Jelikož jsem začal tak trochu zprostředka, tak to teď napravím a popíšu rozborku opěradla. nejprve demontáž opěradla z auta. To je jednoduché, nejprve ukotvení pásu do podlahy (torx), potom dvě dvojice šroubů v dolních rozích opěradla (také torx):
Před rozpůlením opěradla nejdřív vyjmout opěrky a pak následuje vlastní rozdělení. Na první pohled není kde začít, ale je to jednoduché a zvládnete to za chviličku. Po okrajích opěradla je dokola našitý plastový profil:
který zapadá do ocelového lemu opěradla s výstupky:
Vlastní vyjmutí profilu se špatně popisuje, zatlačit trochu dolů a pak trochu vyvrátit spodní část profilu od sebe. Určitě na to každý přijde, pak je to otázka tak 2 minut. Jen podotýkám, že zadní potah, který je připevněn plastovými příchytkami, není třeba sundavat! Pod ním je jen plech. Pokud by někdo potřebovat třeba vyměnit potah, je třeba odmontovat plastové vedení opěrek hlavy. Nijak blíže jsem to nezkoumal ani nerozdělával, ale vypadá to, že je to jen nalisované do příčné výztuhy. Poklepem z vnitřní strany opěradla by to mělo jít vyrazit. K vyjmutí kompletního pásu je třeba odvrtat 2 trhací nýty, které drží průvlak pásu. Nové nýty jsou prodávány jako náhradní díl (Finis 1066186), pak zbývá jen odšroubovat naviják. V tom případě je třeba sundat i zadní potah, protože pod ním je hlava šroubu navijáku. Pro smontování je postup prací opačný. Poslední operací je namontovat kryt zámku sklápění opěradla.
Stačí jen naklepnout.