Extrémní úpravy motorů

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 01.03.2008 16:24

Ja ne :D mi staci kraval co nadela filtr... Este abych byt trosicku pridal na vyfuku to uz by bylo moc...

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 01.03.2008 17:52

No a proto sem vyškubl konus a dal spátky origo AIRBOX a do něj příde filtr od WOLFa

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Damon » 01.03.2008 18:04

Boban píše:No a proto sem vyškubl konus a dal spátky origo AIRBOX a do něj příde filtr od WOLFa

Tak další díl od wolfa hmm to tvoje auto má spíš výkon udávaný ve "wolfech" nežli v koních co?? :lol: :lol:

Ale je to dobře jen tak dál. :idea:
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 01.03.2008 18:06

Damon :idea: :idea: :!: :wink: jdu něco poladit do podpisu :idea: :mrgreen:

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 01.03.2008 18:15

No obavam se, ze dopadnu brzy stejne, i kdyz ten udiveny vyraz kolemjdoucich kdy se z naprosto tichunkeho auta stane zvukove motor V6 je navykovy :D

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od tapa » 01.03.2008 19:21

No tak ja penize sam postradam.Alety svody by se taky hodily.Ale jak se tu pise.Vyslo by to draho.
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 01.03.2008 20:13

No s penezma se taky musim klidnit :D:D:D Do vyplaty daleko a ja sem zase nakoupil hovadin :D:D:D Tak svody bych mozna tez bral, ale spise bych omotal ty stare tou paskou na to odizolovani tepla...

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 01.03.2008 21:17

Tak sem napsal dotaz na výrobu laděných svodů u Kramáře v MB tak se uvidí.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 01.03.2008 21:22

Me spise drzi ta myslenka omotat soucasne svody tou termoizolacni paskou... Nevim jestli by to pomohlo vykonu, ale aspon by se trosku omezilo salani tepla od svodu k motoru... Ale nikde sem to nenasel a kdyz nasel tak v zahranici a za celkem velke prachy :D:D:D

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od MobyDick » 01.03.2008 21:24

Boban píše:Tak sem napsal dotaz na výrobu laděných svodů u Kramáře v MB tak se uvidí.
Tak dej potom vědět, to by mě zajímalo.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 01.03.2008 21:26

Neboj dám vědět :lol: jen aby to nebylo dražší jak origo nový svody na ST170

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od tapa » 01.03.2008 23:11

NO BOBAN tak jeslti to neni nejaky .... tka si myslim ze by to melo byt levnejsi.Ale jak tu napsal MobiDick tak pak dej vedet.Treba by sme se k tobe po case pridaly.Ale jen kdyz si uz napsal ze by si do toho sel.To by si musel koupit i kat ne?
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 01.03.2008 23:13

uni nebo žádnej ještě nevím

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od MobyDick » 01.03.2008 23:20

hlasuju pro žádnej :mrgreen:
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od tapa » 01.03.2008 23:34

Taky moznost.Tak ze by si tam nechal jen koncovej tlumic?
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host