Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC

Muzika,spoilery,světla,podvozek.....
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 19.01.2008 07:15

ak hovoris o tych veciach co sa vkladaju do sania a maju "fukat" nieco tak to nerob !
ziadne elektricke superchargre.....taky co naozaj funguje je drahy velmi a prida vykon len na par sekund, nieco ako NOC...potom je baterka vybita ;-)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 19.01.2008 07:25

Presne tak, na elektriku je to na nic... To zase ten vykon sebere z altiku a baterky takze ve vysledku nula nula nic... Kdyz uz tak fakticky preplnovani at uz nejakym tim chargerem jak ma Pasmo a nebo klasicke turbo, ale u obou je to velka investice... Taky treba muj motor ma nalitano 155000km a uz papka olej takze nejdriv bych musel udelat generalku a pak bych teprv mohl s klidem neco prifouknout :D jinac bych foukl a fouklo by taky nektere z tesneni :D

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Příspěvek od Luuker » 19.01.2008 13:56

Ne to je klasické turbo a k němu pridělám vysokootáčkový motor. když bude mít 300W tak to nejni zas tak moc né?dam novej altík a ješte k tomu kapacitor,aby vyrovnával popřípadné úbytky napětí při rozběhu mot.A jak to je s tím odporem u váhy? zničí to motor?
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 19.01.2008 14:29

No tech 300W pokud to bude na 12V tak sebere cca 25A - samozrejme mluvim o prikonu toho motoru a ne o vykonu, ten bude mit o cca 33% nizsi vykon protoze ucinnost je celkem nizka... No a tech 25A Ti zatizi altik o tolik jako cca klima takze to co pridas to Ti zase sebere altik... Takze si myslim ze vykon bude cca stejny maximalne bude navysen o par koni nez se pripoji altik... Takze moc s timto nepocitej... Pokud chces pridat vykon nesmi to byt na elektriku... Muze to byt hnane remenem - nizsi ucinnost a nebo hnane vyfukovyma plynama - vyssi ucinnost... Takze kdyz uz tak aby to foukalo tak jak ma - pohaneno necim co uz v motoru je...

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Příspěvek od Luuker » 19.01.2008 14:50

pbjun píše:No tech 300W pokud to bude na 12V tak sebere cca 25A - samozrejme mluvim o prikonu toho motoru a ne o vykonu, ten bude mit o cca 33% nizsi vykon protoze ucinnost je celkem nizka... No a tech 25A Ti zatizi altik o tolik jako cca klima takze to co pridas to Ti zase sebere altik... Takze si myslim ze vykon bude cca stejny maximalne bude navysen o par koni nez se pripoji altik... Takze moc s timto nepocitej... Pokud chces pridat vykon nesmi to byt na elektriku... Muze to byt hnane remenem - nizsi ucinnost a nebo hnane vyfukovyma plynama - vyssi ucinnost... Takze kdyz uz tak aby to foukalo tak jak ma - pohaneno necim co uz v motoru je...
To to dělají i s pohonem od řemene?Vždyt má oproti turbu malé otáčky
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 19.01.2008 15:28

Vsak mrkni na pasma ten to ma i nafocene ve vlakne o svt... ten ma ale charger... ja bych tez na tu 1,6 uvital neco co by foukalo ale je tam na me prilis moc drahych veci :D Prvne stejnak musim pretesnit motor aby to vubec snesl takze toto neresim... zatim se drzim v realnych moznostech takze bez pretlaku :D

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Příspěvek od Luuker » 19.01.2008 16:16

pbjun píše:Vsak mrkni na pasma ten to ma i nafocene ve vlakne o svt... ten ma ale charger... ja bych tez na tu 1,6 uvital neco co by foukalo ale je tam na me prilis moc drahych veci :D Prvne stejnak musim pretesnit motor aby to vubec snesl takze toto neresim... zatim se drzim v realnych moznostech takze bez pretlaku :D
Jaké svt???a nevíš jaká síla je potřeba na pohon turba?
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 19.01.2008 17:00

v tomto tematu Ford Focus ZTW + SVT/ST170 - laska az za hrob ;-) to popisuje a jsou tam i fotky jak to vypada i ceny za kolik to poridil... Na pohod turba jsou jen spaliny... Ale on ma charger a ten ma pohanen remenem...

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 19.01.2008 20:01

Presne ako napisal pbjun, ja mam kompresor/supercharger...volaj to ako chces..proste turbo pohanane klinovym remenom ;_)

Otacky mojho superchargera sa pocitaju ako hnacia kladka od motora/hnacia kladka superchargera * 4.7 (prevod) * otacky motora a mozem ist maximalne na 80.000 otaciek za minutu ja som teraz na okolo 67.000 ;-)
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 19.01.2008 20:12

No ted otazka, co by to udelalo s 1,6 a co vse by bylo treba udelat pro zvyseni vykonu o cca 20 koni.... Jelikoz ty s tim mas primo zkusenosti tak bych rad presne vedel co je treba s motorem udelat aby vse fungovalo jak ma tudiz aby to foukalo aby tam slo spravne palivo aby se z toho rj nezblaznila a taky aby to ten motor prezil :D

Uživatelský avatar
Luuker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 569
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Smidary

Příspěvek od Luuker » 20.01.2008 15:59

Je možné použít turbo z naftáka na benzínak?
Fousek 1.6 16V ZETEC,+nový motor 2.0 zetec(přestavba),ř.jednotka omex600+MAP3000 150hp,kompletní nerezový race výfuk+nerez svody 4-1

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 20.01.2008 16:06

Toereticky ano, ale neodporuca sa to...
Dieslove turbo nie je stavane na otacky a teplotu benzinoveho motora, resp. benzinovych vyfukovych plynov.

Uživatelský avatar
Pasmo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 72
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Pasmo » 20.01.2008 16:07

riadiaca sa s toho bez preprogramovania zblazni. ono to nie je take jednoduche. kedze budes fukat pojde do motora viac vzduchu a tym treba aj viac paliva, inak BUM!!! Riadiace jednotky nepreplnovanych aut nepoznaju nieco ako je boost a tak clovek co tomu rozumie, musi pouzit hodnoty z MAF a polohy skrtiacej klapky aby vedel nadstavit pritok benzinu. Taktiez bude treba menit vstrekovace za vacsie. Je to draha zalezitost taketo nieco. Skor by bolo lepsie a mozno lacnejsie pre teba vymenit vacku, zvysit kompresny pomer, vyfuk, sanie...a tych 20koni by sa aj naslo hadam,ale stale by bolo dobre najst niekoho kdo urobi potom program/mapy pre takto upravene auto aby si jazdil bezpecne. nO a posledna moznost.....rajsky plyn ;-) to by bolo asi najlacnejsie riesenie...a 20koni (20shot) by pri wet systeme motor zvladol...aspon 2.0L aj 50shot zvlada
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 20.01.2008 16:23

Tak jde o to, ze nechcu mit zavodak co by zral i travu kolem cesty :D preci jen, pouzivam to auto hlavne k praci takze par koniku navic ano, ale ne za moc penez a ne za cenu vetsiho opotrebeni motoru a podobne... Takze ja osobne asi zustanu u toho co sem planoval => filtr (ten uz je), kat pryc (stejnak je vysypany). stredovy dil vyfuku origo ale novy a koncak s neceho silnejsiho a tim asi skoncim... Taky mi u forda tvrdili, ze byla nejaka vyladena jednotka na 1,6 zetec se co mam na 85kW a ze by mi ji mozna sehnali tak nevim co si o tom mam myslet, nikdy sem o zadne takove 1,6 neslysel vyjma tech co maji variabilni ventily... Nevi nekdo o motoru 1,6 zetec se 85kW???

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 20.01.2008 17:09

FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Focus - tuning - 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti