startovanie na tlacitko ala RS

Interier, sedačky, palubní deska ...
Moderátor:ZaQik
Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Johnyy » 26.10.2007 17:25

hmm mě by zajimalo jak se to vyřeší s imobilizérem? že jsem tak smělý :lol:
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2230
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Příspěvek od Stehnak » 26.10.2007 18:20

Johnyy píše:hmm mě by zajimalo jak se to vyřeší s imobilizérem? že jsem tak smělý :lol:
Ten se z auta vyhodi... 8)
Nevim jak presne vubec funguje, takze nejaky dalsi "radilek" by mohl poradit.
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 26.10.2007 21:54

Johnyy píše:hmm mě by zajimalo jak se to vyřeší s imobilizérem? že jsem tak smělý :lol:
to je najmenej , aj tak musis dat kluc do zapalovnia, takze imo sa sprava normalne.
Este som sa k tomu ale nedostal :(
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
Stehnak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2230
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Modřice@JM@CZ

Příspěvek od Stehnak » 27.10.2007 10:41

No jasny klicek do zapalovani do pozice "RUN" - dle schematu na prvni strance.
Ale, kdyz startujes klickem, tak vlastne z posice RUN jdes do START, ale tlacitkem by jsi mel RUN - klickem a zaroven tlacitmek START. Pokud je rozdil ten, ze klickem v START "jen" prerusis napajeni radia, ventilator atd... tak asi no problema. Jen jestli tam nejni este neco "vic". Chtelo by to zkouknout schema na RS-o a bylo by snad jasno...
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 27.10.2007 19:23

Stehnak píše: Chtelo by to zkouknout schema na RS-o a bylo by snad jasno...
Ved to - nie je kedy :)
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Hurvajs » 29.10.2007 13:07

Vyvstává otázka, jestli tyto všechny problémy za tu předělávku stojí. Když už musíme stejně strčit klíček do zapalování, tak jestli už to nevyjde na stejno. Vím, jde o ten efekt toho tlačítka, ale těch problémů s tím... :? A ještě nějak kuchat palubku a sehnat nějaké solidní tlačítko aby to taky trochu vypadalo. :wink:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
stigi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1354
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stigi » 29.10.2007 13:14

FORD Focus 1.6 16V, r.v.04/00, 5-dv. stříbrná MOONDUST, K&N, REMUS
Obrázek

Uživatelský avatar
mm2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 55
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hořice

Příspěvek od mm2 » 31.10.2007 19:27

No, osobně bych zkusil to minus pro ovládací relé vzít někde z tlakového spínače kontrolky mazání.

Ale po takové úpravě rozhodně netoužím.
mm2    michal
Focus MKI 1.6 combi
Mondeo MKIII 1.8 combi

Odpovědět

Zpět na „Interier“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: HommerMagie a 0 hostů