ford focus ST - úprava motoru

Vše o motorech ST a RS
Moderátor:foki
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Bob Wolf » 20.10.2009 16:25

Tesna píše:Bohužel, obě měření lze brát jako zajímavost a informativní, protože naměřené výsledky jsou úplně mimo.

U prvního je jasné, že výkon v oblasti 6000 ot. bude reálně úplně někde jinde než naměřené maximum v 4400, protože pak už motor nebyl dostatečně uchlazen. Do těch 4400 ot. bych to bral jako relevantní měření.

A druhé měření je totálně KO, stačí se pouze podívat na průběh i hodnotu max. krouťáku. Kdo někdy jezdil s turbobenzínem, tak ví, jaký je průběh a kde nastupuje "zátah".

P.S.

jen mně potěšilo, že i takto zbastlené měření bez pořádného fukaru dole dalo těch skoro 445 Nm - aktuální 300 PS RSko točí max. moment 440 Nm
:mrgreen:

Až to tam nechám při příštím měření dofouknout odspodu pořádně a spodní gril bude jen z tahokovu a intercooler bude schopen pořádně se "nadýchnout", tak tam těch 465 Nm v klidu dám :P
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Tesna
.
.
Příspěvky: 100
Registrován: 26.05.2009 16:52
Bydliště: ValMez

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Tesna » 20.10.2009 16:39

No právě na Chodov bych se vykašlal, protože výsledek jejich měření stojí upřímně zcela za prd. Já bych se styděl za něco takového si říct o peníze. Teda pokud se nesekli a nevytiskli ti graf nějakého vysokootáčkového japonce.... :lol:

Nevím, jakou máš jistotu nebo pravděpodobnost, že když jedno jejich měření je úplně mimo realitu (podle grafu přinejmenším do 4500 -5000 ot), že další bude lepší?

PS: A jedna techniká - maximální výkon se ti nikdy nepotká s max. krouťákem, u mx. výkonu je krouťák vždy nižší než je jeho maximum a vyplývá to z fyzikální závislosti těchto dvou veličin

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Marťas » 20.10.2009 16:42

Drzim palce :wink:. Ja budu mit kolem jara cestu do SR, tak zajedu do Profi-tuningu, at mi to taky pomeri.
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Bob Wolf » 20.10.2009 16:48

Tesna píše:No právě na Chodov bych se vykašlal, protože výsledek jejich měření stojí upřímně zcela za prd. Já bych se styděl za něco takového si říct o peníze. Teda pokud se nesekli a nevytiskli ti graf nějakého vysokootáčkového japonce.... :lol:

Nevím, jakou máš jistotu nebo pravděpodobnost, že když jedno jejich měření je úplně mimo realitu (podle grafu přinejmenším do 4500 -5000 ot), že další bude lepší?

PS: A jedna techniká - maximální výkon se ti nikdy nepotká s max. krouťákem, u mx. výkonu je krouťák vždy nižší než je jeho maximum a vyplývá to z fyzikální závislosti těchto dvou veličin

Já mám na výběr - díky "spodnímu fukaru" - jen Chodov (MAHA LPS3000) nebo Auto Jarov (MAHA LPS2000). Na Zbraslav nejedu, ti kluci s tím vybavením tam prostě na ten intercooler nedostanou dostatek vzduchu.

Uvažuju takto - jestliže už na Chodově mají v počítači nastavené otáčky (synchronizace s mým autem), uložené grafy a pochytili nějaké zkušenosti, tak že na tu šestku - při těch dalších drobných vylepšeních (spodní gril = tahokov a plný otvor, sportovní výfuk a odstraněný restriktor maximální rychlosti) musí přeci kurňa naměřit už to, co tam objektivně je, ne ???? :?: Snad to nejsou úplný dyliny ????

Můžu jít v tom květnu eventuálně jedině na ten Jarov, ale nevím - 3.pokus ? Není to už trošku ruleta ?

Ten krouťák vs. výkon - jasně, 100% souhlas - nahoře to píšu - měl bych mít největší krouťák už v cca 3.320 ot/min, kdežto max. výkon až za 6.000 ot/min.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Bob Wolf » 20.10.2009 16:50

Marťas píše:Drzim palce :wink:. Ja budu mit kolem jara cestu do SR, tak zajedu do Profi-tuningu, at mi to taky pomeri.

Super, hlavně ohlídej vzduch dolů na intercooler a radši si to nech měřit až na tu šestku - viz moje zkušenosti teď 8)
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Tesna
.
.
Příspěvky: 100
Registrován: 26.05.2009 16:52
Bydliště: ValMez

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Tesna » 20.10.2009 19:34

Jsem laik, ale je to jen o měření síly (krouťáku). Nějaká synchronizace otáček na tom nic nemění, ta má vliv jen na to, aby tvoje otáčky seděly s ciframa na grafu, ale nemá vliv na průběh křivky. A nějaké získané zkušenosti s tvým motorem? Opět nemají zásadní vliv - když budeš měřit Trabanta nebo Bugatti, principy musí být obecně pořád stejné.

Bohužel, křivka krouťáku je totálně a úplně mimo ... naměřit 250Nm tam, kde má auto hrubě přes 400 ... celkem solidní "nepřesnost" měření .... a pro mne dostačující důkaz schopnosti a kompetentnosti.

Podle mne tak pžípadné příští měření na Chodově budou jen vyhozené prachy.

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Bob Wolf » 20.10.2009 21:42

Tesna píše:Jsem laik, ale je to jen o měření síly (krouťáku). Nějaká synchronizace otáček na tom nic nemění, ta má vliv jen na to, aby tvoje otáčky seděly s ciframa na grafu, ale nemá vliv na průběh křivky. A nějaké získané zkušenosti s tvým motorem? Opět nemají zásadní vliv - když budeš měřit Trabanta nebo Bugatti, principy musí být obecně pořád stejné.

Bohužel, křivka krouťáku je totálně a úplně mimo ... naměřit 250Nm tam, kde má auto hrubě přes 400 ... celkem solidní "nepřesnost" měření .... a pro mne dostačující důkaz schopnosti a kompetentnosti.

Podle mne tak pžípadné příští měření na Chodově budou jen vyhozené prachy.

Možná máš pravdu, ještě to dobře zvážím :idea:

Asi nakonec zajedu na ten Jarov, prý tam jezdí spousta fandů a je to vyhlášené, spolehlivé pracoviště... alespoň zatím jsem četl na ně jen chválu :?:

Ale zatím to nechám v klidu 8) a předně udělám maximum proto, aby auto bylo připravené podat nadoraz všechno, co může a bude schopno - bez technických omezení (zabezpečení maxima vzduchu k intercooleru, sportovní výfuk, atd. - viz výše).

Potom si nechám u Wolfů (v rámci své květnové návštěvy, při prodloužení garance) udělat kontrolní měření a vezmu si od nich jejich graf výkonu - mají profesionální motorovou brzdu včetně komplexní diagnostiky - viz:

http://www.wolf-racing.de/motorsport.php

a až teprve potom se půjde měřit někde u nás :roll:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od killerhammer » 20.10.2009 23:29

no kukol som to pozorne

podla mna to meranie c.2 v mercedese je blbost, otacky 7580 je volovina, podla mna tam doondiali prave tu synchronizaciu otacok :mrgreen:
maximalny krutak v 5420 ot je proti principom turba
zabudni na to meranie a vobec o nom nepremyslaj, ze preco a co, blbost, zahod za hlavu :wink:

a teraz k meraniu c.1:
nadhera :!: :!: :!:
krutak 444 Nm pri cca 3000 ot, s tym ze 90% mas od 2400-4600, brutalita, taha ako besne :wink:
ten pad na konci nie je vobec sposobeny elektronickym obmedzovacom rychlosti 250 km/h, podla mna to je mylna informacia
je to odpojenie turba v dosledku vysokeho tlaku v potrubi, poistka, inak by si ho prehrial a odpalil :oops:
podla mna viacej z toho nedostanes, musel by si dat vacsie turbo :!: :wink:
code red stage 3 dava vacsie turbo a dosiahnu zevraj 500 Nm :idea:
kazdopadne, je to vyborna praca od volfa, podla mna si na mechanickom maxime tvojho motora a turba
dalsimi upravami sa uz neposunies ovela dalej :idea:
mozno dosiahnes tych 460Nm co ti garantuje wolf 8)
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Bob Wolf » 21.10.2009 06:59

killerhammer píše:no kukol som to pozorne

podla mna to meranie c.2 v mercedese je blbost, otacky 7580 je volovina, podla mna tam doondiali prave tu synchronizaciu otacok :mrgreen:
maximalny krutak v 5420 ot je proti principom turba
zabudni na to meranie a vobec o nom nepremyslaj, ze preco a co, blbost, zahod za hlavu :wink:

a teraz k meraniu c.1:
nadhera :!: :!: :!:
krutak 444 Nm pri cca 3000 ot, s tym ze 90% mas od 2400-4600, brutalita, taha ako besne :wink:
ten pad na konci nie je vobec sposobeny elektronickym obmedzovacom rychlosti 250 km/h, podla mna to je mylna informacia
je to odpojenie turba v dosledku vysokeho tlaku v potrubi, poistka, inak by si ho prehrial a odpalil :oops:
podla mna viacej z toho nedostanes, musel by si dat vacsie turbo :!: :wink:
code red stage 3 dava vacsie turbo a dosiahnu zevraj 500 Nm :idea:
kazdopadne, je to vyborna praca od volfa, podla mna si na mechanickom maxime tvojho motora a turba
dalsimi upravami sa uz neposunies ovela dalej :idea:
mozno dosiahnes tych 460Nm co ti garantuje wolf 8)

Ahoj,

k tomu měření u Mercedesu - ty synchronizace otáček jsem sledoval pozorně, chodil jsem mezi autem a počítačem a opravdu po těch cca 30ti minutách, co to nastavovali, to bylo přesně sladěné....

To maximum 7.580 ot/min. je faktický údaj, to auto to opravdu takto točí - seděl jsem v tu chvíli vedle na sedadle spolujezdce a pozorně jsem se díval na budíky - otáčkoměr STčka končí standardně na 8.000 s tím, že červené pole začíná lehce kolem 6.600 ot(min. (poznačené světlejší červenou), a kolem 7.500 je tam ta červená už sytě barevná, tmavá, až do konce. Těch 7.580 ot/min. tam měl ten technik krátkodobě, cca 3 vteřiny, a jen proto, protože jsem mu jasně řekl, že chci na tu pětku mít graf v celém rozsahu rychlosti a ve všech otáčkách - nejen jako v CampPerformace do těch cca 6.000 ot./min. Takže na to potlačil řádně, na maximum, a ty otáčky jsem viděl přímo v autě na palubce. Protože v STčku seděl ten technik poprvé, byl jsem u něj vedle abych mu pomohl hlídat hlavně teplotu oleje turba - to šlo dost nahoru, hlavně ke konci 8O - vše ostatní "drželo" v pohodě, jako by se jezdilo do 150 km/h :roll:

Mám tam asi opravdu deblokovaný restriktor těch maximálních otáček - jediné, co vždy na palubce červeně zazářilo (už od těch cca 6.600 ot/min.), byla ta červená šipka v levém horním kvadrantu otáčkoměru = upozornění na příliš vysoké otáčky motoru.

Maximální krouťák u tohoto upraveného motoru má být na 6.rychlostní stupeň v 3.320 ot./min. a potom má jít křivka velmi zvolna dolů, je tam hodně plochá charakteristika. Jestli u Mercedesu naměřili strop krouťáku při 5.965 ot./min., pak to může být způsobeno možná tím, že to točili na pětku - nevím,,,,, ?????

Pokles otáček a výkonu u prvnío měření - nevím, to co píšeš jsem zatím neslyšel, odpojení turba nějakou pojistkou ...... :?: ........možná ano, toto zkusím zjistit u Forda zda to tam je takto udělané.....každopádně ti kluci mi tvrdili že to je omezovačem rychlosti a že je to charakteristický průběh v tomto případě u všech aut, co tam měřili a které tento omezovač měli rovněž aktivní.... :idea:

Když to ten klučina měřil a byl při té šestce u těch 6.000 ot/min. , "spadlo" mu to opakovaně, asi 5x - a sám řekl, že se na vyšší otáčky na tu šestku nedostane protože prostě když v klidu dosáhne na těch 6.000 ot./min., tak to najednou vypne - a olej turba měl v tu chvílí cca 85 stupňů, plnící tlak podle budíku byl pouze na kraji červeného pole (u Mercedesu při těch stropových 7.580 ot/min. byl tlak cca 2 mm od úplného konce budíku, v podstatě nadoraz) a ta šestka je do rychla, takže že by bylo turbo v tu chvíli nějak extrémně moc namáhané - nevím :?:

Turbo mám v autě po té úpravě u Wolfa velké, nové - je to tuším nějaký vylepšený Garret s cca 25% větším oběhovým kolem než je ve standardním STčku, a tlačí mně maximum 2,2 baru (ST v továrním provedení má strop 1,2 baru, RSko má tuším maximum cca 1,8 baru) :idea:

Zátah turba je opravdu smrtící, když se pod to naloží, to auto zrychluje pružněji než předposlední BMW M3 nebo Porsche Boxster, a nějak se nemůžu srovnat v hlavě s tím, že by se takto dimenzovaný díl odpojoval nějakou pojistkou už v 6.000 ot./min. na nejlehčím převodu do rychla, když potom u toho Mercedesu vydrželo na pětku těch 7.580 ot/min. :?: :?: :?:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od zirafak » 21.10.2009 07:37

Tych 7580 ot sa mi zda uz fakt ako ulet,lebo aj RS-ko iba kratkodobo dokaze nejakych 7200-7300 ot,ak si dobre pamätam.
Kedy vlastne na seriovom ST zasahuje obmedzovac,alebo kedy sa rozsvieti povestna cervena sipka/teda ak ju vobec ma?/

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od killerhammer » 21.10.2009 08:25

to meranie c.2 na grafe mas nakreslene 240Nm pri 7580 ot, vychadza vykon cca 190 kW :idea:
cize realne je mozne, ze ti to tam naozaj ide ale vykonom sa tam neposunies nikam vyssie
cize je tam zle odmerane to stredne pasme kde mas 444Nm (2000-5000), ten zaver taky mozes mat realne :idea:

a to padanie krutiaku pri turbomotoroch je uplne bezne, pretoze turbo nedokaze pracovat pri celom spektre otacok motora, pri vysokych otackach je uz velky tlak a dava sa tam poistka :idea: a pada to pozvolne do nejakeho maxima a potom skokom
mozes si pozriet grafy aj inych preplnanych motorov
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Marťas » 21.10.2009 09:04

Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Bob Wolf » 21.10.2009 09:46

K tomu, aby jste si mohli udělat komplexnější náhled na úpravu od Wolfa, kterou tam mám nyní udělanou, připojuji v .jpg formátu článek z renomovaného sportovního německého časopisu Auto Bild – přílohy Sport Cars - číslo 2 z února 2009. Občas si ho koupím (čtu i další německé a anglické motoristické časopisy v origoš verzích) a při koupi tohoto čísla jsem se upřímně zaradoval….. :wink:

V článku srovnávají renomovaní redaktoři 2 sportovní vrcholné úpravy STček u 2 různých renomovaných, profesionálních úpravců.

První je FF ST, vyladěný rakouskou firmou MS Design na 272 PS (při 5.590 ot./min.) a krouťáku 463 Nm při 3.035 ot./min.

Druhý je Wolfova úprava STčka na 300 PS (při 6.100 otáčkách/min.) a krouťáku 465 Mn už při 2.700 otáčkách/min. :!: :!: :!: Tuto verzi jsem si nechal udělat i já…. 8) .

Kdo z Vás trošku vládne němčinou, dočte se tam zajímavé věci. Ohledně chování v zatáčkách, zrychlení, apod…. :o

Test vyhrál Wolf, nocméně i MS Design verze je vysoce ceněná. :!: :!: :!:

Strana 4 - foto motoru Wolfa - zde se dočtete co je tam u této úpravy měněno - i to jiné turbo je zde zmíněné (viz můj předcházející příspěvek o něm...a protože jsem si právě k tomu turbu sehnal ještě nějaké technické specifikace, nechce se mi věřit, že by se odpojovalo při lehkém, šestém převodu už při 6.000 otáčkách - to prostě nesedí, to auto je předělané na hraniční výkony a možnosti motoru a na sportovní ježdění včetně okruhového....viz tabulka na další straně s maximem výkonu při 6.100 otáčkách :wink: ).

Za pozornost stojí především předposlední strana. Je tam hezky naměřeno např. pružné zrychlení (elasticita), a jsou tam podrobné technické údaje (velikost kol a gum, váha vozidel, brzdná dráha, apod…..) 8O


Z cenové tabulky na této předposlední straně mně jen minuly výdaje za samosvorný diferenciál, který u Wolfa na přání také montují (cena 2.480,- EUR) . Na nezpevněných površích většinou nejezdím a toto zařízení váží cca 75 kg…. Já chtěl váhu auta ponechat co nejmenší, kvůli co nejlepšímu zrychlení a elasticitě…. Ten diferák by mně zbytečně přidal kila navíc. :evil:

Jo, a taky podvozek mám v podstatě „standardní“ – měnily se pouze pružiny ST za pružiny Wolf, které jsou nižší a mají super naladěnou charakteristiku… tlumiče jsem na radu Uwe Wolfa nechat původní, STčkový, který i on charakterizuje jako vynikající a současně naprosto optimální pro horší silnice…. :idea:

Ten podvozek, co tam v té tabulce uvidíte (za 1.350,- EUR) je kompletní přeladění v podstatě na okruhové závodění – jiné tlumiče, „moje“ krátké pružiny, změny v charakteristice nastavení stabilizátoru, apod….. sednul jsem si na zadek, když mně Uwe Wolf od této úpravy odrazoval ( :!: :!: !!!!! ) – i když by vydělal o těch 1.350 euráků víc, kdybych to chtěl, tak mi řekl, že bych nebyl spokojený protože to už je extrémní, tvrdé pojetí podvozku…. Prostě přístup nevídaný !!!! :!: :!: :!:

P.S. této úpravě v Německu přezívají „Porsche Jäger“ – lovec Porsche…. :mrgreen:



P.P.S. pro zvětšení článku klikni přímo na obrázek.... :wink:
Přílohy
Auto_Bild_str. 1.jpg
Auto_Bild_str. 2.jpg
Auto_Bild_str. 3.jpg
Auto_Bild_str. 4.jpg
Naposledy upravil(a) Bob Wolf dne 21.10.2009 11:59, celkem upraveno 9 x.
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Bob Wolf » 21.10.2009 09:50

A strana předposlední, nejzajímavější + závěr... :wink:
Přílohy
Auto_Bild_str. 5.jpg
Auto_Bild_str. 6.jpg
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Uživatelský avatar
Bob Wolf
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 20.07.2009 00:05
Bydliště: Praha

Re: ford focus ST - úprava motoru

Příspěvek od Bob Wolf » 21.10.2009 09:55

zirafak píše:Tych 7580 ot sa mi zda uz fakt ako ulet,lebo aj RS-ko iba kratkodobo dokaze nejakych 7200-7300 ot,ak si dobre pamätam.
Kedy vlastne na seriovom ST zasahuje obmedzovac,alebo kedy sa rozsvieti povestna cervena sipka/teda ak ju vobec ma?/

Mě se ta červená šipka i při běžném provozu rozsvěcuje v cca 6.400 otáčkách / min. :idea:
Focus II. ST - r.v. 2006, úprava Wolf Racing (340 PS,545 Nm), Bilstein B16 Gewindefahrwerk PSS9, AP Racing (kotouče 362 mm, 6 pístků) - desky Raybestos směs ST31, samosvorný diferenciál Quaife, výfuk MILLTEK turbo back, Semi Slick TOYO R888

Odpovědět

Zpět na „Motory“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů