Po natankování se ručička nehla...
- Venca
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Zrejme to bude mit opravdu nejakou spojitost s preplnenim nadrze. Nikdy jsem s tim nemel problem az do letosni dovolene. Protoze jsem jel za hranice, samozrejme jsem se na hranicich snazil nacpat do nadrze co to jde
A prave po preplneni nadrze mi rucicka palivomeru lezla nahoru hrozne dlouho. Vetsinou rucicka vystreli ihned nahoru na nove misto podle stavu v nadrzi, ale po tomto preplneni to trvalo pekne dlouho. Po zapnuti ukazovala stale skoro prazdnou nadrz a velmi pomalu lezla nahoru. Po ujeti asi 40 km po dalnici rucicka konecne vylezla az na plnou nadrz.

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 635
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hodonínsko
- Skubi
- Test driver
- Příspěvky: 11856
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
mě po přeplnění ukazovala posledně 0, ale po vypnutí zapalování a opětném startu šla okamžitě nahoru a tam vydržela až do 211 kmVenca píše:......... samozrejme jsem se na hranicich snazil nacpat do nadrze co to jdeA prave po preplneni nadrze mi rucicka palivomeru lezla nahoru hrozne dlouho. Vetsinou rucicka vystreli ihned nahoru na nove misto podle stavu v nadrzi, ale po tomto preplneni to trvalo pekne dlouho. Po zapnuti ukazovala stale skoro prazdnou nadrz a velmi pomalu lezla nahoru. Po ujeti asi 40 km po dalnici rucicka konecne vylezla az na plnou nadrz.

FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car

Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!


Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů