
Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 27.02.2009 15:07
Re: opotrebované turbo?
Teda nevím co vy na to, ale mně turbo vydává spíš takový šustivý zvuk (pokud by šel teda slovně popsat). Když čtu o tom hvízdání, tak si připadám skoro divně 

neofelis Focus II, 2.0TDCi, 100 kW, titanium, hatch, modrá metla
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: opotrebované turbo?
třeba ti do hadice od turba zalez chřestýš a jak to turbo nakrmíš, tak se mu to nelíbí
))) šustění bych bral jako vysypaný ložiska na totálku
) ale to asi nebude ono.. kdy si naposledy měnil vzduchovej filtr? když je hodně špinavej, tak to vydává prapodivný zvuky, když se tomu naloží


Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: opotrebované turbo?
Ale jezdit pod 1500 ot. asi není ten správný šetřící režim, neAhmed píše:S tím EGRem je to zase všechno o tom, jak se s tím jezdí a dost možná i na co se s tím jezdí

Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- Forny
- Nováček
- Příspěvky: 131
- Registrován: 15.10.2008 15:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: opotrebované turbo?
Vyjadreni od Fordu - servisaka, kdy jsem prejimal auto po vymene EGR ventilu (vymena v 80k km): "No bohuzel nase nafty nejsou tak kvalitni, takze se ten EGR ventil casem zanese. A jelikoz je to elektronicka vec, tak reklamovat tuto soucastku je velice tezke, protoze Ford-CZ to posila do Nemecka na testovani, aby se zjistilo z jakeho duvodu odesel. Pokud to bylo spatnou naftou (a oni to pry zjisti) tak nemame na reklamaci narok."Ahmed píše:S tím EGRem je to zase všechno o tom, jak se s tím jezdí a dost možná i na co se s tím jezdí
Takze jedinam oznost pocitat s tim, ze to holt budem muset sem tam vymenit ...
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 27.02.2009 15:07
Re: opotrebované turbo?
No jsem říkal, že ten zvuk těžko popíšu
. Třeba je to něco jako svist (to už jde ne?). Ale rozhodně to nezní jako hvízdnutí. Na vzduchovej filtr se příležitostně mrknu - asi už brzo, chci totiž příští týden měnit naftovej. Bůhví, kdy byl dělanej, zas tak dlouho to nemám...

neofelis Focus II, 2.0TDCi, 100 kW, titanium, hatch, modrá metla
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: opotrebované turbo?
Tak sem vykoumal ,že to mé pískání nemusí nic znamenat píská kde jaké turbo dokonce stejné pískání se projevuje u nových Kia Ceed CRDI sem klidnej už to píská přes 15000km je studený a jede furt dobře
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 10.08.2009 21:25
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
zdravim vas,mam ford focus 1.6 tdci a od turba mi preteka olej do sania dotej trubky velkej,pocul som zeje normalne ked trosku pusta ale ze moc uz vadi,kolko moze byt a co uz nie?mam sledovat ubytok oleja?ci ako zistit ako preteka a co stym
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2009 16:11
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Tak to koukám co se na těch autech děje a co dělá,když se někdo nestará.Já jsem teda ženská,ale máme už druhého Focuse,jezdím si s tím sama do servisu a hlídám to a zatím všechno ok.Jezdím teda výhradně do servisu Ford Rašino Hodonín,tak jsem plně spokojená,jsou tam upřímní,udělají mi i pěkné slevy.Momentálně máme ff rv 2007,stený motor jako vy a 54tis najetý.Musím zaklepat,že je vše v pohodě.Kupujeme to stabilně v Autorenově v Rohatci a tam neprodají jen tak nějaké auto.Řeknou upřímně kde je to třeba bourané,co měnili apod.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
No ono stačí ,že ti někdo vymění na oko olej udělá to dvakrát a Turbo pude světem asi tak nějak.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 24.02.2009 16:11
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Tohle si naštěstí hlídám,jsem jak pijavice a čumím jim skoro pod rukama,tak jsem vklidu. 

-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.08.2009 20:13
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
možno je to blbosť, ale niekde som čítal, že turbo u motoru 1,6 TDCI 66 kW verzie je rovnaké ako o 80 kW verzie, neviete mi povedať či je to pravda? Dík.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
Není 66kw nemá variabilní naklápění lopatek
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.08.2009 20:13
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.09.2009 18:10
Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi
D.D. mám hodně podobný problém, odešlo mi turbo při 105 tis. Vyměnil jsem ho, ale známej opravář co mi to dělal, říkal že z toho nemá dobrý pocit. A taky jo, po několika km odešlo znovu. A tak jsme začali pátrat. V turbu není problém. Je problém v mazání toho turba a počáteční je úplně v oleji. vypátrali jsme, že tyto auta na to hodně trpí a jedíná možná šance je úplně motor rozebrat a vyčistit kanálky , a nebo prý nový motor. Tyto motory vyrábí Peugeot a než na to prý přišli trvalo to dva roky, kde je chyba. Musí se prý dávat olej který tam patří a najíždět na něj jen 10 - 12 km pokud je to na 20 tis. jinak jste včudu jako já. Mám ho 5 měsíců, a najel jsem na něj 5tis. Pokud by někdo měl jinou zkušenost, rád si ji přečtu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti