Extrémní úpravy motorů

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 28.02.2008 18:38

Nevim jak 1,8 a 2,0, ale ja kdyz sem chtel vyhodit kat tak sem zjistil ze mam dve lambdy takze kat musel prijit novy...

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 29.02.2008 14:50

neboj to je už promyšlený :P buď 500 navíc emise nebo uni sportovní za 5000kč :P

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Pasmo » 29.02.2008 17:00

Alebo za par korun si kupit/vyrobit o2 cheater a je po starostiach ;-)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 29.02.2008 18:04

No emise by me nesraly, ale to ze mi svitila kontrolka jo... Proto taky sel novy kat no... Ale tak co se da delat, co to je ten o2 cheater? to je nejaka potvurka co oblbne lambdu??? :)

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 29.02.2008 19:22

http://www.focusfanatics.com/forum/show ... hp?t=74624
tak sem dneska ležel pod autem a já mám konektor jen před katem, tak myslím, že mám po strostech, ale mám strach, že auto bude o hodně hlučnější bez katu.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 29.02.2008 20:21

Hlucnejsi ani ne... Zvuk pujde trosku do kovova ale o moc hlucnejsi nebude, jsou tam este dalsi dva tlumice... Problem bude spotreba... pocitej tak litr navic...

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Pasmo » 29.02.2008 21:07

Ja som vyhodil cele vyfukove potrubie od motora az po koniec na combicku. nahradil to 2.25" MBRP a 4-2-1 racing header..bez katu...hukot no hrozny ;-) ale ten ma ani tak nehneval ako smrad z auta, dalsia uprava bolo nahradenie MBRP rezonatora ovela vacsim od MAGNAFLOW. Hluk sa len jemne znizil. Dalej pribudol po d auto maly sportovy kat. Auto uz nesmrdi, je zase o trosku tihsie a stratil som tusim 2koniky na kola ;-)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 29.02.2008 21:34

tohle si myslím, že by šlo né [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=A6xhm2s7 ... re=related[/youtube]

Uživatelský avatar
Peter
Junior
Junior
Příspěvky: 326
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlate Moravce

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Peter » 29.02.2008 21:51

Co hovoris na toto [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kl2VJJST ... re=related[/youtube]
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black
Obrázek

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Pasmo » 29.02.2008 21:59

Peto, ked mas turbo tam vyhodenie katu az tak nevadi koli hluku. Samotne turbo je velka restrikcia v potrubi.
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
Peter
Junior
Junior
Příspěvky: 326
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlate Moravce

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Peter » 29.02.2008 22:17

čo keby si sem hodil zvuk tvojho turba ???
Ford Focus r.v. 99 1.8TDDi Trend 3dv Panther black
Obrázek

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Pasmo » 01.03.2008 00:27

peto, ja nemam turbo, ja mam supercharger a neurobil som jediny zasah do vyfukoveho potrubia na tom aute:
http://www.youtube.com/watch?v=Lfz4oEypG0w

Tie upravy co som spominal mam na Combiku, skusim teda nieco nahrat cez vikend
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od MobyDick » 01.03.2008 10:14

Bobane tak přesně takhle si to představuju, to je ta nejlepší hudba co se dá v autě poslouchat :)
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od tapa » 01.03.2008 10:29

No tohle je moc pekny.To ST pekne predlo.Ale i to predchozi video bylo pekny s peknym zvukem.Tak kolik vas jde do toho?
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 01.03.2008 14:47

Když mi na to přidáš jdu hned :-)

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů