
Extrémní úpravy motorů
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Drzim palce. Mne do odoslania kontajnera ostava 15dni 

#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
Tak to je super !!!!!
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
To máš štěstíBoban píše:no tak sem to nemyslelPonik píše:No ještě, že ne na PoníkyBoban píše:já prdím na koníky![]()
![]()
![]()
![]()


Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- kachnak
- Junior
- Příspěvky: 226
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Šaľa SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
na nete som pozeral zo zaujimavosti nejake turbo kity a pohybuju sa okolo 3000-3500 dolarov http://www.xiosmotorworks.com/focus_tur ... _kits.html .. co sa mi nezda nejak velka suma.. niekde som tu cital ze na 1.8 ani netreba pritom vymenit vela veci.. neviete ako sa pohybuje spotreba po pridani turbo kitu? ci klesne stupne alebo zostane..
Audi S3 1.8T 154kw 210koni 1999
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 3dv.
bol Ford Focus 1.8 16V hatchback 1999 5dv.
Život je príliš krátky, tak nejazdi pomaly

- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Vzdycky stoupne... Defakto kazde zvyseni vykonu je za cenu vyssi spotreby...
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
turbo je o tom, že ti udělá přetlak vzduchu v sání, né podtlak v nádrži
to je až následný efekt vychutnávání jízdy s turbem





Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Nevim no... Kdyz je vic vykonu je i vetsi spotreba
je to tak vzdycky... Stejne jako mas dve octavky jedna ma 2,0TDI 103kW a druha ma 2,0TDI 113kW tak ta silnejsi ma vyssi spotrebu - vlastni zkusenost... Pri chipu sice spotreba klesne, ale kdyz dodelavas turbo tak spotreba vzdy nahoru 


-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Extrémní úpravy motorů
a čo tak si postavit otazku...
1.8D a 1.8TDCi, jak na tom budu zo spotrebami a výkonom?
nemožeš to tak brat..je to neustalý vývoj...
1.8D a 1.8TDCi, jak na tom budu zo spotrebami a výkonom?
nemožeš to tak brat..je to neustalý vývoj...
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Jj to jo, ale ja mluvim o prestavbe na turbo motor... A ne o jinem motoru... Toto je stejny motor bez a s turbem a tam je situace jinaci....
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
Jo a čím
turbo tlačí vzduch
né benzín 





Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- kasi
- Test driver
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Domažlice(CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
pokud vím tak motory benzínové s turbem by měli být se spotřebou na tom líp než bez turba 

je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia

-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Extrémní úpravy motorů
nie nie, u benzínoch to tak neplatí ako u vas ropakoch...
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Extrémní úpravy motorů
Prave ze vic vzduchu samo o sobe moc nepomuze a dava se tam i vic paliva aby to jelo... Co vim tak tu mame borca co daval turbo do una 1,4 a spotreba mu sla nahoru na skoro dvojnasobek, ale taky to muze byt stylem jizdy to nepopiram, ale myslim si ze pokud jde o prestavbu motoru tak vzdycky umerne s vykonem musi stoupat spotreba... Si vem takovou 1,4TSI co dela vw taky ma spotrebu 10 - 11l a bezna 1,6FSI ma spotrebu 8 takze si myslim ze kdyz nekam narves turbo tak vzdycky spotreba pude nahoru...
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Re: Extrémní úpravy motorů
Je to asi diskutabilni, ale
- kdyz si pridam turbo do "ne-turbo" motoru, spotreba pujde nahoru uz z principu... nedavam si preci turbo do auta kuli snizeni spotreby, ne??
- nove technologie, benzinove turbomotory. Tady bych spis porovnaval vykon a kroutak motoru. Najdi kombinovanou spotrebu "nejake" "doma oturbovane" 1,4ky s 125 k / 200 Nm a porovnej to napriklad s (mojim malym snem
): Audi A3 1.4 TFSI (92 kW) Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l benzinu na 100 km (i kdyby 8 litru)...
Dle me ta "doma oturbovana" bude mit spotrebu urcite vetsi...
- kdyz si pridam turbo do "ne-turbo" motoru, spotreba pujde nahoru uz z principu... nedavam si preci turbo do auta kuli snizeni spotreby, ne??

- nove technologie, benzinove turbomotory. Tady bych spis porovnaval vykon a kroutak motoru. Najdi kombinovanou spotrebu "nejake" "doma oturbovane" 1,4ky s 125 k / 200 Nm a porovnej to napriklad s (mojim malym snem

Dle me ta "doma oturbovana" bude mit spotrebu urcite vetsi...
Naposledy upravil(a) Stehnak dne 25.04.2008 07:24, celkem upraveno 1 x.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Extrémní úpravy motorů
doma oturbený auto má větší spotřebu na 100%, ale jen díky tomu, že tomu víc šlapeš na krovky.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host