To, že eliminace emisí a dalšího u aut je nesmyslná, víme asi všichni. Lodě, průmysl, vlastně asi všechno mimo aut má už dnes větší emise...

To jsem ale nebral jako téma diskuze teď zrovna...
Co se zábavy týče - jasně, je to asi dost individuální i co se konkrétního auta týče. Když budu chtít po pluginu výkon, dá mi ho naplno stejně tak, jako ti ho dá ne-plugin (můžou klidně mít stejný motor - viz Ex a 3.0 EcoBoost, stejnej jako Ex ST 3.0 EcoBoost neplugin v USA), a vlastně to ani nepoznáš... hmotnost bude vyšší (ne vždycky na škodu vzhledem k těžišti baterií, ale většinou nevýhoda), ale krouťák (pokud by v tom výkonu lehce pomáhal) je zase nesrovnatelnej vůči ne-pluginu.
Kuga v PHEV mě fakt nebaví (ten rádoby 2.5 Duratec uvnitř v kombinaci s CVT

), dokonce jsem to myslím nazval že jsem asi nikdy neřídil nic horšího, Ex v PHEV (3.0 EcoBoost s 10st automatem) mě baví moc.
Audi RS6 v minulé generaci mě při zkoušení bavila hodně, nová má V8 4.0 hybrid - a bavila mě pořád naprosto stejně. To není o hybridu...
