TSB 16-2086

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24647
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

TSB 16-2086

Příspěvek od ZaQik » 25.02.2024 08:23

za posledni pulrok jsem resil uz 4x vyrezele BCM pod zelenym konektorem ... doporucuji u aut vyrobenych do 26.06.2015 (vsechny predFL a cast i poFL) zkontrolovat/vymenit cerpadlo ostriku skel, protoze casem to patrne potka kazdeho :(
TSB:
TSB_16_2086.pdf
(884.47 KiB) Staženo 191 x
rozpoznani cerpadla:
TSB_16_2086_cerpadlo.jpg
vlevo je videt pridana izolace
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13507
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od stano. » 25.02.2024 09:59

Mam tomu rozumiet tak, ze cerpadlo kvapalinu pod tlakom pretlaci v kabli, pod izolaciou, az do BCM?

Pet70
Nováček
Nováček
Příspěvky: 122
Registrován: 02.01.2024 09:50

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od Pet70 » 25.02.2024 10:06

Měnil jsem motorek ostřikovače na puma 2019 po trech letech ,stejny problém :(

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24647
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od ZaQik » 25.02.2024 10:22

stano., ano - voda protece telem cerpadla do konektoru a pak, protoze je pod tlakem, pokracuje az ke gumove pruchodce do kabiny (to trva nekolik let v zavislosti na tom, jak casto ostrikujes skla) a odtud pak gravitaci k BCM (a to uz bezi samo i kdyz neostrikujes) ... vymena BCM nic neresi, protoze to mas do nekolika tydnu opet vypalene ... musi se vymenit motorek (idealne i s konektorem) a piny v konektoru na BCM
(prvni pripad jsem videl pred 2 roky a nechapal jsem to)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
Vezir
Nováček
Nováček
Příspěvky: 170
Registrován: 05.12.2018 22:48
Bydliště: Ostrava

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od Vezir » 26.02.2024 16:17

Obávám se, že ani výměna čerpadélka za "více izolované" problém nevyřeší - viz fotka (původní z výroby - používáno 3 roky). Pak už mě napadá jen "preventivně" střihnout někde rozumně nad nádržkou jednotlivé vodiče a opětovně je spojit a to tak, aby byl každý vodič v kousku trasy bez izolace (nebo s navléknutou dutinkou, ale ne vodotěsně), kudy by voda mohla odkapávat, aniž by způsobila větší problémy...
prusak.jpg
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24647
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od ZaQik » 04.05.2024 21:08

ja bych to vymenil
Přílohy
20240429_162944.jpg
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4033
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od djdekl » 05.05.2024 12:35

u vozu 2017/2018 je to tedy jiz vyreseno ?

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4033
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od djdekl » 07.07.2024 17:46

No radeji sem dodelal dalsi mezikonektor...
ostrik-konektor.jpg
konektor ostrikovace bcmi - vyhledavaci slova

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9497
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

dj.DEKL - Focus MK3.5 1.5EB - Magneťák

Příspěvek od phofy » 08.07.2024 06:02

Chápu to dobře, že si tam přidal jenom uni konektor před konektor co jde do čerpadla?

Uživatelský avatar
djdekl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4033
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: dj.DEKL - Focus MK3.5 1.5EB - Magneťák

Příspěvek od djdekl » 08.07.2024 07:56

Ano, snad to pres to neprotece :-D

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9497
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: dj.DEKL - Focus MK3.5 1.5EB - Magneťák

Příspěvek od phofy » 08.07.2024 09:01

Možná by stálo za to, jedny ty gumičky zespoda konektoru vyndat, aby to mohlo vytékat ven :mrgreen:

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24647
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od ZaQik » 08.07.2024 09:02

tu "propojku" k cerpadlu ostriku jste si udelali sami nebo uz to zacina nekdo hromadne nabizet?
rikam si, ze kdyby to melo pomoc (nevim, jak je udelan vnitrek konektoru), tak to ford uz ma davno v katalogu jako reseni problemu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
jenikHK
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3118
Registrován: 10.03.2008 14:30
Bydliště: Praha

dj.DEKL - Focus MK3.5 1.5EB - Magneťák

Příspěvek od jenikHK » 08.07.2024 09:06

Nebylo by lepší dát nějaký netěsněný konektor (nejlíp na nějaké místo mimo riziko vlhkosti), aby si tam kapalina mohla vytéct, vyschnout?
Pokud si dobře vybavuju, tak tyhle superseal konektory jsou těsněné z vnějšku, ale piny vůči housingu těsněné nemají? Každopádně je v tom konektoru případný rezervoár na kapalinu, což by taky mohlo pomoct.
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
Obrázek

Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24647
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od ZaQik » 08.07.2024 09:16

pokud je pouzit stejny typ konektoru (a to asi je), tak rezervoar vznikly prostorem kolem spojenych pinu je jen odlozenim budouciho stavu ... leda to alespon 1x za rok rozpojit a nechat vykapat :wink:
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9497
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: TSB 16-2086

Příspěvek od phofy » 08.07.2024 14:55

Jak sem psal, vyndat spodní gumičky a v klidu by to vykapavalo, no doma je najdu a asi to tak udělám, nevíte někdo jestli stačí sundat jenom podbeh?

Odpovědět

Zpět na „Focus - karoserie 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti