Extrémní úpravy motorů

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
WnemOne
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1074
Registrován: 14.04.2008 16:27
Bydliště: Krupina/Banskobystricky kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od WnemOne » 14.01.2009 09:05

dufam, ze mas svoju galerku, lebo ak sa do toho pustis a pre nas to aspon troska nezdokumentujes, tak potom uvidis, co
znamena dela psi kusy :D
Ford Focus 1.8 TDCi 85 kW HatchBack (3-doors) Bol ....
Galeria: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 4&start=45
Obrázek

Uživatelský avatar
kachnak
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šaľa SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od kachnak » 14.01.2009 19:56

ja by som radsej isiel do turba.. na anglickych forach pisali ze to ma vacsii TORQUE ako kompresor..... a to je asi krutiaci moment a ten je asi dolezitejsi, ako kolko koni ma motor. (pomer medzi konskymi silami a Nm zalezi od individualneho nastavenia riadiacej jednotky po pridani turba-kompresora.. alebo sa mylim?)
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly :-D

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 14.01.2009 20:08

kompresor dává v menších otáčkách víc vzduchu turbo naopak ve vyšších přeberte si to jak umíte, amíci zase nedaj do auta turbo, mají radši větší odpich od spoda.

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od zewl » 14.01.2009 20:16

ano, protoze maj vsude hodne omezeni rychlosti a kur...vsky hlidane, takze vysoka rychlost jim k nicemu neni, oni to potrebuji jenom na rychle rozjezdy na krizovatkach :mrgreen:
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 14.01.2009 20:17

přesně tak :idea: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Stehnak » 24.06.2009 10:06

Stehnak píše:... je nemluvim o WV TSI (turbo + vypinatelny kompresor) ale o Audi TFSI ("jen" turbo).
Ja tomu celkem verim (te TFSI): http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/220576.html
Motor roku 2009 :arrow: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger
A kde je Ford... buhuzel je s motorama tam kde vsichni vime ze je - vcetne KH :wink: :mrgreen:
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od zirafak » 24.06.2009 10:15

To je sice fajn motor,len VW pekne zavádza s tou udavanou spotrebou,lebo uzivatelom sa ju ani pri max uspornom rezime jazdenia nedari dosiahnut.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od bee » 24.06.2009 14:12

Stehnak píše:
Stehnak píše:... je nemluvim o WV TSI (turbo + vypinatelny kompresor) ale o Audi TFSI ("jen" turbo).
Ja tomu celkem verim (te TFSI): http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/220576.html
Motor roku 2009 :arrow: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger
A kde je Ford... buhuzel je s motorama tam kde vsichni vime ze je - vcetne KH :wink: :mrgreen:
Naopak :idea: :!:
Ford ma genialnu tajnu trategiu ako prelomit krizu, rozhodol sa vynechat celu generaciu downsize turbo benzinov a coskoro prestavi cisto elektricke auto :mrgreen:

Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od killerhammer » 24.06.2009 14:20

v podstate mas pravdu, ked sa na to pozries limitne do nekonencnej buducnosti :D tak nema zmysel vyrabat ziadny motor, lebo cokolvek vyrobis bude v buducnosti nahradene lepsim :mrgreen:
ja si aj tak myslim, ze Ford nakoniec kupi 1.6T 128kW od PSA/BMW :idea: :twisted: tak ako to urobil aj s 1.6, 2.2 TDCI od PSA
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od misoo » 24.06.2009 14:53

killerhammer píše:... ze Ford nakoniec kupi 1.6T 128kW od PSA/BMW :idea: :twisted:
to by vobec nebolo zle !! 8)

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Stehnak » 24.06.2009 14:56

Kde je petice :?: Podepisuju jako prvni :wink:
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2232
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Stehnak » 24.06.2009 21:42

Druha moznost je, namontovat si Turbo do auta sam.
Memu kolegovi z prace se to povedlo...
Za 6 let udelal z tohoto:
Obrázek
Toto :arrow:
Obrázek se šnekem uvnitř 8) Obrázek

Jeho Main page:
http://www.netikka.net/ville.vieri/autot.htm

Vsechny jeho projekty a vic:
http://www.netikka.net/ville.vieri/autot.htm

A tady zacina je cela jeho story o 127T:
http://www.netikka.net/ville.vieri/e127t.htm
Je to proste borec :!: a dobre se s nim chlasta :mrgreen:
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Marťas » 24.06.2009 22:03

Tomu rikam super hracka na vikendove blbnuti. Jeste tak mit za barakem zavodni okruh. Kolik ho ta sranda celkove vysla, jestli muzu vedet??
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od stigi » 24.06.2009 22:19

nic proti, ale co ma debata o koncernovych motorech spolecnyho s upravama fordackych motoru, natoz pak extremnima :) trochu OT
Naposledy upravil(a) stigi dne 25.06.2009 10:17, celkem upraveno 1 x.
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motor

Příspěvek od bee » 24.06.2009 23:19

no ja myslim ze turbo konverzia je dost extremna uprava. ci tam len prehodil iny motor ?

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti