
ford focus ST - úprava motoru
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
Tak tak, zdvihlo mu to akurat tak mandle 

- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
Diky za tip, opytam sa
Hadam sa nenahneva ... 


Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
Oki takze v jeho pripade vraj na brzde nebol namerany absolutne ziadny rozdiel oproti stavu pred upravou a anglani mu vratili £££ s5. Hned sa mi to nezdalo



Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- Macmiro
- .
- Příspěvky: 492
- Registrován: 30.03.2009 19:44
- Bydliště: Praha - Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
OK díkes, máš link na to firmu od které to budeš kupovat a za kolik? Třeba bych se přidal.Marťas píše:Ja uz objednano mam na Slovensku. Jedu pro to 12/6. Jinak Bluefin se da prehravat sem a tam. Dostanek k tomu takovou masinku. A nemyslim, ze ve Fordu ti budou schvalne prehravat zpet puvodni soft, myslim, ze ani nepoznaji, ze tam neni puvodni. Pred Bitpowerem davam prednost firmam, ktere se specializuji na Ford blize. A taky davam na rady anglicanu, pro nez je Ford kultovni znackou a maji s ni veeelke zkusenosti, pokud jde o tuning.
FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: ford focus ST - úprava motoru

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

- Macmiro
- .
- Příspěvky: 492
- Registrován: 30.03.2009 19:44
- Bydliště: Praha - Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
Můžu si koupit BLUEFIN ST225 Stage 2 bez úprav chlazení? Filtr KN jsem nainstalovat včera
Nevím jestli si teda objednat BLUEFIN ST225 Stage 1 nebo dvojku, oba stojí stejně.

FOCUS ST 2.5 Duratec 225 HP, 3 door, blue, Dreamscience mapy - Mod C, Dreamscience sání, kompletní 3" výfuk (downpipe Magnex + sportcat Cobra + catback Bluflame), podložky Eibach Pro-Spacer 15mm, pružiny Eibach Pro Kit Springs 25 mm.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
Myslim ze len Stage1
Stage 2 sa uz musi menit intercooler aby sa dosiahli ich cisla a hlavne potom ked uz mas stage1, tak za chip stage 2 sa plati len nieco smiesne...

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
stage 1 je len chip
stage 2 je stage 1 + prerobene nasavanie (len airbox a trubky tusim) + sportovy katalyzator.
stage 3 je stage 2 + komplet prerobeny vyfukovy system + novy intercooler
ale najlepsie sa informovat v bluefine najprv ako nieco objednas
stage 2 je stage 1 + prerobene nasavanie (len airbox a trubky tusim) + sportovy katalyzator.
stage 3 je stage 2 + komplet prerobeny vyfukovy system + novy intercooler
ale najlepsie sa informovat v bluefine najprv ako nieco objednas

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
btw. co som malo cital o tychto cipoch bluefin ale aj code red, tak tie nove mapy pre RJ sa optimalizuju na 100+ benzin
neviem kto ma ake skusenosti, ludia na forach popisu tony vymyslov
, treba to ist jednoznacne odmerat na brzdu
ja osobne som velmi skepticky ze stage1 da 275 koni len po precipovani ked dalej jazdis 95 benzin
ale tomu stage3 + vpower racing som ochotny uverit, ze sa to da dosiahnut
dalej cipnutim 2.5T vacsinou prides o EURO4, preto pred STK musis davat naspat povodnu RJ

pri stage2 a 3 som sa vobec nedocital o EURO, ale treba ratat aj s tym, ze k EURO4 sa uz nevratis ani ked das povodnu RJ, su tam predsa brutalne upravy na nasavacom aj vyfukovom systeme, aby co najviacej prepustal
to by znamenalo, ze s vyssimi stages neprejdes cez STK


neviem kto ma ake skusenosti, ludia na forach popisu tony vymyslov


ja osobne som velmi skepticky ze stage1 da 275 koni len po precipovani ked dalej jazdis 95 benzin

ale tomu stage3 + vpower racing som ochotny uverit, ze sa to da dosiahnut

dalej cipnutim 2.5T vacsinou prides o EURO4, preto pred STK musis davat naspat povodnu RJ


pri stage2 a 3 som sa vobec nedocital o EURO, ale treba ratat aj s tym, ze k EURO4 sa uz nevratis ani ked das povodnu RJ, su tam predsa brutalne upravy na nasavacom aj vyfukovom systeme, aby co najviacej prepustal

to by znamenalo, ze s vyssimi stages neprejdes cez STK

- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford focus ST - úprava motoru
stage 1 bez problemov aj s N95, ved tam ti hlavne upravia turbo, takze no problemo 
PS: co je to STK ???

PS: co je to STK ???

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
hmm, frajer sa ozvalmisoo píše:PS: co je to STK ???

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 28.05.2009 08:53
Re: ford focus ST - úprava motoru
Zdravim Vás.Zajímal by mne Váš názor na jeden problém který se podle mne u mě vyskytuje.(Focus ST 2.5t 2006).Někdy mne příjde že mi turbo dostatečně ,,nevystřelí" kupředu,ikdyž podle rafičky tlakuje vpohodě.Pak se stává že na čtvrt plynu mi kolikrát zabere více než když plynový pedál sešlápnu o poznání blíže podlaze... a v neposlední řadě,což se mi nestávalo(nyní se již domnívám-už je to delší čas) rafička turba je u hranice a zátah zurba je cítit znatelně déle s rafičkou pořád atakující hranici 1.2bar.jakoby byl prodloužený turboefekt.
Děkuji za Vaší reakci..K
Děkuji za Vaší reakci..K
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
mne tiez 2.5T reaguje rozne na plyn. ale uz som si na to zvykol. beriem to ako vlastnost toho motora, proste elektronicky plyn 

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 28.05.2009 08:53
Re: ford focus ST - úprava motoru
Nikdy jsi to nebral jako závadu?proč se ptám:,,protože takto mne reagoval motor(akorát více,resp.hůře) když sem mněl prasklou hadici na sání vzduchu" po víměně byl znát obrovský rozdíl...Zdá se mi prostě že mi klesá výkon turba a nemohu tomu přijít na kobylku.buď sem si zvykl a už nevím jak tomu bylo dříve anebo je to tak.Ikamarát co ho má taky po projetí se v něm říkal že je na rozpacích jako by to někdy táhlo a někdy ne....jsem samého názoru ale jak říkám,možná sem si jen zvykl
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: ford focus ST - úprava motoru
mne sa to prejavuje neskorsou reakciou na plyn. bol som zvyknuty z hladkeho benzinu, ze podradim, stupim na plyn a idem
tunaka sa musim trafit do idealnych otacok turba
ja mam motor v 100% stave, je to asi nieco ine co mas ty, ked to pozorujes ako ubytok vykonu, ja ubytok vykonu urcite nemam
uz som to pisal asi 3x, ze 2.5T nie je vobec sportovy motor. sprava sa prakticky ako dizel, reaguje podobne oneskorene na plyn, len o nieco dlhsie taha


ja mam motor v 100% stave, je to asi nieco ine co mas ty, ked to pozorujes ako ubytok vykonu, ja ubytok vykonu urcite nemam

uz som to pisal asi 3x, ze 2.5T nie je vobec sportovy motor. sprava sa prakticky ako dizel, reaguje podobne oneskorene na plyn, len o nieco dlhsie taha

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů