Boban píše:přesně tak základ je stále stejný, jen se změnila třeba hlava, řídící jednotka škrtící klapka, vačky no a máš jinej motor

Coz ti dle me ale prave nebrani v pouziti kompresoru z 2.0

Jelikoz uchycovaci body budou nejspis stejne.
Co se tyka ty 1.6 Sigmy cituji:
"The original 1.6 L (1596cc) generates 100PS (98 hp/73 kW) at 6000 rpm and 106 ft·lbf (145 N·m) at 4000 rpm. In 2004, along with the launch of the
second generation Ford Focus, torque was increased to 111 ft·lbf (150 N·m) at 4000 rpm."
Takze i motor v druhy generaci je taky Sigma.
Zmeny co jsou videt je jine sani apod. nevim ovsem jaky dalsi zmeny tam probihaly.
Duratec HE je zase jinej motor, ze stejny rady je 2.0 a 2.3.
Ford dle me dela bordel akorat u ty sigmy, kdy ji nejdrive znaci jak Zetec, pozdeji Duratec.