Extrémní úpravy motorů

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 24.01.2008 17:33

pbjun píše:No ja si myslim ze tady bude nejvetsi kamen urazu a to ta RJ, nejsou tady lidi kteri by s tim umeli RJ vyladit opravdu poradne a za rozumne penize no...
lidi jsou a vyladit to jde, ale stoji to penize
FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 24.01.2008 17:33

No to je pri dnesnim kurzu temer zadara vzhledem k tomu ze u nas nejsou schopni naladit RJ u origo 1,6 pod 10 000... Trebas moje 1,6 udajne staci nahrat soft. z 1,6 85kW zetec tak nevim... Zatim se snazim sehnat informace o motoru 1,6 85kW ne variabilni ventily ale zetec-se... A nedari se :( Kdyby se podarilo tak hned jedu do forda a necham to za tech 500 co mi nabidli prehrat.... Ale bojim bojim :D

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 24.01.2008 21:21

Ked som si kedysi kupil Octaviu I, 1.6L 75koni, bol som na vymene riadiacej..dali mi zo 100konovej, plus nejaka uprava a ficalo mi auto ovela lepsie ;-)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 24.01.2008 21:39

No prave mi ve fordu tvrdili ze je to nejaka verze co mela stejny motor stejnou jednotku jen vyladeny soft, ale nikde sem o otm necet tak nevim..
bojim se toho.. pry je to i se zapisem do TK, ale tak se bojim....

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 28.02.2008 09:18

Nevím kam to napasovat, ale nechtělo se mi to psát do vlákna Martinovy s ST170, jedná se o svody a jejich úpravu, zde na foru padlo spoustu dotazů ohledně toho zda pasují svody z FF ST170 na naše motory 1.8 a 2.0 ZETEC takže pasují mám to ověřený. "ST170 4-2-1 exhaust manifold also fit for 1.8 and 2.0l Zetec E engine. Milltek flexy pipe and decat/ sportscat combo Focus ST170 required, can also be found in this section. Comes with manifold, heat shield, oil pipe and dip stick. Ford original parts."

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od pbjun » 28.02.2008 13:36

Hmm na 1,6 to asi nedam :D:D:D

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 28.02.2008 13:51

Pro 1.4 a 1.6 se to dělá taky :!:
Obrázek

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od MobyDick » 28.02.2008 15:41

Bobane, kde jsi ty svody našel a jaká je cena???
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 28.02.2008 15:51

No jenže ono nejde jen o svody, ty se nechaj sehnat od forda asi za 8t, ale pak je katalizátor a to je jako ranec, jedině popáchat nějakej uni !!! a popáchat to do hromady. Mít dílnu jdu do toho hned !!!

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od MobyDick » 28.02.2008 15:54

A přizpůsobyt to k tomu co tam mám teď by nešlo, dílna není problém spíš nevím kde na to vzít kačky :( :( :(
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 28.02.2008 16:02

nešlo :( je to dole uplně jinak ten kat je hned za svodama jde vodorovně pod motorem nebo ho tam nedat :twisted:

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od MobyDick » 28.02.2008 16:06

a je rozhodnuto, prostě tam nebude :) na astře jsem ho taky neměl a jízdě to nevadilo :) a emise byli o 500 dražší :mrgreen:
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 28.02.2008 16:23

bude trošku hlučnější :idea:

Uživatelský avatar
MobyDick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4547
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Klatovy
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od MobyDick » 28.02.2008 16:50

Bobane, škoda že jsi neslyšel astru ta byla slyšet dost daleko když jsem jí dal nakrmit :D ne její zvuk nikdy nezapomenu, chudinka.
FORD FOCUS 3dv. 2.0l 96 kw r.v 98
Obrázek
Obrázek
Obrázek
galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Extrémní úpravy motorů

Příspěvek od Boban » 28.02.2008 17:49

Však ten co jí měl po tobě tak jí dal taky nakrmit, bohužel to byllo její poslední hamu papu co dostala :twisted:

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti