Ale aby som napisal aj nieco k teme, tak ten uplne prvy obrazok mi pride najkrajsi.
Inak som zvedavy, ci bude ford nasledovat pri novom focuse trend, ktory nasadil pri fieste novej (aspon podla testov). T.j., ze znizil "sportovu" latku podvozka a preorientoval sa na jazdny komfort (spominali sice, ze podvozok vydrzi to co minule, ale ze sa karoseria uz viac naklana, plus komfort je lepsi). Mne osobne by to nevadilo a ked si vsimnete, tak vacsina novych modelov vsetkych automobiliek ide tymto smerom, t.j. obvykle ostali zachovane dobre jazdne vlastnosti podvozka (ak boli

) a pridal sa trosku komfort. Drahsie modely idu (nie vzdy uspesne) cestou adaptivnych tlmicov, t.j. maju moznost si podla nalady (a moznosti) vybrat charakteristiku podvozku.
Focus II kombi, facelift, r.v. 2008, 1.8 92kw Duratec, Titanium X
Galéria
