
startovanie na tlacitko ala RS
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
- jamaka
- Test driver
- Příspěvky: 2509
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovakia
- Stehnak
- Test driver
- Příspěvky: 2230
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Modřice@JM@CZ
No jasny klicek do zapalovani do pozice "RUN" - dle schematu na prvni strance.
Ale, kdyz startujes klickem, tak vlastne z posice RUN jdes do START, ale tlacitkem by jsi mel RUN - klickem a zaroven tlacitmek START. Pokud je rozdil ten, ze klickem v START "jen" prerusis napajeni radia, ventilator atd... tak asi no problema. Jen jestli tam nejni este neco "vic". Chtelo by to zkouknout schema na RS-o a bylo by snad jasno...
Ale, kdyz startujes klickem, tak vlastne z posice RUN jdes do START, ale tlacitkem by jsi mel RUN - klickem a zaroven tlacitmek START. Pokud je rozdil ten, ze klickem v START "jen" prerusis napajeni radia, ventilator atd... tak asi no problema. Jen jestli tam nejni este neco "vic". Chtelo by to zkouknout schema na RS-o a bylo by snad jasno...
Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD 2019 / Ford Mondeo ST 220 2006 / Nissan Leaf 24 kWh 2012 / byl Ford Focus 1.6 16V 1999
- Hurvajs
- Pokročilý
- Příspěvky: 746
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Chomutov
Vyvstává otázka, jestli tyto všechny problémy za tu předělávku stojí. Když už musíme stejně strčit klíček do zapalování, tak jestli už to nevyjde na stejno. Vím, jde o ten efekt toho tlačítka, ale těch problémů s tím...
A ještě nějak kuchat palubku a sehnat nějaké solidní tlačítko aby to taky trochu vypadalo. 


Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat


- stigi
- Zkušený
- Příspěvky: 1354
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host