Extrémní úpravy motorů

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 07.05.2008 10:53

přesně tak základ je stále stejný, jen se změnila třeba hlava, řídící jednotka škrtící klapka, vačky no a máš jinej motor :idea: :mrgreen:

Uživatelský avatar
victor
Junior
Junior
Příspěvky: 293
Registrován: 24.02.2008 22:13
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od victor » 07.05.2008 10:55

no ved preto sa pytam som z toho zmateny, napr. ja mam oznacenie len Duratec (1.6), 2.0 je uz zase Duratec-HE. Takze neviem ci ten moj Duratec je konstrukcne rovnaky ako zetec sigma, chcelo by to nejaku tabulku nazvoslovia a rozdiely medzi jednotlivymi motormi, som z toho trosku mimo :oops:

edited: takze je to vlastne uplne iny motor :D
Ford Focus II | 1.6 74kW | 5dv. | ChampionX | Panther Black (F3) | KN
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 07.05.2008 12:10

člověče o 1.6kách sem našel akorát svody a vejfuk, ale na 2.0 je toho mraky třeba tady http://www.mambamotorsport.co.uk/duratec/index.html

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 07.05.2008 12:56

A co ta klapka Bobane? :D Jak si dopad?

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 07.05.2008 13:01

zatím je tam původní ještě sem nenašel na vrakáči plášť druhý abych tu svou mohl odlehčit :-) :idea:

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 07.05.2008 13:12

To na vrakacach nejsou srtici klapky??? Ja bych na svoje moh mit hned :D Ale tedka jsou prednejsi veci viz galerka :D

Uživatelský avatar
deekay
Junior
Junior
Příspěvky: 319
Registrován: 21.04.2008 22:06

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od deekay » 07.05.2008 13:20

Boban píše:přesně tak základ je stále stejný, jen se změnila třeba hlava, řídící jednotka škrtící klapka, vačky no a máš jinej motor :idea: :mrgreen:
Coz ti dle me ale prave nebrani v pouziti kompresoru z 2.0 ;) Jelikoz uchycovaci body budou nejspis stejne.

Co se tyka ty 1.6 Sigmy cituji:

"The original 1.6 L (1596cc) generates 100PS (98 hp/73 kW) at 6000 rpm and 106 ft·lbf (145 N·m) at 4000 rpm. In 2004, along with the launch of the second generation Ford Focus, torque was increased to 111 ft·lbf (150 N·m) at 4000 rpm."

Takze i motor v druhy generaci je taky Sigma.
Zmeny co jsou videt je jine sani apod. nevim ovsem jaky dalsi zmeny tam probihaly.

Duratec HE je zase jinej motor, ze stejny rady je 2.0 a 2.3.

Ford dle me dela bordel akorat u ty sigmy, kdy ji nejdrive znaci jak Zetec, pozdeji Duratec.
Ford Focus Futura, 5-door, 00/01, 1.6 Zetec-S, light sapphire blue, KN, KONI...
Obrázek

Uživatelský avatar
kachnak
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šaľa SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od kachnak » 07.05.2008 14:06

turbo kit 1.8, 2.0 na focusa za 1900 dolarov 40 000sk http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPA-Turb ... dZViewItem skoda ze sporim na kolesa...
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly :-D

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 07.05.2008 14:16

no já to myslel, tak, že je uplně jedno na jaký motor dáš kompresor, jestli na 1.2 nebo na 2.3l jde jen o to, že právě ZETEC má velký potenciál to všechno snýst, uložení atd. Já sem jednoznačně pro takové úpravy. Klapek je určitě na vrakáčích dost, ale když pro ní pojedu 100km tam 100km z5 zak už to není to pravý a tam kam jezdím mají jen 1.6 a nafty :idea:

Uživatelský avatar
deekay
Junior
Junior
Příspěvky: 319
Registrován: 21.04.2008 22:06

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od deekay » 07.05.2008 14:18

Boban: Pravda, zetecackej spodek je hodne robustni, anglani v klidu pouzivaji dlouhodobe nafouknuti na 250HP+ se standard ojnicema, pistaka a klikou.
Holt benzinove motory se fordu dari :)
Ford Focus Futura, 5-door, 00/01, 1.6 Zetec-S, light sapphire blue, KN, KONI...
Obrázek

Uživatelský avatar
kachnak
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šaľa SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od kachnak » 14.05.2008 07:48

a nevies nejaku stranku kde je pisane o tych anglicanoch ze ako si naturbili focusov? :-)
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly :-D

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 14.05.2008 07:59

zkus pohledat, zadávej Zetec turbo, Zetec Performance, zetec inside a určitě najdeš všechno :idea: :wink:

Uživatelský avatar
Litvajs
Nováček
Nováček
Příspěvky: 65
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Králíky

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Litvajs » 18.05.2008 21:07

Zajímavý vlákno :) Co takhle něco o TDDi a TDCi, jako turba, tryska apod? Jsem tedy podobného názoru, jako mnoho lidí, že tyto motory nejsou moc dělaný na větší úpravy, ale určitě bude mnoho možností. Někdo nějaké zkušenosti nebo informace?
Ford Focus 3dv. SportCoupe 1.8TDDi - BitPower - Black Pearl

Uživatelský avatar
kachnak
Junior
Junior
Příspěvky: 226
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šaľa SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od kachnak » 19.05.2008 07:20

co znamena intercooler? niesom si isty ale na anglickych forach sa mi zdalo ze niektore turba maju intercooler a niektore nie (spa)... to je nejake ich vlastne chladenie? alebo naco to sluzi?
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly :-D

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 19.05.2008 07:51

intercoler je chladič stlačeného vzduchu, když se vzduch stlačuje zahřívá se a to je špatný při spalování.

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti