Díky za info, mně to vrže stále, takže do konce týdne zajedu do servisu a nechám je to přesklít.zirafak píše:Ja som to mal ako reklamacku na mojom prvom Focuse.Cele leto nic nevrzgalo,ale ked sa ochladilo pod +6 stupnov,zacalo na lavej strane v oblasti A stlpika nieco vrzgat,ako ked sa trie o seba sklo a plast.Nevedeli sme na to za boha prist,co to sposobuje.Az v Bratislave zistili,ze celne sklo,ktore je vlepovane do karoserie,je ulozene v takom plastovom ramiku.V lavom hornom rohu bolo nedostatocne dolepene/pravdepodobne malo lepidla/ a preto sklo,ku ktoremu nebol ramik dostatocne napevno pritlaceny,vydavalo pri stuhnuti pri nizkych teplotach neprijemne pazvuky.Odstranene v zaruke dolepenim plastoveho ramika ku sklu lepidlom na skla.Odvtedy ziadny problem.HonzaV píše:Asi to sem zcela nepatří, ale týká se to skla a konec konců i vyhřívaného a tak to zkusím.
V úterý jsem chytil kámen do čelního skla, když jsem míjel návěs se štěrkem. Otočil jsem to, náklaďák předjel a zastavil ho. Řidič byl velmi slušný a se slovy "no jo, to je každou chvilku" jsme ihned po telefonu nahlásili pojistnou událost na ČP. Ve středu jsem auto dal do servisu a ve čtvrtek ráno si ho jel vyzvednout. Ujel jsem jen pár metrů a všiml jsem si, že sklo u levého sloupku vrže. Vrátil jsem se zpět do servisu, tam sundali krycí plast ze sloupku a vrzalo to dál, doporučili mi, ať týden počkám a pokud to neustane, bude se to bude muset přesklít. Pry se s tím ale ještě nesetkali. Zatím se to teda nezlepšuje, naopak pokud je venku zima (po ránu), tak to vrže víc. Co si o tom myslíte - stalo se to již někomu?
Vyhřívání předního skla
- HonzaV
- Junior
- Příspěvky: 203
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: okr. Litoměřice
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003
- giacomo
- Nováček
- Příspěvky: 138
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vyškovsko, E50
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl bych se jasně zeptat a pokud má někdo jednoznačnou odpověď, byl bych mu moc vděčný kdyby napsal:
Pokud mám v autě přípravu na vyhřívané přední sklo (konektory u stěračů, pozici pro relátka a pojistku 50A), vyměním čelní sklo za vyhřívané, vyměním jednotlačítko za dělené (přední/zadní sklo) a mám manuální klimatizaci, bude to fungovat? ..Nebo se musí udělat zásah či obejít nějak řídící modul GEM?
Pokud mám v autě přípravu na vyhřívané přední sklo (konektory u stěračů, pozici pro relátka a pojistku 50A), vyměním čelní sklo za vyhřívané, vyměním jednotlačítko za dělené (přední/zadní sklo) a mám manuální klimatizaci, bude to fungovat? ..Nebo se musí udělat zásah či obejít nějak řídící modul GEM?
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- beris
- Junior
- Příspěvky: 317
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
No tak teď nevím.
Minulý měsíc jsem byl ve ford servise na podzimní prohlídce a právě na toto téma jsem se tam ptal. Protože o tom taky pořád uvažuji, když už mám to sklo pojištěné, tak že při výměně bych to přeměnil za vyhřívané.
No ale k věci.
V tom servisu mi řekli, že je to velký a hlavně drahý problém. Že auta,
která nemají od výroby vyhřívané čelní sklo, tak předělávka je problém.
A začal mi tam jmenovat co vše je třeba už nevím co přesně protože mě touto informací trošku zaskočil.
A informace že tam mám v autě předpřípravu mu vůbec nezměnila postoj k této věci.
Takže teď teda nevím co nebo kdo má pravdu??
Protože jsem už
byl pevně rozhodnut o výměně.

Minulý měsíc jsem byl ve ford servise na podzimní prohlídce a právě na toto téma jsem se tam ptal. Protože o tom taky pořád uvažuji, když už mám to sklo pojištěné, tak že při výměně bych to přeměnil za vyhřívané.
No ale k věci.
V tom servisu mi řekli, že je to velký a hlavně drahý problém. Že auta,
která nemají od výroby vyhřívané čelní sklo, tak předělávka je problém.
A začal mi tam jmenovat co vše je třeba už nevím co přesně protože mě touto informací trošku zaskočil.
A informace že tam mám v autě předpřípravu mu vůbec nezměnila postoj k této věci.
Takže teď teda nevím co nebo kdo má pravdu??


byl pevně rozhodnut o výměně.
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
normalne vydelat a i kdyz ty vis, ze tam je priprava, tak oni ti reknou, ze to je slozite. Mnohdy o tom vi uplny prd, jindy zase tahaji prachy. Ja jsem pripravu mel a jedine, co jsem udelal bylo, ze jsem dal relatko, tlacitko a sklo. Nevim, co jineho by se melo jeste delat, kdyz jsou na to kabely, patice a vsechno pripravene.
- beris
- Junior
- Příspěvky: 317
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
- giacomo
- Nováček
- Příspěvky: 138
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vyškovsko, E50
- Kontaktovat uživatele:
Ja teda nevím..jsem tady nováček, ale nešlo by proste zkusit dat relátko, pojistku, rozdělat středovej panel a spojit kontakty kde má být vypínač na čelní sklo a pak změřit jestli jde do patic u čelního skla proud?
Šlo by to takhle odzkoušet s minimem investici, ne? ..Teoreticky s žádnou investicí...

Šlo by to takhle odzkoušet s minimem investici, ne? ..Teoreticky s žádnou investicí...
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
Ptal jsem se na to uz pred cca pul rokem... bez odpovedi. Ale neco to zrat bude, bo se to da pouzit i jako Elektrodynamicka brzda pri dojizdeni trebas na semafory se zarazenou dvojkou pri cca 2000ot/min.
Pojistka tam je 50A (nebo 60 ted nevim), takze bych to videl na +- max pulku: kolem 250 W., No kdyz si ale vezmu 100ku zarofku, ktera vetsinu energie protopi a asi jen 10% prosviti, tak uz tech 100W tepelnyho vykonu mi prijde dost... takze fakt nevim a zda se ze ani google nevi.
Pojistka tam je 50A (nebo 60 ted nevim), takze bych to videl na +- max pulku: kolem 250 W., No kdyz si ale vezmu 100ku zarofku, ktera vetsinu energie protopi a asi jen 10% prosviti, tak uz tech 100W tepelnyho vykonu mi prijde dost... takze fakt nevim a zda se ze ani google nevi.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / bylo Ford Mondeo ST 220 2006 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
To celni sklo zere kolem 40A, proto taky jde zapnout jenom pri nastartovanem motoru a to, ze vsechno pohasne, je normalni, na volnobeh ten altik ma co delat, aby dostatecne krmil, je tam jenom 80(90)A, u noveho mam 120A, hec
Ale stejne svetla pohasinaji 
Akorat me stve, ze soudruzi nejsou schopni udelat sklo, ktere by bylo vyhrivane cele a nebyly by tam ty pitome pruhy na bocich, kde to zustava zamrzle a skacou pres to sterace - musim tam strikat odmrazovac skel
Kdyby aspon ty sterace udelali jak ma S-Max a podobne velke auta, cely problem by odpadl a byla by aspon pouzitelna druha pulka okna, pres kterou neni vubec videt.



Akorat me stve, ze soudruzi nejsou schopni udelat sklo, ktere by bylo vyhrivane cele a nebyly by tam ty pitome pruhy na bocich, kde to zustava zamrzle a skacou pres to sterace - musim tam strikat odmrazovac skel

- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů