
canndale
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1573
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: BA

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od canndale » 03.12.2009 12:17

to som presne chcel povedat ze v tom priklade sa bude stracat..
keby sa porovnal fofoI 1.6i a fofoII 1.6i bez Ti-VCT tak by tam bol rozdiel v zivosti auta prave o tych 120kg :idea: navrch pre FoFoI.
a pri porovnani fofoII 1.6i a 1.6i Ti-VCT bude rozdiel len v tych 10kW navrch pre FoFoII Ti-VCT..

takze pri konecnom porovnani sa jednotlivy vyhody vlastne anuluju 8)
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od killerhammer » 03.12.2009 12:55

1.6 74kW fofo1 vs 1.6 74kW fofo2, ludia potvrdia ze fofo1 je zivsie. uz to sem pisali viaceri
je to presne tou vahou, fofo1 je lahsie
1.6 74 kW fofo1 vs 1.6 85kW fofo2, niektori hovoria ze fofo2 je zivsie (napr. zirafak), dalsi hovoria zasa, ze je to tak zarovnako :wink:
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Perna_81
Nováček
Nováček
Příspěvky: 112
Registrován: 02.02.2008 03:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Perna_81 » 03.12.2009 13:45

Provozní hmotnost FoFoII 1.6 TiVCT, 5dv., je 1257kg (údaj v TP).
Bohužel u FoFoI 1.6 74kW už nevím, to by musel napsat někdo jiný.

Pokud tam je rozdíl 100-120kg ve prospěch FocusI, tak ale zase FoFoII má jiné zpřevodování a ve výsledku je tedy zrychlení lepší. Do zhruba 3.500 - 4.000 ot. necítím rozdíl (kromě jiné převodovky), ale v tento okamžik má FoFoII navrch až do max. otáček :roll:

Maximální rychlost má TiVCT také vyšší cca o 15km/h v reálu, takže i tady jde poznat silnější motor a "kratší" zpřevodování..
Perňa#81
FORD FOCUS II 2.0 TDCi Sport S 113kW (06/2007) - DPF off Galerie Obrázek
FORD FOCUS II 1.6 TiVCT Sport 85kW (11/2004) - byl Galerie
KTM RC8-R (2009) 128kW - závodní pro třídu Superbike Galerie

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti