Co by to asi tak mělo hlásit, když tlakuje normálně jen pouští olej přes ložiska do sání

Čerpadlo na dochlazování je fajn, akorát kluzný ložisko když stojí / hřídel je žhavá tak to dochladí kulový

Ad serviska - nezapsat nebo napsat neprovedený má smysl u věcí který zvyšujou cenu auta na prodej, opak tam nebude, takže nový motor by tam byl napsanej určitě. Elektronická nebo papír je jedno, do papírový budou spíš psát i garážníci/ el. jen autorizák.. Nevim jak ekobuřt, ale motory mívaj kromě typu pořád i výrobní číslo, jen neni napsaný v techničáku. Dá se najít podle VIN jaký číslo motoru to mělo z fabriky.
Co mi hodně vadí, je postoj výrobce k mouchám - místo aby tyhle díly prodávali za výrobní náklady, tak to spíš využívaj k nehrabání si (klasika chceš jezdit tak zaplať nebo to nepojede). Další auto Ford nebude, i když ostatní značky jsou na tom podobně (hajzli)