Extrémní úpravy motorů
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
intercooler je mezichladic stlaceneho vzduchu - pri vyssich plnicich tlacich ti dojde vlivem tlakovani k ohrati stlaceneho vzduchu a tim se i zvysi teplota smesi, coz snizi ucinnost, proto intercooler.
- Litvajs
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Králíky
Re: Extrémní úpravy motorů
Mám takovej technickej dotaz... Jakej rozměr intercooleru je nejvhodnější pro montáž? Má tu někdo zkušenost? A ještě další věc, je možný nějaký větší turbo, například z jiného modelu a lepší trysky s větším rozptylem? Jedná se mi o naftovou verzi... Dík moc za postřehy!
Ford Focus 3dv. SportCoupe 1.8TDDi - BitPower - Black Pearl
- deekay
- Junior
- Příspěvky: 319
- Registrován: 21.04.2008 22:06
Re: Extrémní úpravy motorů
kamarad ma na escortu 1.8TD turbo z Octavky s variabilni geometrii lopatek a cerpadlo z naky Audiny
takze neco s tim udelat urcite pujde 


- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Myslim ze nejjednodussi bude chip... mozna i cenove to vyjde nejlip 

- deekay
- Junior
- Příspěvky: 319
- Registrován: 21.04.2008 22:06
Re: Extrémní úpravy motorů
Podle podpisu vypada ze uz to ma ciple od BitPoweru 

- Litvajs
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Králíky
Re: Extrémní úpravy motorů
Jasný, to souhlasím... ale nejde o to čipnout auto, ale pohrát si s tím trochu víc... jasně, je to o penězích, ale všechno jde
Já jsem se taky bavil s týpkem, kterej si hrál s Escem, ale popisoval mi rozdíly, jaký jsou ve Focusu TDDi a Escu... a že to prej neni tak jednoduchý... Koukal jsem po zahraničníh webech, ale tam jsou především úpravy ST nebo RS v benzínu...

Ford Focus 3dv. SportCoupe 1.8TDDi - BitPower - Black Pearl
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Njn jenze nepise kolik to melo a kolik to ma ted.... Taky prvni co bych asi udelal by byl repas vstrikovacu... Pak bych to nechal zmerit a pak bych resil jestli je dobre este nejaky vykon pridavat... preci jen ty motory jsou delane s rezervou cc 20% vykonu takze o tech 20% by to melo byt zcela bezpecne....
- Litvajs
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Králíky
Re: Extrémní úpravy motorů
jasně, 20% je bezpečnejch, to je když to dobře půjde, tak čip... s těma tryskama máš pravdu, že by to první chtělo repas, proto se ptám, jestli je možnost rovnou nějakech lepších... normálně bych o tom asi nepřemejšlel, ale už ho nemám moc na normální ježdění, takže bych nějakou úpravu i zvažoval... mrzí mě, že ten motor na to ale asi moc nemá... ne, že by to nezvládl, ale že neni moc možností...
Ford Focus 3dv. SportCoupe 1.8TDDi - BitPower - Black Pearl
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
No hele a co se na to vykaslat a vyhodit ten motor a sehnat 2,0TDCI? Kdyz uz to chces mit v nafte... Na tom pak udelat chip a mas vykonu ze se Ti o tom nezdalo 

- Litvajs
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Králíky
Re: Extrémní úpravy motorů
No, jenže to bude chtít i převodovku... takže nejlíp z nějaké bouračky, aby to člověk zaplatil, ale jak by to bylo s výměnou motoru, protože to je motor z FOFOII předpokládám... no, když už takhle na to, tak klidně motor od VW... no, nevim, jak by to šlo.. a ještě taková otázečka, jak by to bylo s přepsáním v TP? je to vůbec možný? No ikdyž ono to je asi jedno... No kdyby to bylo na mě, tak klidně beznín 2.0T z FOFO RS, ale neni moc k sehnání v kompletu... Neni to sranda s motorem... 

Ford Focus 3dv. SportCoupe 1.8TDDi - BitPower - Black Pearl
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Pokud menis motor za silnejisi tak zapomen za zapis do tp
a to nepocitam ze se do stareho fofo nikdy nemontoval
Ale myslim si ze z bouracky ktera byla trefena na zadek by to byla pohoda... Rikal si ze vsechno jde, tak pokud do toho fakt chces vrtat tak bych do toho sel touto cestou... hele, je to novsi motor, vyssi vykon, spotreba bude cca stejna a pojistka taky protoze papiry budou 1,8 



- deekay
- Junior
- Příspěvky: 319
- Registrován: 21.04.2008 22:06
Re: Extrémní úpravy motorů
Jen tak mimochodem, Ford povoluje, pokud je motor v ramci jedne rady, vymenu motoru s rozdilem obsahu o jeden stupen - tzn pokud mate 1.8 muzete si prestavet na 1.6 nebo 2.0, povoleni od forda stoji 4000Kc, ale asi nepovoli vymenu za jiny typ motoru, nicmene zkuste se zeptat:
Ford Homologace
Hodonínská 415
141 00 Praha 4
E-mail: ford@spzservis.cz
Tel: 241 402 968
Fax: 241 402 969
Úřední hodiny:
Pondělí: 9-12; 15-17
Středa: 9-12; 15-17
Pátek: 9-12
K výměně karoserie a motoru je potřeba dodat:
- Kopii českého TP
- Kopii německého TP nebo kupní smlouvy
- Žádost (volnou formou), kde musí být uvedeny oba typy motorů
- Kopii ústřižku o zaplacení – 4000,- Kč
(platba se provádí složenkou typu C na adresu: Ford homologace, Hodonínská 415, Praha 4, 14100)
VÝMĚNA KAROSERIE:
Musí se jednat o stejný typ karoserie (3dv. a 5dv. lze zaměnit, 4dv. za 4dv., kombi za kombi)
Musí se jednat o karoserie ze stejné modelové řady. Nelze zaměnit starý typ za nový a naopak.
VÝMĚNA MOTORU:
Povolujeme záměnu motorů se stejným obsahem (1,6 za 1,6)
Povolujeme snížení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,4)
Povolujeme zvýšení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,8)
Změnu paliva nepovolujeme.
Ford Homologace
Hodonínská 415
141 00 Praha 4
E-mail: ford@spzservis.cz
Tel: 241 402 968
Fax: 241 402 969
Úřední hodiny:
Pondělí: 9-12; 15-17
Středa: 9-12; 15-17
Pátek: 9-12
K výměně karoserie a motoru je potřeba dodat:
- Kopii českého TP
- Kopii německého TP nebo kupní smlouvy
- Žádost (volnou formou), kde musí být uvedeny oba typy motorů
- Kopii ústřižku o zaplacení – 4000,- Kč
(platba se provádí složenkou typu C na adresu: Ford homologace, Hodonínská 415, Praha 4, 14100)
VÝMĚNA KAROSERIE:
Musí se jednat o stejný typ karoserie (3dv. a 5dv. lze zaměnit, 4dv. za 4dv., kombi za kombi)
Musí se jednat o karoserie ze stejné modelové řady. Nelze zaměnit starý typ za nový a naopak.
VÝMĚNA MOTORU:
Povolujeme záměnu motorů se stejným obsahem (1,6 za 1,6)
Povolujeme snížení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,4)
Povolujeme zvýšení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,8)
Změnu paliva nepovolujeme.
- Litvajs
- Nováček
- Příspěvky: 65
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Králíky
Re: Extrémní úpravy motorů
To je zajímavý... zkusím se informovat... Dík
a teď ještě koukám... vidím nabídky na 2.0TDCi, ale je to samý mondeo... to byl stejný motor?

Naposledy upravil(a) Litvajs dne 25.05.2008 21:33, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus 3dv. SportCoupe 1.8TDDi - BitPower - Black Pearl
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
To zvyseni z 1,6 na 1,8 me zacina zajimat
nevedel sem ze je to tak jednoduche
Jinak k veci, motor je z jine modelove rady.... 2,0TDCi se stare fofa nedelaly 



- deekay
- Junior
- Příspěvky: 319
- Registrován: 21.04.2008 22:06
Re: Extrémní úpravy motorů
pbjun: No blbe je, ze my mame uplne jiny motor nez je 1.8 a 2.0 (maji spolecne maximalne tak jmeno
), takze zalezi jestli to povoli a pak zalezi jak moc komplikovana bude prestavba a jestli by se to vubec vyplatilo.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti