1,8 92kw

Odpovědět
Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 22.06.2008 13:17

ocividne mas problem. Toto ux nie je normalne, servis v kazdom pripade.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 22.06.2008 14:54

vcedula píše:ocividne mas problem. Toto ux nie je normalne, servis v kazdom pripade.
Prosim ta kukni do motora ci tam mas aj ty tu dieru (ventil, ci co to ma byt) vidno to cez medzeru medzi blokom motora a bateriou, airboxom. Je to zvrchu na tom tele prevodovky. Asi 1cm priemer. Silne pochybujem ze tam budes mat taku "dieru" ako ja...

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 22.06.2008 15:59

skusim, ale ja tam mam teraz uz tienenie vzduchu, takze sa mi tam bude zle pozerat. Ale pozriem.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 22.06.2008 18:58

tak som ti to bol vyfotit. Ale ci sa z toho vysomaris...tak to teda neviem. Fotil som to z medzeri medzi motorom a baterkou.
P1010005.JPG
P1010004.JPG
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Forfoc
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 771
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Forfoc » 23.06.2008 17:35

Vytisknul jsem si foto tvé záhadné díry a při porovnání u mého auta,jsem zjistil , že tam kde ty máš záhadný otvor, mám já připojený nějaký kabel , který vede směrem k baterii. Takže buď ti tam ten kabel vůbec nedali nabo ti to nezapojili.
Ford Focus Kombi Titanium-X 1.8 92kW Duratec HE , FL 2008, Silver Moondust
Měl jsem: Ford Focus 1.6 74kW r.2006 Aquarius Blue
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 23.06.2008 19:26

ahojte, takze problém za mojej pomoci (ukazal som na tu dieru) vo ford euromotor v BB odstránili - namontovali tam krytku odvetrania, kt. vybrali z auta na salone, lebo skladom ju nemali. Je to taky gumovy stupel s hadickou vyvedenou pod bateriu, ako bolo spravne identifikovane (vdaka forfoc, vcedula). Zrejme to tam chybalo od vyroby. Doplnili prevodovy olej, oplachli motor a auto je uz doma. Len skoda ze mi odtahovak (zmluvny od Ford Assistance) doplnil 2 nove skrabance na oba predne disky. :(
Nic velke, iba vrchny transparentny lak, ale predsa.. to asi na pamiatku...
Skratka profici ...

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 23.06.2008 20:47

hmm, usetril si im pekny pruser. Ja som kontroloval olej, ale urcite nie po par kilometroch, s tvojou poruchou by som za chvilu jazdil nasucho.
Len mi neni jasne, preco si mal motorovy olej na minime a oni doplnali prevodovy.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 24.06.2008 00:19

ten vyhadzany olej bol z prevodovky (aj ta diera), mot. olej sa dost zle odcitava na ryske, lebo este neni tmavy a ryska je hlinik, takze to nema ziadny kontrast. Mot. olej mi nechceli doliat, pojdem zajtra kupit liter a dolejem si sam. asi je este rovnaka hladina ako bola pri odovzdavke auta (podla poslednej kontroly-fakt sa to este zle pozera). Co sa tyka motora-je celkom super, pozeral som krivku vykonu+Nm, za 3 tis. ot. je fakt riadne zivy, ked idu Nm znova hore... Vyzera to ze 3.kvalt bude mojim najcastejsim, len skoda ze sa mi tak zle radi. Casto to trafim medzi 2. a 3. - teda ziadny, pokial to nenecham cvaknut do neutralu najprv. Uz na test. jazde s 1.6 sa mi to stalo... Ale to sa naucim, to sa podda. par krat som to dnes vytocil za 4 tis. ale len trochen :) no ten motor je evidentne "priduseny" asi kvoli emisiam... mam z toho taky pocit, ze by mohol mat krasny zvuk aj lepsi tah kedy tam bol sport.komplet vyfuk+filter. Snivam ale o turbo kite, to by bolo ine kafe :) Aj ked taka odladena atmosfera ma tiez svoje caro, iste. Spojka mi zabera dost vysoko - nezvyk, takze niekedy mam z toho mojho radenia pocit ako keby tam boli take turbo kopance :)
priemer to ukazuje 9,5 l/100 zatial.
PS: tie dve olejove naplne (mot + prevod) su samozrejme oddelene.

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 24.06.2008 07:45

inak ja ked prvykrat vytiahnem tu tycku na kontrolu oleja, tak je uplne sucha. Musim ju "ponorit" este raz a az potom je vidno, pokial je olej.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 24.06.2008 23:16

ZV-VK :D :D :D pekny kus noveho koberca, Senohrad - Hont.Nemce..muka, Hont.Nemce-Batovce :D :D :D tiez useky noveho asfaltu, Batovce - Richavske jaz.-BS, :D :D :D opravene diery. Spotreba pekne klesa... S autickom sa zzivam, trojku uz hadzem hladsie, trochu sa zacina ozyvat plast.oblozenie interieru...(na platanom asfalte) Na novych hladkych usekoch pocut vlastne sumiet len ventilaciu, v pozadi utlmeny motor (3-4 tis.ot.), pneu len ked ich sevel intenzivne hladam. Neda sa to opisat aky som happy :D Nad 3 tis. ot. motor ochotne a znacne zrychluje aj do prudsieho stupania :D, je to zlaticko, nejaku mordu stupak musim este testnut (nejaky tip niekto?). Par krat som si vsimol na serii nerovnosti, ze mi nieco vpredu dole (mot.priestor-naprava) kovovo "zacinka" !??? Uvidim ci sa to bude objavovat pravidelnejsie. S diskami a gumami som maximalne spokojny. Na vacsich terennych vlnach sa auto znacne rozhupe, treba tie struny... bez debaty. Jaaaj len to bude zase palka... Inak mam navyse prahove ozdobne listy vpredu, neboli objednane ale su tam :D. Vdaka Ford. Zajtra uploadnem nejake fotky a spotrebu. Good najt :)

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 25.06.2008 16:53

bee, toto mozes pisat do svojho vlakna :) Toto vlakno by malo byt len o motore.
Mimochodom, tie struny ta vyjdu urcite do 10 000 aj s robotou.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od chmelko » 25.06.2008 17:03

Dzefer píše:inak ja ked prvykrat vytiahnem tu tycku na kontrolu oleja, tak je uplne sucha. Musim ju "ponorit" este raz a az potom je vidno, pokial je olej.
no počkaj sucha by nemala byt nikdy :!:

bud je po jazde zahadzana olejom, tak sa musi utriet,a le ak motor stoji na rovine a je v klude musis tam to mat medzi oboma riskami

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od vcedula » 25.06.2008 17:46

ja skor odhadujem, ze ma cisty olej, to potom na tej riske naozaj nic nevidis, az kym si ju neutries, pretoze sa olej rozlieva.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

Uživatelský avatar
Dzefer
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1831
Registrován: 26.03.2008 15:42
Bydliště: Bratislava

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od Dzefer » 25.06.2008 20:08

nie, po prvom vytiahnuti je fakt sucha. Mozno na spodnej spicke je vidno olej. Musim ju ponorit este raz a potom je vidno, pokial je olej.
Ja som si najprv myslel, ze mi tam zabudli dat olej. 8O Ale dal som ju naspat, vytiahol a uz tam olej zrazu bol :wink:
Neskusal som to hned po jazde, ale potom, ako auto par hodin stoji.

Uživatelský avatar
bee
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1261
Registrován: 31.03.2008 11:28
Bydliště: F, DE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,8 92kw

Příspěvek od bee » 26.06.2008 16:43

vcedula píše:bee, toto mozes pisat do svojho vlakna :) Toto vlakno by malo byt len o motore.
Mimochodom, tie struny ta vyjdu urcite do 10 000 aj s robotou.
ok. nechal som sa uniest, to nadsenie je velke :)
fotky "stupla" su v galerii
Aj fotky tej tycky zamku kapoty - je to uz riesene lepsie (presne ako som o tom uvazoval ze by to malo byt)
Montaz strun v BB - 3700 Sk s DPH vratane geometrie + 5500 struny od Zirafaka :)
Motor toci 3-4 000 na trojke do kopca a taha uplne hladko, ked sa prehupne cez 4000 tak je to uz poriadny NAAAŠUP!

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů