Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
-
papouch22
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
jo ale tu cos napsal ta je plechova myslim tu pod tim tu z gumy. ta vetsinou vypada ve vnitr jak egr ventyl po 100000km

- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
myslis s vrstvou dehtu ? to bych nikdy nerekl a hlavne jsem si myslel ze to je tim ze to nemaze a proc zrovna je to odpadem ? vzdyt tam neni tlak a jen ten olej odchazi ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
papouch22
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
jestli mas pristup k etisu tak si to vytahni. jinak zkusim par stranek nafotit o problemu turb v 1.6. v ty odtokovy hadici se vytvori karbon a olej nemuze odtekat na vlastni oci sem tu hadici videl plnou suchyho sajrajtu a melo to daleko do oleje a upozorniji na to i v tom TSI co vyslo. po selhani turba to chce vzdy vymenit olej a fitr a vzduch vysistit ten sroub a tlakovy potrubi a kdyz najdes sracky v prepadu tak necistit ale vymenit hadici.., samozrejme ze ne vsechny ko turba jsou na vine tohohle tech.problemu. opravuju auta kterym muzu davat kazdych 20000km s olejem i trubku turba.(ta na vzduch co rada praska protoze to ing. z forda daly na tvrdo na motor)to asi taky neco rika zpusobu zachazeni s autem. kdyz znam auta ktery maj i 80000 najeto a trubku tam maji furt puvodni jeste tu tlustou-ford ji pak zacal delat s mensim prumerem jako ND
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
kdyby jsi aspon vedel cislo toho TSI abych to nehledal cely den 
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
papouch22
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
zitra dodam. mam to vytiskly ale v praci
- Maverick_cz
- Junior

- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
mam vynikající casopis Ojetiny, z roku 2008, kde se propírá právě focus se všema dostupnejma motorama. Je to ctení asi na osm stránek a jako hlavní závady u těhle 1,6tek krom na prvnim místě zmiňovaným dvouhmotovým setrvacníku je právě tohle titěrný síto, který se málo kdy mění v neautorizovanejch servisech, protože o něm prostě nevěděj a je to strujce velkejch problému. Stejně tak se to připisuje i tomu dvoulitru. Dneska jdu to síto zkusit koupit do forda, tak jsem zvědavej, jestli se dá koupit samostatně a kolik stojí.
Ten casák sem hodim ofocenej, hned jak seženu něco trošku slušnýho k focení.
Ten casák sem hodim ofocenej, hned jak seženu něco trošku slušnýho k focení.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Já ho mám taky a taky to do vás pořád hučim v 70 tisících tomu nevěřím nemáš náhodou najeto trochu víc 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Maverick_cz
- Junior

- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
vzhledem k tomu ze auto melo pred rokem kdyz jsem pro nej byl v Nemecku 42000 a bylo opravdu perfektne zachovaly tak nevim kdo by se s tim stahoval z 80000 coz bych asi tezko poznal ale treba chapu ze by chtel nekdo stocit 100000 jenze to uz by zase znat bylo a pokud opravdu nestocil vylozene 100000 ale treba jenom 50000 tak by to tak nebo tak stejne bylo brzo na to turbo takze nejjednodussi vysvetleni je to ze proste se stalo neco co se stat nemelo a to slabsi olej na kterej se najelo vic a po nem kvalitni olej bez pouziti proplachu kterej zacal rozpoustet bordel po tom starym a ucpal sito Pri dlouhodoby sviznejsi jizde po dalnici se turbu nedostavalo dostatek oleje a tim v jednu chvili preslo pres mez a hvizdlo si lopatkama o skrin. Tod muj nazor
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


-
cx.max
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 16.08.2009 19:23
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Maverick_cz píše:vzhledem k tomu ze auto melo pred rokem kdyz jsem pro nej byl v Nemecku 42000 a bylo opravdu perfektne zachovaly tak nevim kdo by se s tim stahoval z 80000 coz bych asi tezko poznal ale treba chapu ze by chtel nekdo stocit 100000 jenze to uz by zase znat bylo a pokud opravdu nestocil vylozene 100000 ale treba jenom 50000 tak by to tak nebo tak stejne bylo brzo na to turbo takze nejjednodussi vysvetleni je to ze proste se stalo neco co se stat nemelo a to slabsi olej na kterej se najelo vic a po nem kvalitni olej bez pouziti proplachu kterej zacal rozpoustet bordel po tom starym a ucpal sito Pri dlouhodoby sviznejsi jizde po dalnici se turbu nedostavalo dostatek oleje a tim v jednu chvili preslo pres mez a hvizdlo si lopatkama o skrin. Tod muj nazor
o akom sitku sa to tu hovorí? kde to je?:::
- X-sat
- Junior

- Příspěvky: 237
- Registrován: 20.08.2009 22:33
- Bydliště: Jihlava - Řáholec
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Zajímavé čtení. Rád bych to sítko také raději pročistil. Mám čerstvě po výměně oleje, ale určitě ho nikdo nečistil... Je to složité se k němu dostat? Mám Ford Focsu C-MAX r.v. 2005 a motor 2.0 TDCi 100kW. Díky
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#
- Maverick_cz
- Junior

- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
sitko jsem kupoval přímo u forda za 208 korun a pro jistotu jej vyměnil, ale to puvodní nebylo nijak zanesený, cili moje teorie nevysla a s nejvetsi pravdepodobnosti turbo odeslo proste stylem jizdy ac jsem si na to daval velky pozor a auto zbytecne nepretezoval a nechaval vzdycky zchladit turbo na volnobeh po razantnejsi jizde. Kazdobadne sito je zastrceny v prutokovym sroubu, jak je videt na obrazku co je tady o neco zpatky. Na obrazku je to takovy valecek, ve skutecnosti je to duty valec jeste s osazenim na jedne strane, tak aby primo dosedal na sroub. Pro jeho vymenu prakticky staci pouze vytocit tenhle sroub. Neutece ani tolik oleje, takze neni potreba turbo nejak zalit olejem. V pristupu k nemu uz si nejsem jistej a u C-maxe to mozna bude uplne jinak, ale myslim, ze se k nemu da dostat a pokud ne, tak maximalne sundat vyfuk za svodama + samozrejme spodni plastovej kryt ;o) Je to hned vedle turba na motoru a u focuse je to na te strane bliz ke kabine.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Takže sem měl pravdu ,že dostalo naloženo no ono ,kdo si asi koupí 100KW třídvířko, pohodovej řidič 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Maverick_cz
- Junior

- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
no ono spíš dostalo velkou porci zátěže po dálnici. Už když jsem auto kupoval, tak jsem věděl, že je nacatej dvouhmoťák. Stejně tak vydávalo turbo jiný zvuky, než vydává teď, cili mohlo být nakousnutý už od předchozího majitele. Věř, že jsem už pár aut měl a umím autu polevit. Třídvířko jsem si koupil, jelikož nepotřebuju dveře vzadu a mám rád třídvířka kvuli jejich vzhledu. Motor jsem volil s ohledem na to, že jsem se bál dieselu od forda a 1,6 mi přišla na auto vážící skoro 1400 kilo prostě málo, ale co ti budu povídat, ty víš přeci všechno předem a nemá smysl se tady obhajovat. To že nemám auto jenom abych se dostal z bodu A do bodu B, ale užívám si ježdění, ještě neznamená, že ho tavim jako idiot.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Však, já taky myslel předchozího majitele u diesla nikdá nevíš ,jak se k tomu choval 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

