
Úprava škrtící klapky 1,8 16V ZETEC
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
2pbjun: to s tím kuželem moc dobře znám a teď si vem já byl tak prdlej, že sem s ním jel na dovolenou a táhnul sem bržděný karavan, když sem do kopců předjížděl dědíka s fábkou tak čuměl jak vyvoraný, asi si myslel, že ho předjíždí něco s motorem tak miz z MIGu
2stigi: myslím, že vše má svoje meze, větší klapku bez něčeho co ti bude do motoru ten vzduch hrnout je asi bezpředmětný, stejně jako když máš to co ti bude prát ten vzduch do motoru bez úpravy ř.j.


2stigi: myslím, že vše má svoje meze, větší klapku bez něčeho co ti bude do motoru ten vzduch hrnout je asi bezpředmětný, stejně jako když máš to co ti bude prát ten vzduch do motoru bez úpravy ř.j.
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Pozor, focusacky MAF obsahuje aj IAT...maf snima prietok vzduchu a je to jedine meradlo kolko ho do motora ide a jediny vstupny udaj ked pridas preplnanie na focus, kedze nasa riadiacka nepozna velicinu ako boost. IAT 9intake air temperature) sa zase stara o to aka je teplota nasavaneho vzduchu.Tieto dva snimace stracia riadiacej...ako som povedal oba su integrovane v tom cude co mame za filtrom a vedu do neho ak neklamem 3 drotiky. Poloha skrtiacej klapky sluzi napr. na to kedy sa ma auto prepnut do open loop...stigi píše:Jasne, mnozstvi vzduchu snima MAF, to vim taky, ale je to jenom MAF? Chci tim rict, ze MAF defakto meri teplotu pokud ja vim. Takze kdyz budu nasavat horky vzduch bude MAF davat RJ jine "mnozstvi" vzduchu jako kdyz bude nasavany studeny vzduch. Mozna jsem se pred tim spatne vyjadril, ale myslel jsem jestli je to jenom na MAFu a nebo jsou jeste provadeny nejake korekce treba na zaklade polohy skrtici klapky.
Edit: kdyby to bylo zase az tak snadne tak by stacilo dat mega klapku a pojedete vsichni jak cert
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Nemas 65mmpbjun píše:No to je jasne no... Jinak dival sem se na klapku a mam 65mm s tim divnym bazmekem... Takze 1,6 a 1,8 maji nejspis stejne klapky


#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
U stock palivovej sustavy focus 2.0L zvlada cez 300koni na kolesach...ak chce clovek ist cez 350, musi prerobit na return fuel systemstigi píše:2Boban: o tom jsem mluvil na zacatku, ze zvetsovani bez dalsich uprav u atmosferickeho motoru nema zrejme valny smysl... docela by me zajimalo jestli by zvladal regulator tlaku paliva atd. atd. Pockame a uvidime, hlavne aby to nakonec nebylo horsi
Bola tu aj otazka preco je potom original taky ako je. Pretoze to auto ma vyhovovat skoro vsetkym, focusy su ekonomicke auta nie sportiaky, pre hybanie sa v traficu je leniva klapka lepsia ako citliva.
Inak info co pisem sa tykaju najma 2.0L ZETEC verzie focusa a US modelu, neviem na 100% ci su EU a US ZETECY na 100% zhodne...
Naposledy upravil(a) Pasmo dne 12.01.2008 22:31, celkem upraveno 1 x.
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Tak o těch 300HP to čumim já myslel tak 200-250 

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Pozor ja som nemyslel povodne vstrekovace....ale cerpadlo (aspon u US modelov 2003+) + zvysok palivovej sustavy to zvladne...ludia este zvyknu pouzit pri vykonoch 300+ koni na kolach BAP (boost a pump) a potom uz len return fuel systemBoban píše:Tak o těch 300HP to čumim já myslel tak 200-250
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
No já myslel tui část co ti to dopravuje z nádrže ke konzole na vstřikovače, vstřiky sem taky našel že se prodávaj jiný, myslím, že na focusspoort je nabízej a co mě udivuje všude tam prodávaj jako svíčky brisk 

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
JJ, uz jsem to zjistil, ze je tam i IAT... nejak mi to uteklo. No stejne je mi to divny, ze MAF je to jediny na mnozstvi vzduchu, ale co uz noPasmo píše:Pozor, focusacky MAF obsahuje aj IAT...maf snima prietok vzduchu a je to jedine meradlo kolko ho do motora ide a jediny vstupny udaj ked pridas preplnanie na focus, kedze nasa riadiacka nepozna velicinu ako boost. IAT 9intake air temperature) sa zase stara o to aka je teplota nasavaneho vzduchu.Tieto dva snimace stracia riadiacej...ako som povedal oba su integrovane v tom cude co mame za filtrom a vedu do neho ak neklamem 3 drotiky. Poloha skrtiacej klapky sluzi napr. na to kedy sa ma auto prepnut do open loop...stigi píše:Jasne, mnozstvi vzduchu snima MAF, to vim taky, ale je to jenom MAF? Chci tim rict, ze MAF defakto meri teplotu pokud ja vim. Takze kdyz budu nasavat horky vzduch bude MAF davat RJ jine "mnozstvi" vzduchu jako kdyz bude nasavany studeny vzduch. Mozna jsem se pred tim spatne vyjadril, ale myslel jsem jestli je to jenom na MAFu a nebo jsou jeste provadeny nejake korekce treba na zaklade polohy skrtici klapky.
Edit: kdyby to bylo zase az tak snadne tak by stacilo dat mega klapku a pojedete vsichni jak cert

- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Jj stigi to zase mám od tadyma
http://www.focusklubpolska.pl/index.php ... &Itemid=53

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- Pasmo
- Nováček
- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
stigi ked napojim predatora na port auta tak MAF ukazuje ako hodnoty volt 0 az 5V (tym hodnotam 0 az 5V prislucha prislusne mnozstvo vzduchu)a iat uz normalne stupne, takze neviem na 100% ake hodnoty posiela riadiacej. MAF je nakalibrovany na original vstrekovace a na priemer nasavacieho potrubia, takze pozor kutilovia co si vyrabaju vlastne studene sania apod. Ked sa pridava preplnanie tak sa MAF dava bud do sirsieho potrubia aby sa mohol vyuzit ten rozssah 0 az 5V na viac vzduchu, meni sa za vacssi alebo sa prida MAFia ktora rozssiruje tento rozsah povodneho MAF
Stigi a mas pravdu da sa oblbnut zmenou odporu....ak kuknes na ebay, tak tam predavaju zazracne skatulky na zvysenie vykonu za par $ ktora sa montuje k MAFu....akurat obsahuje blby odpor a klame riadiacku,ze nasavany vzduch je studensi ako v skutocnosti....takze si mozes pekne dokakat motor
Stigi a mas pravdu da sa oblbnut zmenou odporu....ak kuknes na ebay, tak tam predavaju zazracne skatulky na zvysenie vykonu za par $ ktora sa montuje k MAFu....akurat obsahuje blby odpor a klame riadiacku,ze nasavany vzduch je studensi ako v skutocnosti....takze si mozes pekne dokakat motor

Naposledy upravil(a) Pasmo dne 12.01.2008 22:56, celkem upraveno 1 x.
#4208/4788 Procharged SVT 8PSI : 236whp/190wtq (on Mustang Dyno) by Focus-Power
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
N/A ZTW : 117whp/116wtq (on Mustang Dyno) by Tecmotion
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Me slo spis o to jak pracuje samotny MAF, protoze to je podle me odporovy drat stejne jako u IAT. U IATu je to jasny, podle teploty nasavaneho vzduchu se meni i teplota dratu a s tim jeho odpor. Pokud je to stejny i u MAFu tak uz jen podle teploty nasavaneho vzduchu se musi menit odpor toho dratu a dal to urcite ovlivni i mnozstvi vzduchu ktere pres neho proudi. Kdyz budu nasavat stejne mnozstvi vzduchu, ale ruzne tepleho tak musi i ten odporovy drat MAFu davat ruzne hodnoty, takze vysledek z MAFu by mel byt nejak korigovany na zaklade hodnoty z IATu, ne??? ... doufam, ze jsem se do toho nezamotal a je to srozumitelny...Pasmo píše:stigi ked napojim predatora na port auta tak MAF ukazuje ako hodnoty volt 0 az 5V (tym hodnotam 0 az 5V prislucha prislusne mnozstvo vzduchu)a iat uz normalne stupne, takze neviem na 100% ake hodnoty posiela riadiacej. MAF je nakalibrovany na original vstrekovace a na priemer nasavacieho potrubia, takze pozor kutilovia co si vyrabaju vlastne studene sania apod. Ked sa pridava preplnanie tak sa MAF dava bud do sirsieho potrubia aby sa mohol vyuzit ten rozssah 0 az 5V na viac vzduchu, meni sa za vacssi alebo sa prida MAFia ktora rozssiruje tento rozsah povodneho MAF

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů