Znizovanie / znizovani hmotnosti

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od Marťas » 27.06.2009 13:12

Nova MX-5 je mekci, predposledni generace byla vetsi zivel :twisted:. A tvrdsi podvozek se da doplnit vzdy. Uz treba cas na Nurburgringu byl myslim podobny pro ST a novou MX-5, jelikoz nebylo treba tolik brzdit v zatackach. I presto, ze je auto mekci, neubira mu nic z jeho schopnosti a auto je citelnejsi. Brzy jdu domluvit testovacku, tak potom popisu zazitky.
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od TripleJay » 27.06.2009 13:14

Akurat nedavno som browsoval autoweb a narazil som na recenziu MX-5. Presne nato som cumel ako sa to naklana!!! 8O Ale typek na nu zle slovo nepovedal, ze je to pecka. Koniec koncov ak nova STI sa naklana opticky 3x viac ako stara :mrgreen:

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od zirafak » 27.06.2009 13:59

TripleJay píše:Sorry ale tieto kridelka akoby ti dali nejaky pritlak, to skor brzdia...
Spravit funkcne kridlo je riadna makacka ako pise Martas, stovky hodin v aero tunely a verim tomu ze ziadne stock kridlo fordovo tunel nevidelo (mozno to maxi co bolo na starom escort cosworth). Dnes je skor trend vytvarat pritlak zadnym difuzorom. Neviem ako u RS noveho, ale napr. na Cliu Sport robi ten difuzor nad 120km/hod cca 80kg pritlak... Stovky kg v ziadnom pripade nedosiahnes, mozno na race autach a v rychlosti okolo 200km/h.
Zase tak do smetiaka by som to nehadzal.Cela karoseria vratane kazdeho originalneho aerodynamickeho doplnku/narazniky,prahy,spoilery/je testovana nespocetne krat v aero tunely.Nevravim,ze to robi zazraky,ale originalny diel ma vzdy vplyv na aerodynamiku v pozitivnom slova zmysle.Trebars preto ford dava na verziu econetic prahove nadstavce,priplatkovy velky stresny spoiler a podspoiler pod predny naraznik,znizuje sa svetla vyska a pod.

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od TripleJay » 27.06.2009 14:12

jj, jasne, ale to som sa potom poopravil, ze to ladia v tunely, ale kvoli tomu odporu a nie kvoli tvorbe pritlaku. Tak cierno-bielo som to podal len aby sa nejaka diskusia spravila :lol:

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Znizovanie / znizovani hmotnosti

Příspěvek od misoo » 27.06.2009 16:57

Martas, tak potom daj vediet, som zvedavy na 'priame' porovnanie.
Inac sa nedivim ze ti co testuju tie auta, su taki uneseni MX-5 ked testuju kadeco a niesu zvyknuti na sportovy podvozok focusu ako my.

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti